Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

if-china-has-a-wall-then-we-should-totally-copy-them

2 Likes

Å sende aksjen «i taket», hele 2% oppover, på en slags FOMO? :sweat_smile:

Neida, skjønner jo at det kan brukes til å skape blest, men det er jo ikke akkurat risiko-fritt heller. Spesielt ikke når man stjeler firma-logoer osv. :thinking:

Man kan se de har brukt WordPress 5.6 med Astra theme. Endel av lenkene funker ikke. Så ikke mye arbeid som er lagt i det. Det store spørsmålet er hva som er formålet. Targovax har tilsynelatende også brukt WordPress, men der er sporene litt bedre skjult.

1 Like

Det er ingen grunn til å betvile det Torbjørn skriver.

Søker man informasjon om selskapet er det tryggest å besøke Targovax sin offisielle hjemmeside som fortløpende oppdateres med nyheter.

4 Likes

Haha. Jeg tenker at noen folk er troende til å gjøre slik. Både på dette, og andre forum.
Skapte jo en del debatt etter hva jeg registrerte, og folk henvender seg til selskapet. At folk tørr :see_no_evil:

(Deleted)

6 Likes

Dette stemmer nok. Jeg har ikke tenkt så mye på det annet en at min første tanke var at det er en hoax.
Anyways. Vurderer fortløpende min inngang i Targo. Litt avventende grunnet finanser (jeg sa ikke ordet), men for meg spiller det liten rolle om kursen er 9 eller 13kr når jeg går inn.

5 Likes

Mest sannsynlig er det nok illuminati. Det er det eneste som gir mening.

2 Likes

Ganske sikker på at det der bare er en domenehai. Kanskje generert og kjøpt helt automatisk.

1 Like

Mulig,men targovax.us ville såfall gitt mer mening. Den er forøvrig opptatt også. Ble nevnt for en tid tilbake men samtlige børsmeldinger har denne inkludert:

IR enquires:
Kim Sutton Golodetz – LHA Investor Relations (US)

1 Like

Stoler på Torbjørn her, og ganske drøyt at noen er troende til å gjøre slike ting :flushed:

Her bør Trvx kjøre søksmål å bruke pengene til videre finansiering av sin pipeline :sweat_smile:

1 Like

Kjøre en emisjon nå da for å få penger til søksmål ? :see_no_evil:

4 Likes

Mange nye som skriver her inne nå! Nye aksjonærer vil jeg tro👍 og noen it-nerder🤓image

5 Likes

“Alexion har spesialisert seg på utvikling av behandling av sjeldne sykdommer og immunologi. Gjennom kjøpet vil nå AstraZeneca befeste sin stilling i behandling av blodsykdommer og kreftbehandling.”

Syns de kunne kjøpt Targovax for 350 mrd også.

8 Likes

4045,- pr aksje for Targo!?
Glemme-sak går ikke ett øre under 4100,-! :cowboy_hat_face:

4 Likes

En omfattende pipeline på Alexion, så vi er vel ikke heeeelt der enda? :wink:

1 Like

Spennende å følge CG. Flere virus som nærmer seg markedet i sine indikasjoner

There is a growing research interest in oncolytic programs from biotech, with the tech working as cancer-killing viruses designed to destroy solid tumors while triggering a long-term systemic immune response to keep cancer in remission.

5 Likes

Vi får heller drømme om det som står oss litt nærmere going forward. Her er registreringen av en søknad hos NMPA som bærer Targovax sitt navn. Da skal vi kunne regne 60 dager fra 27/10 frem til NMPA må avvise, godkjenne, eller forholde seg passive til søknaden slik at den automatisk blir godkjent. Hva IOVaxis gjør etter dette får vi med andre ord vite om ikke alt for lenge. Ett-års-fristen mellom Targovax og IOVaxis skal i teorien ende før 8/1/2021.

31 Likes

Dette er dessuten det samme selskapet som vi kjenner som IOVaxis. Litt bedre kvalitet her enn på den hjemmesnekra siten som mange av oss har studert før og som nevner IOV-04.

6 Likes

fjerner vi 5tallet så bør vi vel være kjempefornøyd med d🙂

3 Likes