Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Samme her, begynte å lure :rofl:

Ose opp nesten 3%, klart vi skulle ende på minus på en slik dag.

1 Like

Vi får håpe OSE ikke ender ned 3% en dag, da tør jeg ikke tenke på hva som skjer med targo

Bare surr at den ble rød. Gikk på 1,70 helt til auksjonen.

1 Like

Jeg håper at EW kan hoste opp noe med litt tyngde snart. Har igrunnen ikke skjedd stort siden ifor sommer når det gjelder nyheter fra studier etc. Siste avlesning på Meso før jul var kjent.

De har jo ikke pågående egne studier pt…
Bare samarbeidspartnere sine…

1 Like

Denne blir nok interessant for oss også å følge med på;

3 Likes

Blir nok noe stort av han, skal du se. :roll_eyes:
Bare «måtte» selge til underpris, asap.

1 Like

Får satse på at vedkommende har noen sånne på lur :+1:

2 Likes

Hva er det som skjer i Targo idag da. I pluss og greier. Kan ikke vare lenge det vel? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Kan jo være vi ender over 1,7 i dag😊 Veldig lavt volum i det siste da

1 Like

Har trenden snudd? Begynner EW å få valuta for all innsatsen de siste månedene. CircRNA og greier. Opp hele 5 øre idag og tilsammen hele 2 øre over 2 børsdager som ose har steget 4%. Nå begynner det å lukte fugl. Grattis folkens. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Litt galgenhumor. Vi får holde humøret oppe så får vi nok betalt en dag :smiley:

2 Likes

Eller, dette kan ha vært din aller siste sjanse til å handle Targovax under 1.70. Who knows.

3 Likes

Vi får satse på det. Jeg har ihvertfall fått handlet litt ekstra. Selger ikke noe før vi passerer 3.

Helt enig. Lykkes TRVX så er kr 3 ingenting. Kursen kommer nok til å gå i en berg og dalbane hvis de får noen gode resultater som markedet liker. De god resultatene til nå har de ikke fått betalt for. Jeg kommer overhode ikke til å selge meg ut på kr 3, men kanskje starte å lette meg litt.

Ja, cRNA kan også være svært interessant for BP i en tidlig fase. Så her kan det gå fort i svingene om de lykkes.

4 Likes

Og hvilket team TRVX har på dette! Det er smått utrolig at denne handles til rundt emi-kurs ennå.

2 Likes

Når kan vi forvente dette??

1 Like

Etter at du har solgt på 3 kroner.

2 Likes

He, he - slapp av. Jeg har nok mer aksjer enn de fleste selv med litt salg på 3 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Neida, ser fin-fint ut :slightly_smiling_face:

6 Likes