Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Er ny hjemmeside oppe? usa. com

26 Likes

Må innrømme jeg har en fryktelig god magefølelse nå for tiden :star_struck: Samme hvor mange aksjer andre folk skulle finne på å selge :grin:

18 Likes

Rart. Domenet er beskyttet med Whoisguard, så man ikke skal se eierskap:

Verken targovax.no/com er satt opp på den måten, så ikke helt samme mal der. Noen som vet om dette er normal praksis for US-sites?

3 Likes

Sender en e-post til Trvx så får vi se hva de svarer …

16 Likes

Ååå, tenk om de har lyst å liste seg på Nasdaq!

7 Likes

vil det hjelpe oss på oslo børs? her har vi nådd grensen for min børskompetanse

1 Like

Ja, siden det er to “butikker” som selger andeler i samme selskap, så blir verdiene som regel reflektert likt i de to markedene. Noen tradere spesialiserer seg på å trade forskjeller i kursen.
Vet at IBM var en veldig hot aksje i den typen trading.

1 Like

Noterer mig følgende i relation til det friske domæne …

Some companies find it difficult to monitor their share trading in two markets simultaneously and may need to initiate separate marketing and investor-relations plans

3 Likes

De lanserer vel ikke en side der, før en slik potensiell plan. Er nok bare standard i formationsøkning i USA, en side som kan bidra til bedre retting mot forsøkspasienter og investorer i USA.

Fordi??

1 Like

For å gjøre ting i riktig rekkefølge, så en slipper “grunnløse” rykter på forum?

Så riktig rekkefølge er at nettsiden skal komme lengre bak i køen?

Må innrømme at dette var nytt for meg.

  • Pem/Cis alone did not reduce tumor volume
  • ONCOS-102 alone reduced tumor volume by 56%
  • ONCOS-102 + Pem/Cis reduced tumor volume by 75% relative to Pem/Cis alone and by 33% relative to ONCOS-102 alone
  • ONCOS-102 induced a mesothelin specific T-cell response (ELISPOT analysis)

The efficacy of the combination of ONCOS-102 and PD-1 checkpoint inhibition (Keytruda, two different doses) has been assessed in a humanized melanoma mouse model, which showed a synergistic anti-tumor effect of ONCOS-102 and PD-1 blockade:

  • Keytruda alone at both doses did not reduce tumor volume
  • ONCOS-102 reduced tumor volume by 51%
  • ONCOS-102 + Keytruda reduced volume by 61% (lower dose) and 69 % (higher dose)
21 Likes

Hvorfor ønsker man å skjule hvem som eier domenet til hjemmesiden?

Jeg skal karre til meg ytterligere 10.000 aksjer i morgen, for å si det sånn.

6 Likes

Kan tenke meg siden er eid av ett eller annet markedsførings firma, som Targo har hyret for dette.

Du får videreformidle svaret des da :slight_smile:

1 Like

Ingen tvil om at aksjen er blitt redefinert - kan bli spennende dette!

1 Like

Spennende tider som aksjonær fremover :grinning: og gledelig å se volum og momentum i aksjen.

Det som skjedde i går («ekstremt» volum) - kan man anta at dette var avtalt handel på noe måte? Spør fordi jeg ikke aner :man_shrugging:

3 Likes

Man skulle i utgangspunktet ikke tro at det gikk an å omsette så mye aksjer i denne uten å flytte kursen betydelig den ene eller andre veien. Så ja litt snodig er det jo. Selv om det uten tvil er positivt :slight_smile:

1 Like

Tidligere har aksjen hatt samme reaksjonsmønster i forkant av nyheter!

1 Like