Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Det har dukket opp et nytt patent hos patentkontoret, dette patentet ser ut til å være sammenkoblet med Valo therapeutics, med Sari Pesonen / Lukasz Kuryk.
Det ble jo nevnt tidligere at patenter skulle på plass før det skjer noe mer, ser ut som at det skjer noe nå :sunglasses:
https://register.epo.org/application?number=EP21194362&lng=en&tab=main

22 Likes

Ja, billig… men hadde sittet langt inne og ikke akseptert sett ut fra dagens verdi.

1 Like

Tut-tut. :steam_locomotive:

Her kan det være lurt å kjenne sin besøkelsestid.

2 Likes

Noen som vet om denne endringen i årsrapporten fra 2020 til 2021 betyr noe eller bare er en formalitet?
image

Overkurs til dekning av udekket tap. Men det er noe rart her siden selskapet viser opptjent EK, og vi er ikke der akkurat. En inkurie ?

1 Like

Nå orket jeg ikke å se på de 45k på 1,74 lenger :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Det kan se ut som at [FJARDE AP-FONDEN - KONTO #1B ikke er fornøyde med dagens styre, de stemte mot:
Damian Marron (styreleder)
Bente-Lill Romøren
Robert F. Burns
Diane Mary Mellett
Sonia Quaratino
Thomas Falck
Raphael Clynes

Videre ble det vedtatt mulighet for 20% emisjon.

9 Likes

Vi får håpe at EW nå blir mer fremoverlent og langt fram i skoa. Det er nitrist å se at vi etter 5mnd etter emisjon sitter med en slik tafatt aksje. Det er ikke volum i aksjen selv på dager hvor EW presenterer selskapet på store konferanser og idag under EGF. Null interesse. Det må EW gjøre noe med. Markedsføring og mer blest rundt TRVX bør stå høyt på agendaen. Så får vi etterhvert håpe at de kan slippe noen av de nyhetene vi venter på. TTT.

2 Likes

Var vel forslag om 40% som ble nedstemt. Legger press på dem om enten få opp kursen eller hente penger på andre måter.

4 Likes

Dette synes jeg var veldig positivt. Bra at det blir stilt større krav fra aksjonærene rundt det finasielle fremover.

5 Likes

Jeg sitter å ser litt på CV’ene til de to nye styremedlemmene - det ser bra ut så langt!

10 Likes

Det er mye som ser bra ut med TRVX, både med mannskap, ledelse og oppnådde resultater … men … selskapet har kapitalt mislyktes å skaffe kapital på det grunnlag - for oss aksjonærer har dette vært katastrofe og for å henge med betydd å skyte i n ny kapital som kanskje ikke var intensjonen i utgangspunktet - nå må ledelsen legge fullt fokus på finansiering fremover på lik linje som det faglige, et område de behersker meget godt
tiden løper fort og det å være raskt ut av blokken er viktig, kan det virke som finans hemmer selskapet alt for mye og kan spille over på det faglige - her har EDW masse å sjonglere - lykke til !!!

4 Likes

Hyggelig og spennende at akkurat de to nye styremedlemmene valgte å ta ut 2/3 av styrehonoraret i RSUs…

2 Likes

Med andre ord kun ta ut penger til å betale for skatten…

3 Likes

4 Likes

noe nytt å spore i kina @RubenAyala ?

1 Like

Man må anerkende Targovax for, at de formår at samle nogle meget kompetente profiler. Nu mangler de bare, at resultaterne følger med😉

5 Likes

Nei, men jeg har heller ikke anstrengt meg noe særlig de siste månedene. Ser ikke ut som det er mulig å komme i forkjøpet for det som TRVX og/eller IOVaxis melder til slutt. Men vi kan ikke være så veldig langt unna en melding. Uavhengig av pos eller neg innhold.

5 Likes

Virker som at Avanza holder papiret i et jerngrep, full kontroll og nesten ikke omsetning …

1 Like

Jøss, i pluss og greier🤤

3 Likes