Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det ble omsett aksjer for 3 millioner i går i følge euronext, det er ikke ekstremt volum, det er ingenting.

3 mill euro må det være. 30 mill NOK.

1 Like

Du må jo sammenligne trvx med trvx. Hvor ofte blir det omsatt for 3 millioner euro i trvx?

7 Likes

Derav ekstrem i anførselstegn. Men som @Buffet nevner - man må sammenligne Trvx med Trvx, og ikke børs generelt

3 Likes

Børsen er ned nesten 0,8% og Targovax er opp. Så det kan tyde på at det er mer solide investorer som sitter igjen nå :slight_smile:

1 Like

Haha, ja det er mulig. :smiley:

Edit: du har selvsagt rett. Jeg finner veien ut selv.

Edit 2: En del dager med omsetning sånn ca 20-30 millioner innenfor et par uker er vanligvis det som trengs for å etablere en reprising sånn noenlunde, så de har begynt å legge grunnlaget.

12 Likes

Er det noe allmuen bør vite om 9,30 i forhold til TA før vi tar helg ?

1 Like

Noen svar @Xon?

Ville ikke være noen buzz killer igår, men vil tro at trvx ikke står bak en så “dårlig” kopi av eksisterende side.

Har ikke hørt noe enda men det kommer nok.

2 Likes

… skal, skal ikke … bliver den snappet af en anden? Ganske interessant som der ligger et par store sælgere i TRVX og NANO i lukkeauktionerne. Jeg tolker det som at der er nogen større aktører, der gerne vil undgå at aktien stikker nordpå.

1 Like

Norske miniatyr tullebørs.
Jeg mener virkelig det er på tide med en felles nordisk børs.

7 Likes

Innen februar er kinapengene på konto og avtaler om TG i Europa og USA i boks. Tro om DNB vil revurdere kursmålet på 17 kr?

1 Like

Svar vedr Targovaxusa:

Hei xxxxxxxx,

Takk for mailen din.

Det er nok ikke vi som har opprettet denne siden, så vi sjekker nærmere ut hva dette er.

Vennlig hilsen,

Torbjørn

14 Likes

Tja, hva skal man si.
Dette ville de nok ha svart uansett.

Hvis det er Targovax selv som står bak siden, så ble den kanskje gjort synlig/offentlig ved en feiltakelse/på et for tidlig tidspunkt?

Hvis det IKKE er Targovax selv som står bak siden, så reiser jo det noen interessante spørsmål om hvem som gidder å bruke tid og penger på noe slikt, og ikke minst hva som er motivet til vedkommende.

:thinking:

1 Like

Ja. Hva skulle motivet være :sweat_smile:

1 Like

En aksjonær som forsøker å skape blest?

3 Likes

Første jeg tenkte når jeg så dette for en dag og to siden. Å parkere et domene koster vel ca 3 Targoaksjer…

1 Like

Ser ingen grund til at selskabet skulle åbne et US-specifikt site, særligt ikke når det oprindelige site i forvejen er baseret på engelsk dialog.

3 Likes

Nei det er nok ikke selskapet selv som står bak.

Tipper det er Iovaxis som står bak :smiley:

4 Likes