Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Internett-troll. Og dette er jo faktisk veldig god trolling og litt lulz, hvis det viser seg å være det. Ulovlig eller ei.

Vis meg :grin: 2 min har du vel til overs?

4 Likes

Skal se om jeg ikke fikser det iløpet av morgen dagen

2 Likes

:crossed_swords: :popcorn:

Du får det nok til, men det er ikke noe du behøver å bevise det ved å legge ut enda en ny Trvx side (om det er det du tenker på).

Det er vel nok nå … ikke sant ?

2 Likes

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at det kommer en ny nettside i løpet av morgendagen :joy::see_no_evil:

1 Like

Bare cash delen (1,15mrd€) av denne lille miniavtalen hadde tilsvart en Targo kurs på 142 kroner :moneybag: :grinning:

3 Likes

Nytt år nye muligheter ! Tror at TRVX kommer seg nå i 2021.

4 Likes

Du som allerede har kommet til 2021:
Kanskje du vil opplyse oss om kursutviklingen de tre siste ukene i desember så vi kan få tatt de riktige beslutningene :wink:

(sleng gjerne på riktig lottorekke for den 19 desember også er du snill) :face_with_hand_over_mouth:

Oslo Børs holder stengt følgende datoer:

Da er snart dette året omme, og ett nytt spennende år står for døra.

2 Likes

Er positiv til denne, men er fryktelig spent på hvor hardt brexit slår inn når den gemene hop får panikk igjen. Noen som har noen tanker om hvordan no deal påvirker targo. Er det nøkkel kompetanse eller annet i uk som kan skape midlertidig forstyrrelser?
Noen som har hørt med Soug? Hadde jo vært betryggende med en kommentar om at de har stålkontroll

Skal en ha mange eller få aksjer i TRVX inn i det nye året?

Mulig fremtid:

-emisjon fra klar himmel
-kursfall og dyp depresjon
-uventede hendelser og nyheter (særdeles gode)
-Ny panikk , alle skal ha.
-Emisjonsaksjene deles ut (penger på gata?)

Satser på den jeg.
Med utgang i selskapets nåværende verdi så må det jo ligge en voldsom oppgang for oss dersom detteslår til , og i følge de siste resultatene så er der all grunn til å håpe.

Men etter alt som har skjedd så er det underlig at denne ikke prises høyere.

Er det bare meg eller er det andre som er imponert over norsk bioteks fremmarsj.
Veldig mange gode kandidater nå ,ikke?

10 Likes

Når det gjelder utviklingen fremover mener jeg bestemt vi kan forvente en forsterket verdistigning.

Aksjonærene i Targovax har «lært» seg å selge på nyheter. De har det vært flere av i det siste!

Samtidig skal man forvente at 98 % av aksjonærene har fått det med seg, og alle trøtte,slitne, negative og taktiske har hatt rikelig med tid og volum å agere på.

Det motsatte kan med sikkerhet ikke sies om investorer / fond som ikke er aksjonærer, men som gradvis blir oppmerksomme på selskapet og best in class Oncos. De kommer inn i puljer og er avhengig av nok volum i aksjen. Det har det vært frem til nå; mange har vært villige til å selge, til tross for fantastiske data.

Vi skal forvente en metning fra selgervilligheten, noe som er ensbetydende med kursoppgang fremover. Nå begynner straks moroa :muscle:

15 Likes

Venter på flere ser at den blir ikke særlig billigere, der kommer ikke emisjon på dette nivået, og skal du være med må du løse billett til et forhåpentlig sterkt 2021 med tidlig oppkjøp :wink::champagne:

3 Likes

Jeg har i hvertfall begynt å tenke på at resultatene i Oncos+Keytruda må være meget interessant for Merck. Jo lenger man venter på Targovax, jo dyrere kan det bli. Og det gjelder ikke bare for aksjonærer, men også for BP :slight_smile: Risikoen ble betraktelig redusert med siste oppdatering: det er ingen tvil lenger om at Oncos-102 er eksepsjonelt bra. Man kan sikkert vente i håp om å få en billigere inngang etter neste emisjon, men man vet ikke når den kommer eller om den kommer. Spørsmålet man heller bør stille seg med best in class på refractory melanoma er mcap på 800 mNOK billig nok?

6 Likes

Blir FOMO effekt her snart :sunglasses:

8 Likes

Caset targovax er betydelig derisket etter de to nylige datasettene og forrige emisjon.

18 Likes

Lett å glede seg over volumene om dagen - det er virkelig et helt annet trøkk!

3 Likes

Realiserte gevinst i denne i dag etter kjøp til 6,90 i slutten av november.
Godt mulig jeg tar feil og kursen stiger videre fremover, men det var “emisjons alarm” som ble utløst hos meg nå.

De behøver sannsynligvis en hel del kapital for å fortsette planlagt ambisiøs forskning og siste “lille emisjon” var langt fra tilstrekkelig.

Og som kjent henter en inn kapital i god tid før behovet oppstår. Hvilket tidspunkt er bedre enn etter et kursløft med bakgrunn i en positiv børsmelding…

24 Likes