Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Tror T skal holde lav profil i forhold til Kina.

Alt for mye er investert i og avhengig av samarbeid med selskaper, institusjoner og myndigheter i USA. Det må ikke settes i spill. USA har et anstrengt forhold med Kina for tiden og T sine interesser der er forløpig av underordnet betydning for T fremover.

5 Likes

Selskapet kan jo ikke løpe fra forpliktelsene (og evt oppsiden) som følger av avtalen med herr Wang heller. Selvfølgelig kan man gjøre en god deal med en god partner i Kina. Som forhåpentligvis Agenus allerede har gjort med Betta Pharma. Det ansettes vel heller ikke en PM med lokal tilhørighet uten at noe kan materialiseres. På ett eller annet vis. Og det kan jo være i forhold til cRNA for alt vi vet. I så fall - let the dice roll. Så kanskje vi kan feire neste års Jul mye klokere, og med en solid verdiøkning som utslitte aksjonærer i T.

2 Likes

Selvfølgelig skal man holde avtaler og opptre korrekt og forhåpentligvis er det en oppside i Kina. Men ta vare på de viktige relasjonene pass på politisk risiko. God helg Ruben

Targo har forsøkt og forsøkt i år etter år men kommer aldri av flekken! Fra en gammel og sliten investor,

Forstår deg. Ledelsen har betydelig ansvar for å ta med gamle trofaste aksjonærer videre. Har trua på at løftet kommer. :+1:

I slutten av september holdt T et investormøte i Oslo.

En av de som var der skrev 27 september et kort referat her på tråden og der stor det blant annet:

"* Thomas gikk gjennom circular-RNA. Shame on you, for ikke å ha vært der. For det der er ganske mindblowing. De som nylig har gjort en deal på dette, produserer bare syntetisk circular-rna utenfor kroppen. Targovax vil bruk Oncos-102 til å produsere dette inne i kroppen.

  • Innsending av patent på circular-RNA i kombinasjon med Oncos-102 forventet i oktober".

Mandag er den 21 november og jeg forventer en børsmelding mandag morgen med litt skikkelig "advent-snop. "

2 Likes

Dessverre vil den uavklarte økonomiske finansieringen av selskapet ta mye av oppsiden for alle andre meldinger.

1 Like

Feilslutning. Andre meldinger kan nettopp løse finanseringsbehovet

Det kan være, men det vil ikke gi vesentlig uttelling på aksjekursen før finansieringen er avklart.

1 Like

Der har du et poeng som jeg kan være enig i.

Det poenget er særdeles viktig, særlig siden mRNA-vaksinene har satt standarden med å bli produsert syntetisk. Selv om sistnevnte blir pakket inn i en beskyttende “fettboble” (som også øker opptaket i kroppens celler av mRNAet), så vil mesteparten av det injiserte mRNA bli spredt rundt systemisk. Hvorav svært mye vil bli brutt ned i leveren. Og dermed ikke ha noen effekt.
Det ser man på covid-vaksinen der Moderna har best effekt fordi vaksinen har høyest konsentrasjon av mRNA. Det vil være identisk med circRNA også.

Med circRNA i Oncos så vil dette bli med inn i hver eneste celle som viruset infiserer. Det betyr at mengden circRNA som behøves for terapeutisk effekt er mindre samt at det er mer stabilt siden det er del av virusets genom.

Så gjenstår det å se om resten av sektoren er enig…

30 Likes

https://www.dn.no/bors/dn-investor/fantasyfond/bioteknologi/ledende-biotek-investor-advarer-smasparere-etter-kollaps-vi-er-i-en-risikabel-bransje/2-1-1333021

Potensiell oppkjøpsbølge på vei - Targovax ligger ganske bra til med surfebrettet sitt for å kunne være med på denne bølgen

1 Like

Tror skuta kan snus

Av de tre som må starte på nytt, er det Targovax Einarsson er mest positiv til nå. Han var selv styreleder i selskapet da det holdt på med behandling mot bukspyttkjertelkreft.

– Det er en av de to vanskeligste diagnosene å behandle. Det leverte gode resultater i fase to studien, men da kom plutselig en konkurrent med en kombinasjon av kjemoterapier som viste omtrent like gode resultater. I etter tid viste det seg at få tålte den behandlingen, men jeg mener fortsatt det var riktig gå gi seg med den indikasjonen da, sier han.

Selskapet sitter på dataene fra den gangen, men trenger penger for å komme i gang igjen.

– For meg ser det ut som de har veldig klare planer på hva de skal gjøre, og jeg liker planene deres. Jeg tror de kan restarte det selskapet og få til noe, sier Einarsson.

9 Likes

Så bare ett spørsmål til dere seriøse aksjonærer i targowax?har vell vært diskutert flere ganger her på forum. Hvordan unngå en ny emisjon? Partneravtale??eller?

– For meg ser det ut som de har veldig klare planer på hva de skal gjøre, og jeg liker planene deres.
Jeg tror de kan restarte det selskapet og få til noe, sier Einarsson.

Fin melding fra Einarsson - da er han av samme oppfatning som en del andre som posisjonerer seg nå.

Liker det jeg ser på aksjonærlistene - ingen store selger nå - liten økning blant de 50 største aksjonærene som nå eier over 48%.

1 Like

Einarsson uttalelser som sitter veldig sentralt er vel med på å påvirke aksjonærer til å flytte fra PCIB/Nanov og over i TRVX. Mange ser vel større potensiale i Targo fremover?

1 Like

Får håpe det at de ser den mulige veien via Targovax til å ta tilbake investerte penger

1 Like

Det er jo ikke rare volumet så noen køkjøring over i TRVX er det ikke. Mange er vel dritt lei hele bio sektoren. Vi får se. Jeg håper ihvertfall på høyere TRVX kurs 31/12 enn nå. Det skal skje en del nå de neste ukene og la oss håpe det kommer positive signaler som markedet tar seriøst og begynner å prise Targo til fortjent kurs etterhvert.

På den andre side så skal det jo ikke rare volumet for å dra den oppover, fjæra er i spenn. Sitter med en magefølelse på at noen ikke ønsker den så høyt akkurat nå også - byttekameratene?

Sitter med følelsen av at Targovax blir kjøpt opp - nylig solgt ut teknologi til Hubro - opprydding - og snart melding om patentsøknad cRNA og flere andre prosjekt i startfasen. Lav mcap.

Perfekt timing for å kjøpe dette selskapet av en aktør som har kapital.

Og så lager man en liten opptur for aksjonærene .

1 Like

Jeg er ikke uenig, men har sittet med samme følelsen i fem år nå.

2 Likes