Dobles fra dagens nivå i løpet av 15 år ja. Det bør den minst klare. Det klarer sikkert et gjennomsnittlig fond også i løpet av 15 år
Mitt kursmål 5000kr ser ikke teit ut i dette perspektivet!
Men får jo se hvordan løpet utvikler seg selvsagt.
Mange svensker som har tegnet seg, ref meldingen nå. Ikke rart de hausser!
TRVX: NOTICE OF CHANGED SHAREHOLDING
NOTICE OF CHANGED SHAREHOLDING
(mutually from Avanza Bank Holding AB (publ) and Försäkringsaktiebolaget Avanza
Pension)
Försäkringsaktiebolaget Avanza Pension, organization number 516401-6775,
(“Avanza Pension”) has on December 22nd 2021 increased its shareholding in
Targovax ASA. Avanza Pension has on December 22nd 2021 been allocated 18 212 707
new shares in the Rights Issue in Targovax ASA (ISIN: NO0010689326) at the price
of 1,72 NOK per share.
After the rights issue, the shareholding in Targovax ASA has increased to 18 275
939 shares which corresponds to 9,70 % of the total amount of shares and voting
rights in Targovax ASA.
Avanza Pension is fully owned by the mother company Avanza Bank Holding AB
(publ), organization number 556274-8458. The address to Avanza Bank Holding AB
(publ) is Box 1399, 111 93 Stockholm, Sweden. The address to Avanza Pension is
Box 13129, 103 03 Stockholm, Sweden.
https://newsweb.oslobors.no/message/550253
Største eier dette? For et røverkjøp. Vi får håpe de synes dagens kurs også er et røverkjøp og fortsetter å kjøpe seg opp. De tok jo da alle TR til HC og Radf, det er veldig bra og at de ikke gikk i hendene på garantistene. Spennende med ny storeier som mest sannsynlig er langsiktig.
Hahaha hva er oddsen, jeg så nettopp for meg Kvadsheim sa “har du kjøpt targovax-aksjer” mens han ristet oppgitt på hodet
Da blir Avanza Pension største eier med 9,70% av aksjene.
Deretter HealthCap med 9,42% og Radforsk med 3,85%.
Tipper at TR som Radforsk og HC solgte (ca 12 mill) ble kjøpt av Avanza.
HC har vel ca 6,7% og Radf 2,3% ? Og hvis HC og Radf de solgte alle TR så solgte de vel ca 20mill.
HealthCap:
Disposal is reduced from 26,983,510
(14.33%) to 17,733,510, corresponding to 9.42% of the total number of shares and voting rights in Targovax after completion of the Rights Issue
Radforsk:
in aggregate 7,251,376 shares and subscription rights, equal to
approximately 3.85 of the total number of shares and voting rights in Targovax
after completion of the Rights Issue.
ok, flott - så HC brukte noen TR? Så da solgte HC kun de 9,5mill TR som ble børsmeldt og brukte resten? Meget positivt.
Og Radf?
Hvor fant du dette xon?
Børsmeldinger
Idag? Så da ble både HC og Radf med på emisjonen, men ikke fult ut. Meget positivt dette. Tror ikke HC hadde mandat til dette sånn i utgangspunktet. De skal jo kun være med i oppstartsfasen av bio selskaper. Ble vel så billig at de måtte være med?
17 og 20 dager siden
Disclosure in Targovax ASA
Shareholder disclosure by Radforsk Investeringsstiftelse
he, he. Det har jeg ikke fått med meg. Bra uansett.
Emiaksjene er på konto … til de som ikke har sjekket.
Veldig bra av Försäkringsaktiebolaget Avanza, en heil Haug mindre aksjer som skal ha kortsiktige gevinst.
På dagens lister kan man se at flere allerede har fått aksjene sine. De listene er vel fra mandag hvis jeg ikke tar feil. Avanza står blant annet oppført med ~1 million aksjer mer enn de meldte i går, så de er vel allerede solgt. Og ble det ikke også meldt litt seint hvis de fikk de på mandag?
Så fremt du ikke setter likhetstegn mellom ABN og Nyenburgh, så var ABN ikke garantist i emien.
Stemmer det. Har vært så mye snakk om de to at det gikk litt rundt for meg. Har fjernet det så jeg ikke feilinformerer noen flere.