Fordi??
For å gjøre ting i riktig rekkefølge, så en slipper “grunnløse” rykter på forum?
Så riktig rekkefølge er at nettsiden skal komme lengre bak i køen?
Må innrømme at dette var nytt for meg.
- Pem/Cis alone did not reduce tumor volume
- ONCOS-102 alone reduced tumor volume by 56%
- ONCOS-102 + Pem/Cis reduced tumor volume by 75% relative to Pem/Cis alone and by 33% relative to ONCOS-102 alone
- ONCOS-102 induced a mesothelin specific T-cell response (ELISPOT analysis)
The efficacy of the combination of ONCOS-102 and PD-1 checkpoint inhibition (Keytruda, two different doses) has been assessed in a humanized melanoma mouse model, which showed a synergistic anti-tumor effect of ONCOS-102 and PD-1 blockade:
- Keytruda alone at both doses did not reduce tumor volume
- ONCOS-102 reduced tumor volume by 51%
- ONCOS-102 + Keytruda reduced volume by 61% (lower dose) and 69 % (higher dose)
Hvorfor ønsker man å skjule hvem som eier domenet til hjemmesiden?
Jeg skal karre til meg ytterligere 10.000 aksjer i morgen, for å si det sånn.
Kan tenke meg siden er eid av ett eller annet markedsførings firma, som Targo har hyret for dette.
Du får videreformidle svaret des da
Ingen tvil om at aksjen er blitt redefinert - kan bli spennende dette!
Spennende tider som aksjonær fremover og gledelig å se volum og momentum i aksjen.
Det som skjedde i går («ekstremt» volum) - kan man anta at dette var avtalt handel på noe måte? Spør fordi jeg ikke aner
Man skulle i utgangspunktet ikke tro at det gikk an å omsette så mye aksjer i denne uten å flytte kursen betydelig den ene eller andre veien. Så ja litt snodig er det jo. Selv om det uten tvil er positivt
Tidligere har aksjen hatt samme reaksjonsmønster i forkant av nyheter!
Det ble omsett aksjer for 3 millioner i går i følge euronext, det er ikke ekstremt volum, det er ingenting.
3 mill euro må det være. 30 mill NOK.
Du må jo sammenligne trvx med trvx. Hvor ofte blir det omsatt for 3 millioner euro i trvx?
Derav ekstrem i anførselstegn. Men som @Buffet nevner - man må sammenligne Trvx med Trvx, og ikke børs generelt
Børsen er ned nesten 0,8% og Targovax er opp. Så det kan tyde på at det er mer solide investorer som sitter igjen nå
Haha, ja det er mulig.
Edit: du har selvsagt rett. Jeg finner veien ut selv.
Edit 2: En del dager med omsetning sånn ca 20-30 millioner innenfor et par uker er vanligvis det som trengs for å etablere en reprising sånn noenlunde, så de har begynt å legge grunnlaget.
Er det noe allmuen bør vite om 9,30 i forhold til TA før vi tar helg ?
Noen svar @Xon?
Ville ikke være noen buzz killer igår, men vil tro at trvx ikke står bak en så “dårlig” kopi av eksisterende side.
Har ikke hørt noe enda men det kommer nok.