Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Så bra da! 26 desember er 60 daget etter :slight_smile: har du lenke til det bilde du referer til? Ønsler å sjekke ut iov03…

1 Like

Tror dessverre ikke du finner noe om IOV-03 her, men den kan jo ha en annen benevnelse dersom den ligger hos NMPA.

http://www.cde.org.cn/news.do?method=changePage&pageName=service&frameStr=3#

1 Like

Nå begynner mitt kursmål på 5000 å se bra ut!

3 Likes

Rimelig oppsiktsvekkende.

Hvis det ikke er selskapet selv som har laget siden så er vi langt inne i terreng for falskneri og børsmanipulering, og da er det fengselsstraff.

De har jo til og med ssl sertifikat

2 Likes

Det må være en sag for selskabets jurister og de burde allerede være på sagen. Det er også korrekt, at dette tenderer til børsmanipulation og under alle omstændigheder er tyveri af beskyttet materiale.

Rent faktisk ér det muligt at finde frem til ejeren af sitet, men det kræver en juridisk afgørelse, som formentligt kun selskabets jurister kan sikre.

Jeg har i grunden svært ved at se, hvad man ønsker at få ud af at køre et piratsite, for det er utænkeligt, at google vil prioritere resultater over det primære domæne. Med andre ord, journalister osv. vil med stor sandsynlighed nok aldrig referere til, eller lægge vægt på, mareriale på piratsitet.

Spørgsmålet er derfor, om der er kompromitterende materiale med andre kliniske data? Har sitet været online længe?

Tilbage står reelt kun det scenarie, at aktøren har satset på opkøbsrygter eller andet, der kunne relatere til dobbeltlisting el. heftig eksponering mod USA.

1 Like

«Det er ikke vi som har opprettet denne siden» …

Dette kan også tolkes som at noen har fått et oppdrag av Trvx å skreddersy en ny hjemmeside for det amerikanske marked ?

Kanskje dette er noe vi egentlig ikke skulle kjenne til … som @Durable sier ?

3 Likes

Veldig merkelige greier dette her må jeg si :thinking:
Skulle dette være en aksjonær som ville hausse opp aksjene sine så tenker jeg at vedkommende kanskje hadde “lagt på litt” og ikke bare laget en usa-side.
Som f.eks skrevet at det er pågående deals på gang og aksjen skal snart listes på børs i usa.

Greier ikke helt å få tak i hva slags person(er) som ville bruke tiden sin på dette her…

1 Like

Lols… dette tar ett par minutter om man gidder. Skulle faktisk gjort det enda litt bedre.

Er nok en hobby aksje løk som tror han er smart. Stemmer bra med min første kommentar

1 Like

Jeg synes dette virker mer sannsynlig.
Ser ikke noe insentiv for noen andre enn Targo å lage denne.

5 Likes

Internett-troll. Og dette er jo faktisk veldig god trolling og litt lulz, hvis det viser seg å være det. Ulovlig eller ei.

Vis meg :grin: 2 min har du vel til overs?

4 Likes

Skal se om jeg ikke fikser det iløpet av morgen dagen

2 Likes

:crossed_swords: :popcorn:

Du får det nok til, men det er ikke noe du behøver å bevise det ved å legge ut enda en ny Trvx side (om det er det du tenker på).

Det er vel nok nå … ikke sant ?

2 Likes

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at det kommer en ny nettside i løpet av morgendagen :joy::see_no_evil:

1 Like

Bare cash delen (1,15mrd€) av denne lille miniavtalen hadde tilsvart en Targo kurs på 142 kroner :moneybag: :grinning:

3 Likes

Nytt år nye muligheter ! Tror at TRVX kommer seg nå i 2021.

4 Likes

Du som allerede har kommet til 2021:
Kanskje du vil opplyse oss om kursutviklingen de tre siste ukene i desember så vi kan få tatt de riktige beslutningene :wink:

(sleng gjerne på riktig lottorekke for den 19 desember også er du snill) :face_with_hand_over_mouth:

Oslo Børs holder stengt følgende datoer:

Da er snart dette året omme, og ett nytt spennende år står for døra.

2 Likes

Er positiv til denne, men er fryktelig spent på hvor hardt brexit slår inn når den gemene hop får panikk igjen. Noen som har noen tanker om hvordan no deal påvirker targo. Er det nøkkel kompetanse eller annet i uk som kan skape midlertidig forstyrrelser?
Noen som har hørt med Soug? Hadde jo vært betryggende med en kommentar om at de har stålkontroll