Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Targovax er på offensiven nå.

En engasjert og meget god Erik D Wiklund på Radium podcast i dag.
Når formalitetene er ordnet i morgen begynner en ny epoke for Targovax.

7 Likes

Det er vel fremdeles mulig og møte opp å stemme personlig?

Ja, godt poeng. Det burde jo også være mulig :slight_smile:

Vil jo tro at man kan sende inn fullmakt/stemmene sine i kveld også. Det setter nok frist for å unngå å få alt siste dagen, men er de mottatt så tror jeg nok de blir godkjent ved åpningen av møtet. Så bare send inn og stem for det er ingen ting å tape på det.

EW sa i dag at de har dialog med de største eierne og at de forventer at forslaget blir stemt gjennom.

Oppfatter ikke at han er typen som bløffer om slikt. Forhåndsstemmene og lovnader fra de største eiene gir han nok god dekning for det han sa om dette punktet.

1 Like

Ikke godt å si, men sikkert et par år. Vanskelig å vite.

Selskapet mener selv 2025. Personlig hadde greit lagt på 12-18 måneder på toppen av det.

1 Like

Det får komme når det kommer, den store VIP ligger i å ha nok data og IP til å gjøre en pre-klinisk deal som får selskapet frem hele veien til mål. Da er aksjonærene home-free.

Laronde gjorde den største Series A-runden noen gang sett i biotech på sitt syntetiske cRNA. Runden var på 500 MUSD.

EW er ballsy og sier at Targovax’s cRNA er bedre, se egen illustrasjon fra selskapet. Han legger lista ganske så høyt for hva vi kan ha i vente av en pre-klinisk deal i løpet av neste 9 til 21 måneder.

12 Likes

Tror han har sine ord i behold. Et plattformselskap for det hotteste av det hotte - circRNA

:sunglasses:

9 Likes

Nå er det viktigere enn noensinne å begrense utlån av aksjer for de som sitter på Investeringskonto Zero (hos nordnet), så jeg får oppfordre samtlige til å begrense utlån til short!

9 Likes

jeg har gjort mitt og solgt det jeg eide av targo, så ingen aksjer å låne av meg lenger

Sjakk.

Evig eies kun det tapte.

I 4 akt sier Brand:

«Sjel, vær trofast til det siste: Seirens seir er alt å miste. Tapets alt din vinning skapte – Evig eies kun det tapte!»

Formuleringen kan nok tolkes på flere vis, men kanskje som det tidvis brukes om at intet kan eies fullstendig før det er mistet, da kun selve tapet kan fortsette i evighet .

1 Like

Er det noen som deltar på T sin EGF nå som kunne tenke seg å dele et par ord?
Det er vel ikke noen stream?

Om jeg har forstått riktig er det vel kun Ja/Nei til Atlas-finansiering, men kanskje det dukker opp noen kloke ord også?

1 Like

Det der høres ut som en veldig kostbar leveregel. Og går under det engelske “Sunk cost fallacy” Sunk cost - Wikipedia

Nå er jeg ikke noen litteraturviter, jeg leser mye skjønnlitterært søppel, så jeg skal ikke påstå for mye, men jeg ville tolket “Evig eies kun det tapte” som en faktisk advarsel om ikke se seg så mye tilbake, men heller se fremover

1 Like

image

20 Likes

Håpe på arbeidsro og suksess med forskninga framover

3 Likes

Var så og si enstemmig på alle punker, det lover forsåvidt godt mtp. at aksjonærene er forutsigbare og stemmer med selskapet. Dog lite oppmøte på noe så viktig med bare 23,14% av aksjene.

image

3 Likes

Da har selskapet 300mill til rådighet i de neste 3 årene. Da slipper vi forhåpentligvis alt maset om emisjon på en god stund :grinning:

1 Like

Men ser det ikke ut til at Healthcap her har stemt for finansieringsløsningen ?

1 Like

Hvordan klarer du å se hvem som har stemt for/imot? Jeg finner det ikke på mine lister.