Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Da har jeg sendt 20 spørsmål til Radforsk jeg håper de stiller EW og L. Gaal i episoden som kommer 15.06.2022.

Dårlig marked vs pengebehov og alternativer her
Konkurrenter med mega deals vs Targovax
Drop-down merger
Business Development (Oncos, TG, NextGen)
Sample size og data for Oncos102
IV administrering
Tidslinje rundt circRNA
etc.

17 Likes

Det høres ut som det blir en Haltopen spesial da.

3 Likes

Meget bra haltopen!

1 Like

Helt supert Haltopen!!

1 Like

Da håper jeg ikke EW tar den standardfrasen han er kjent for og har brent seg på flere ganger. Da ser vi krona!!!

“Vi henter de pengene vi har behov for i markedet”

3 Likes

Veldig bra Haltopen. :slightly_smiling_face::+1:

Det eneste jeg har å utsette er at jeg føler du skyter Wiklund for ting Soug har gjort.
Gi den nye CEO’en vår en sjanse. Han sier mange av de riktige tingene, og fremstår stort sett selvsikker og positiv på presentasjoner.

Den frasen har vel kun blitt benyttet én eller to ganger av EW, i forbindelse med forrige emisjon.

Nok en trist dag og ny ATL.

1 Like

Grusomt!! Kjøpsmulighet? Huff.

Mulighet for omsetning i Targovax er å produsere virus på bestilling for andre. Bruke kunnskapen og fasiliteter.

Targovax må skaffe seg omsetning!! Vi må også få mer konkret anslag på kapitalbehov. Kan vi låne penger noe sted??

Så bra vitenskapelig opplegg på alle måter. Når skal vi se finansiell akrobatikk?? Få inn Trøym.

1 Like

Rolig.

Det er overhode ingen akutt økonomisk situasjon. Det er penger i kassa. Burn-raten er fortsatt moderat og kontrollerbar selv om planene tilsier en viss økning.

Markeds cap er lav så her er det muligheter.

Bare 6 børsdager igjen. :grinning:

2 Likes

Har I set, at Victor Levitsky er gået på deltid i Targovax! Det var godt nok hurtigt. Han har fået nyt job

2 Likes

Når ledergruppen på 6 personer totalt eier mindre enn 250.000 aksjer, så sier det vel alt om hvilken tiltro de har til selskapet. Ligner dessverre mer og mer på Bionor.

1 Like

Aagaard, Hvor ser du dette?

Hjemmesiden

Dr Victor Levitsky Har hele 10.000 aksjer

Han kjøpte de dog på kurser godt over 10kr mener jeg å huske.

Det stemmer, men det hjelper så lite. Når de som sitter nærmest selskapet ikke kjøper på disse nivåene, kan man begynne å lure.

2 Likes

Jeg er så enig, så enig.

Nå ser det ut som store deler av «gamle» Targovax forlater selskapet, hadde ikke gjort noe om alle nyansettelsene kjøpte noen aksjer i selskapet de jobber i…

Nå er det tross alt ikke mer enn 3 uker siden Victor var på konferanse i regi av Targovax - så man skal kanskje være litt forsiktig med å dra konklusjonene for langt. Når det gjelder kjøp av aksjer; hele bioteknologisektoren har i praksis krakket i 2022. Vil dere påstå at bioteknologi-ledelse på OSE generelt ikke har troen på sin egen arbeidsplass siden det ikke kjøpes med begge hender ?

1 Like

Vil du påstå at ledelsen har troen på eget selskap når det har krakket 90% og man kjøper noen få aksjer for lommerusk?

Ja, ser CEO i Ultimovacs kjøper aksjer støtt og stadig.

2 Likes

Om ikke annet kunne de kjøpt med den ene handa.

2 Likes

Jeg mener at man ikke nødvendigvis er nødt til å kjøpe aksjer i et selskap for å ha troen på hva man gjør. Om ikke annet så blir det nesten alltid grunnlag for en eller annen form for kritikk.

Ja, det er korrekt at Sousa har kjøpt aksjer ved flere anledninger. Men hva med PCIB, Nykode, Nano ?

1 Like