… skal, skal ikke … bliver den snappet af en anden? Ganske interessant som der ligger et par store sælgere i TRVX og NANO i lukkeauktionerne. Jeg tolker det som at der er nogen større aktører, der gerne vil undgå at aktien stikker nordpå.
Norske miniatyr tullebørs.
Jeg mener virkelig det er på tide med en felles nordisk børs.
Innen februar er kinapengene på konto og avtaler om TG i Europa og USA i boks. Tro om DNB vil revurdere kursmålet på 17 kr?
Svar vedr Targovaxusa:
Hei xxxxxxxx,
Takk for mailen din.
Det er nok ikke vi som har opprettet denne siden, så vi sjekker nærmere ut hva dette er.
Vennlig hilsen,
Torbjørn
Tja, hva skal man si.
Dette ville de nok ha svart uansett.
Hvis det er Targovax selv som står bak siden, så ble den kanskje gjort synlig/offentlig ved en feiltakelse/på et for tidlig tidspunkt?
Hvis det IKKE er Targovax selv som står bak siden, så reiser jo det noen interessante spørsmål om hvem som gidder å bruke tid og penger på noe slikt, og ikke minst hva som er motivet til vedkommende.
Ja. Hva skulle motivet være
En aksjonær som forsøker å skape blest?
Første jeg tenkte når jeg så dette for en dag og to siden. Å parkere et domene koster vel ca 3 Targoaksjer…
Ser ingen grund til at selskabet skulle åbne et US-specifikt site, særligt ikke når det oprindelige site i forvejen er baseret på engelsk dialog.
Nei det er nok ikke selskapet selv som står bak.
Tipper det er Iovaxis som står bak
Å sende aksjen «i taket», hele 2% oppover, på en slags FOMO?
Neida, skjønner jo at det kan brukes til å skape blest, men det er jo ikke akkurat risiko-fritt heller. Spesielt ikke når man stjeler firma-logoer osv.
Man kan se de har brukt WordPress 5.6 med Astra theme. Endel av lenkene funker ikke. Så ikke mye arbeid som er lagt i det. Det store spørsmålet er hva som er formålet. Targovax har tilsynelatende også brukt WordPress, men der er sporene litt bedre skjult.
Det er ingen grunn til å betvile det Torbjørn skriver.
Søker man informasjon om selskapet er det tryggest å besøke Targovax sin offisielle hjemmeside som fortløpende oppdateres med nyheter.
Haha. Jeg tenker at noen folk er troende til å gjøre slik. Både på dette, og andre forum.
Skapte jo en del debatt etter hva jeg registrerte, og folk henvender seg til selskapet. At folk tørr
(Deleted)
Dette stemmer nok. Jeg har ikke tenkt så mye på det annet en at min første tanke var at det er en hoax.
Anyways. Vurderer fortløpende min inngang i Targo. Litt avventende grunnet finanser (jeg sa ikke ordet), men for meg spiller det liten rolle om kursen er 9 eller 13kr når jeg går inn.
Mest sannsynlig er det nok illuminati. Det er det eneste som gir mening.
Ganske sikker på at det der bare er en domenehai. Kanskje generert og kjøpt helt automatisk.