Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg savner når jeg var i pluss!!

4 Likes

Tror det må være 7 år siden jeg var det.

3 Likes

Her har jeg glemt hva pluss føltes🥴 Hvis de ikke leverer noe av betydning i løpet av sommeren, så kommer et nytt emi-spøkelse igjen👻

Det føles bare så jævlig urettferdig ut at targovax gruses. Jeg skjønner at aksjer som allerede er høyt priset og trader på skyhøy P/E skal ned når Putin surner til markedet. Men targovax? Den er jo ferdig gruset. Ja visst er det høy risiko, men jeg tror vi skraper bunnen her nede nå.

5 Likes

Tipper targovax skraper ned mot 75 øre mot sommeren. Investorene ser mot nedre muligheter. I biotek er det kun resultater som betyr noe. Og her er der langt til målet (dessverre ).

“I biotek er det kun resultater som betyr noe”

og targovax har ikke resultater? Targovax har 2 FDA fasttrack på grunn av svært gode resultater.

10 Likes

Når resultater er avgjørende, så er det en fordel å være i den posisjonen Targovax ønsker å komme i. En del av intervensjonspakken for flere ulike kreftformer.

Det er mye som tyder på at oncos er et enestående produkt, både basert på egne resultater og andres mangel på. Adenovirus ser bedre og bedre ut.

Videre, oncos lar seg godt kombinere med eksisterende behandlingstilbud, og da spesielt viktig, med cpi-ene. En 1+1=3 effekt som man bare kunne drømme om.

Om jeg får være litt kreativ. Min egen mening er at Targovax misforståes som produsent av Oncos, mulig ny medisin for melanoma. Litt samme som Apple kunne bli oppfattet som produsent av mobiltelefoner og Tesla biler.

Pengebehovet er for lommerusk å regne, om vi hadde hatt et godt positivt driv i kursen. Dette er en helt avgjørende oppgave for ny CFO, og resten av selskapets ledelse for den saks skyld.

Det siste års skjødesløshet med investorenes midler savner sidestykke. Tvangshente spenn i høsttørken i kombinasjon med ustabilitet i ledelsen og nyhetstørke. Det lite imponerende, og skaper rom for forbedringer.

Til alle 45/100 og som trader. Denne aksjen går den veien dere ønsker. 45 øre før sommeren, eller 45kr?

7 Likes

Er det noen som kan gi noen forklaring på hvorfor det har vært så stor robotaktivitet etter siste emisjon og hvem som står bak.
Finnes det noe regelverk eller er det fritt frem for meglerhus å tøye strikken.
Det har jo blitt umulig å sette stopL.
Det kan virke som om SL ordrer og belåning er åpen informasjon.

2 Likes

gode resultater , enig i det.
men , har en liten mistanke om at sykdomsfeltene de prøvde seg på kanskje ikke var helt optimale?
Hva betyr resultatene dersom ingen vil kjøpe?

Uansett mening på det området så har vel mye endret seg den senere tiden.
TRVX har fått ny leder OG NYTT OG SPENNENDE SATNINGSOMRÅDE.
PCIB har fått dreid sin interesse innsats på VACC 'n som jo burde være spennende nok.
PHO må vel sies å være lokomotivet…abscopal effect

Skal du få ruggen til å hogge til så må det være veldig fristende.
Og det synes jeg disse nye satningsområdene bærer preg av å være , virkelig.

Lykke til

1 Like

Noen som har oppdatering på patent saken?

Noen andre positive tanker inn mot en ny uke eller kan vi forvente oss mer av samme dritt av robottraderen…

1 Like

Her er svaret/dokumentene Targovax har sendt inn - det er nok av lesing, så det er bare å slå seg løs.

Angående positive tanker rundt Targovax er det fortsatt 2xFTD, abscopal effekt, plenty av plattformer og noen som er villige til å bruke beaucoup dollars på patentsaken. For ikke å glemme at vi kan forvente flere indikasjoner innen TG, oppdatering colorectal og CRNA på labben i Sverige. Kina får være en bonus.

De klarer stadig å hente inn folk som tydeligvis tenker at TRVX er spennende, så vi får se hva fremtiden bringer :slight_smile:

Edit: jeg glemte av studiedesign og avtale(r?) innen refraktær melanom :sweat_smile:

13 Likes

I helvete heller, 15000 aksjer til 1,45👏 Må komme noen seriøse nyheter snart👍

2 Likes

Moro økning i prosent, kjedelig det ikke monner i lengden :stuck_out_tongue:

7 Likes

Markedet ser ut til å være henrykt, kanskje man er lei nyheter om pengeløse samarbeid.

Er vel ikke noe penger involvert her.

Funfact:
Exploratory trials are clinical trials performed early in Phase I, prior to dose escalation and safety and tolerability trials. These trials are de facto first-in-man studies but lack a therapeutic or diagnostic goal and do not seek to establish the maximum tolerated dose (MTD). The objective is to answer precise questions which condition the continuation or suspension of the drug’s development program. Exploratory trials include a small number of patients or healthy subjects and expose them (over a short period of time) to a low dose of an investigational medicinal product.

Har en følelse om at @Domboshawa var ironisk ?

Der våknet den! Ser at de har relasjoner både til Merck og Ludwig Cancer.

3 Likes

Nei, nå sluknet den litt. Da du skrev var den vel 10% opp

Targovax og Agenus Inc. har inngått en avtale om utvikling av Targovaxs kreftvaksiner TG01 og TG02 i kombinasjon med Agenus’ FDA-godkjente adjuvant QS-21 STIMULONTM. :muscle:

7 Likes