Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

nei, aksjen er like billig. skam billig. med samme mcap.

2 Likes

Kanskje jeg må begynne å selge røde caps med påskriften “make targovax great again”

1 Like

Er bunnen satt nå?
Dobbelt ASCO-rally som skal dra oss opp til nye høyder før AZ smeller i bordet med colorectal-studie til en god neve dållars som sørger for at melanomastudien er finansiert?
Får vi noe mer på mesothelioma, i underkant av 1år til det ene studiet skal avleses - påtide å designe nytt studie?

Huff, det er så mange ting som kan skje fremover det er skremmende! :ghost:

9 Likes

Herlig typisk at det er sabla god stemning i trvx-tråden på fredag! Nå er mangler bare det obligatoriske fredagsbilde av ei åpna flaske chablis og 10 :clinking_glasses:-emojier!

1 Like

gi meg toooo sek! :champagne:

1 Like

30 Likes

Tenk på hvor mange aksjer i Super-T du kan få for Patek’en! :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Står følgende på utvelgelses prosess på ASCO sine sider:
All abstracts will be peer-reviewed by the ASCO Plenary Series Review Committee and evaluated on the following criteria:

  • Strength of Science: Does the research address an important and novel question?
  • Research Design: Are the eligibility criteria, study endpoints, and planned analysis well defined in this abstract?
  • Relevance: Are the results practice-changing? Will they have a clinical impact and be of broad interest to the ASCO community?

Første kriterie virker å være Strength of Science, gir ikke det litt håp om at de har data som viser noe mer enn ingen endring? Og bare litt forbedring er bra i colorectal etter det jeg skjønner.

10 Likes

Tenker ofte på at en bussbillett er 20 aksjer i Targo, vel 22 nå. Det pleide å være 1,5.

1 Like

Strength of science betyr bare at det er troverdige/pålitelige data å legge frem som berører en viktig ting/punkt å få avklart ift science`en.
Ville heller fokusert på "Relevance-punktet i så måte. :wink:

3 Likes

20k med aksjer bare der! :smiley:

Da ryker heller Breitling Navitimeren, den ligger bare i en skuff uansett sammen med et par andre i samme prisklassen… men man selger ikke ur med høy affeksjonsverdi for noe så simpelt som aksjer!

Ur sendes nedover arverekken, derfor jeg ikke kan vente med å få meg Patek, da kan jeg få meg kid :wink:

3 Likes

Rart hvis de står på ASCO, og presenterer noe med null effekt!

1 Like

ASCO er svært viktig og trolig det viktigste og mest presigefylte seminar/conferanse i 2022 … dog skal vi ikke spenne buen for hardt, husk at de “kun” har poster presentasjoner, hadde de vært oral i plenumssal hadde aksjen eksplodert !!! Men 2 godkjente presentasjoner v posters er ikke dårlig og spesielt på ASCO ! Meget bra !

4 Likes

Ja, som sagt; “ville heller fokusert på Relevance-punktet”

1 Like

Uten å vite noe om det, så vil jeg tro at det er få fase 2 studier som får oral presentasjon på ASCO.

1 Like

Får håpe vi i det minste klarer å legge 1,80 bak oss til uka. Den har vært svært hard å passere, gang på gang blir kursen banket tilbake

1 Like

Jeg mener ting om Targovax. Tror jeg har forstått value prop nå. Synes det ser lovende ut.

25 Likes

Jeg skulle egentlig lage et langt innlegg om Colorectal, men den Champagneflasken jeg fortsatt sitter å koser meg med i sola gjorde sitt. Jeg måtte gå over til KISS for å evne å gjøre det selv;

(Det er jeg som har skrevet det i rødt)

16 Likes

Fantastisk forklaring på dagens børsfall:

Investeringsdirektør Robert Næss i Nordea kaller børsfallet for «et mysterium»:

– Markedet falt plutselig kraftig i Sverige uten nyheter, så det kan være noen som har tastet feil/gjort feilhandler der, sier han.

uansett er vi ned over 5% og korrigerer vel neppe opp som alle andre aksjer, kanskje en ‘tastefeil’ som gjentas for mange ganger :wink: ?

1 Like