Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Kina-avtalen og denne konferansen har ingenting med hverandre å gjøre.

Jeg tror ikke den gemene hop er klar over hvor langt fremme Targo er med ny og banebrytende teknologi innen CircRNA.
I så fall hadde det ikke vært mulig å akkumulere billige Targo-aksjer til disse gibort-prisene. :grin:

3 Likes

Nåværende (offisielle) status når det gjelder kontakt mellom Iovaxis/Targovax og CDE Kina.

3 Likes

Kan du si noe mer om hva dette betyr?

1 Like

Ikke uten at det blir spekulasjoner som ikke kan dokumenteres. Så best å forholde seg til det som TRVX melder om dette. Men aksjonærene i TRVX har jo nå en mulighet til å få den nye CFO`n i tale. Han satt tross alt mellom barken og veden hos Locust Walk ved inngåelse av avtalen mellom Iovaxis og Targovax.

2 Likes

Oppdatert selskap presentasjon (August)

13 Likes
1 Like

Fint kurs å plukke litt på i det minste. Kan vel ikke være sålenge til EW får en pasning og stiller inn godfoten? :grin:

1 Like


13 Likes

Skudd fra hofta, men kan Takeda være en umulig opponent i patentsøksmålet mot Targovax ?

(European Patent Registry EP3140320 - PEPTIDE VACCINE COMPRISING MUTANT RAS PEPTIDE AND CHEMOTHERAPEUTIC AGENT)

Eller er det fortsatt like lite verdi i denne avtalen (for begge parter) både før og etter Takedas inntreden på eiersiden i Zelluna ?

4 Likes

Under the license agreement, Zelluna has been granted a global, non-exclusive license to relevant Targovax patents and know-how, for which Targovax will be compensated financially. The potential deal value amounts to NOK 100 million in milestones and annual fees, in addition to royalties on sales and sub-licensing revenues.

3 Likes

Targo 12,8% opp i før-handelen. :thinking::open_mouth:

1 Like

Er vel ikke helt volumet til å gi slike byks :sweat_smile:

Ser for meg at MSIP, Storebrand og DNB#75 blir å styre showet inntil noe nytt skjer. Får håpe tildeling av midler og FPD ikke er langt unna.

1 Like

Nedtrappingen til godmeldingene har startet. Jeg benytter stilleperioden til å øke. EW kommer til å skru den i krysset denne gangen. :muscle:

Vi kan ikke være langt unna FDA godkjenning ONCOS-102 melanoma fase 2 studiet og EU godkjenning TG01/QS21 studiet i Norge, :+1::sunglasses:

2 Likes

Ja, vi har blitt pint og pisket over lang tid - en gladmelding er høyst etterlengtet!

3 Likes

Ja, vi har holdt ut lenge nå. Jeg tror en godmelding kan dra kursen ganske kraftig og danne grunnlaget for en jevn økning frem til news om cRNA. Da smeller det eller går rett i dass.

1 Like

Jeg tror neppe et eneste gram av CircRNA er priset inn i dagens kurs. :sweat_smile:

Enten smeller det da oppover, ellers så skjer det ingenting av betydning.

«Wet ink» eller vått krutt?

1 Like

Lenge siden jeg har fulgt selskapet. Men hvilke resultater viser du til her, som ikke er priset inn?

Han henviser til circular RNA, hvor selskapet har sagt at de vil dele mer i løpet av Q4.

2 Likes

Godt å se at selskapet ikke sløser bort penger på blant annet slike jålete justerbare stativer og hev/senk-bord :grinning_face_with_smiling_eyes:

image

20 Likes

Tror det må være skammelen EW har tatt med seg hjemmefra :grinning:

1 Like