Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

I olje Norge har vi helg hele uka​:blush::grinning:

Liker ikke å si det men synes de virket veldig usikre og uproffe på forrige presentasjon. Synes faktisk de så nervøse ut. Holder fast på at Soug forlot skuta når de fikk nye retningslinjer fra fda og alt kommer ta mye lenger tid en først planlagt.

I min verden er langhelg når du tar fri både lørdag og søndag :sunglasses:

2 Likes

Hva behager? Er det naivt å tro at det ikke er onde hensikter der ute? Hele bioteksektoren er ned! Er det ikke konspiratorisk å tro det er onde hensikter bak nettopp Targovax sin nedgang?

Angående shorting:

Dette blir for søkt! Hvorfor bruke energi på slikt… Du kan begynne med å identifisere selskapet bak patentsøksmålet før du hevder de driver med ulovlig kursmanipulasjon - som du ikke har noe belegg for å hevde foruten at kursen er lav og at noen har utfordret patentet til T. Er dette virkelig 1 + 1 = 2?

Poenget fra de som har fulgt med på topp 50 listene, er vel at det er bevegelser/poster under 0,5% av selskapet som blir handlet på “mistenkelige” måter. Dette vil jo ikke dukke opp i shortregisteret. Når i tillegg omsetningen er relativ lav, så er det ikke vanskelig å se for seg at noen med en god andel aksjer kan styre kursen litt dit de vil.

Men man kan vel si at det er litt spekulativt.

Aksjekursen faller jevnt og trutt! Wiklund har ikke klart å gi oss et løft, ennå.
Hovedgrunnen er nok den katastrofale emisjonen til gi bort pris! Vil tro flere frykter neste emisjon, ender på samme vis. Det gjør jeg.
Alle nyansettelser, må bety noe, ellers så er det jo bare et luftslott. Wiklund må snart vise noe som betyr noe.

3 Likes

Kursen har falt jevnt i år. Selv etter grusing i 2021.

Jeg er ikke fan av hva EDW uttrykker og signalene det sender.

-Vi henter det vi trenger for å gjennomføre planene.

Spesielt på fallende kurs er dette noe som jevner investorer med lange briller med jorda. Farvel til alt som er puttet inn. EDW må ha mer. Hvordan dette løses er spennende.

Kvalitetsinvestorer går ikke inn nå. De ville ikke i høst heller. Åpenbart og ikke vanskelig å forstå.

Soug har tydeligvis brukt tid på å etablere en kommersiell skala produksjonslinje i følge utsagn fra ny arbeidsgiver.

Produser virus på oppdrag fra andre og skaff omsetning, tenker jeg.

1 Like

Når man melder om at TG er tilbake i klinikk, og med millioner i støtte, og kursen reagerer ikke! Hva skal da til?
Er det kun en deal med BP? Hvis det stemmer, så kan tipping i Lotto være like greit.

4 Likes

Husk, man trenger ikke å selge Targo-aksjene sine selv om NANO driter på draget. :stuck_out_tongue:

Og man trengte heller ikke å gjøre det når PCIB skjøt seg selv i foten.

Kjøp heller MER Targo!

Hvis noen titalls personer her på Tek gjør det, så dobler vi pengene våre på en uke eller to. :wink:

2 Likes

ja ja ønsketenkninger,denne aksjen er Tragisk og blir ikke så mye bedre når folk i ledelsen selger aksje til gibort pris,denne er og blir en fiasko pga soug har styrt luftslått hausing,og da uteblir dem store ivestorene.bare min mening.

Denne må doble seg jævlig mange ganger hvis folk skal få tilbake innsatsen. Ikke alle har snitt på 1,50 akkurat

3 Likes

Tørr påstå at ingen med noe særlig beholdning har 1.5kr i snitt.

Et godt produkt som stadig bekreftes er Oncos. Et åpenbart marked. Lav kostnad og relativ kort vei til kommersiell bruk.

TG er meget interessant og mye grunnarbeid er gjort. Noen er ute etter patentene.

Nybrottsarbeid i cRNA. ONCOS som vektor i tillegg her.

Flere innsidehandler på 2.2kr vel? Insentivene for ledere ligger fra 6.5kr og opp?

Hva klarer ny CFO? Kan vi kronerulle her inne, nok til 20mill aksjer og få ut noen på toppen av listene?

3 Likes

Du mener lang vei? Fase II studien som igangsettes er ikke ferdig lest av før om 3-4 år. Deretter må de kjøre en godkjenningsstudie.

Må avvente eventuelle flere samarbeid, og sannsynligvis avlesninger noen år frem i tid før denne er interessant.

Når kan dette tidligst resultere i aksjonærverdier?

Det var en del av emisjonen.

Ærlig talt, hvem vil være med å investere her før man har en god grunn til å gjøre nettopp det?

Se til NANO som er tvinget opp i et hjørne. Hvordan skal Targovax unngå dette?

Jeg har jo stort sett tatt feil frem til nå.

Føler ikke jeg trenger å svare på innlegget, Haltopen.

Jeg har også i mange år bommet på utviklingen i Targovax :flushed: Får satse på at jeg tar feil nå også! Da vil det faktisk gå av en rakket snart​:clap:

2 Likes

Ja noe bør skje. Klarer nesten ikke sitt lengre pga sår bak

1 Like

Det kan skje relativt raskt. Vi vet ikke når patentene er klare. Det er store summer ute og går på andre som forsøker seg på disse områdene.

2 Likes

Vitenskaplig ser produktkandidatene til TRVX meget lovende ut, og det er det viktigste å fokusere på etter min mening. Selskapet sikter på et enormt marked sammen med Agenus, ambisjonene for Oncos-102 har åpenbart økt underveis i marsjen her. I tillegg kommer TG og cRNA som klart potensielle verdifulle kandidater, hvor interessen i markedet i aller høyeste grad er til stede. Så får baisserne heller bare argumentere imot med manglende pengedealer so far, noe TRVX deler med de fleste andre utviklingsbioteks.

Det være opp til den enkelte om man vil ta utvanningsrisikoen ved kjøp på disse nivåene. Lykkes TRVX med Agenus vil man tåle noen utvanningsrunder for å si det slik. Selv holder jeg av cash til neste emisjon, for dersom selskapet klarer å levere vitenskaplige resultater slik de har gjort hittil, blir det nok en svært hyggelig reise. Hittil har den reisen kursmessig vært et helvete, men det er science’n som teller til slutt.

8 Likes

trigger alert på patentmelding da? :wink:

1 Like

Hadde jeg visst det jeg vet nå for et par år siden så ville jeg selvsagt ventet noen år med å investere i Targovax.
(husker bl.a. godt at jeg hadde FOMO på 12kr. :flushed::sweat_smile:)

Jeg er derimot ganske sikker på at inngang på dagens nivå kan bli en vanvittig god investering, og dersom jeg hadde befunnet meg på utsiden nå, så ville jeg ha gått tungt inn i Targo.

3 Likes