Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Søk han opp på LinkedIn - står at han jobber deltid

Ja, ser det nå! Sitter egentlig å venter på noen spørsmål jeg har sendt til selskapet - så skal purre på svar og inkludere spørsmålet om Levitsky. Er like greit at selskapet kommenterer som at vi skal spekulere.

2 Likes

Jeg er enig med deg i det, på den andre siden sitter det utallige aksjonærer som har vært med på store utvanninger og emisjoner, og da er det skuffende og frustrerende å se at ledelse og nye ansatte ikke har «skin in the game” selv. Lenge trodde jeg det var pga. innsideinformasjon, men det var jo på denne tiden i fjor :sweat_smile:

Og ikke kommenterer de at Jaderberg har forlatt selskapet. Nå har Levitsky redusert stillingen sin også :man_shrugging:

1 Like

Nå er vel Nykode i en litt annen økonomisk situasjon. Ledelsen har ikke behov for å vise markedet at de har tro på selskapet.

1 Like

svar ifra EW 20.01.2022 15:34.

Hei

Victor jobber fortsatt for Targovax, men på deltid (som før). Han tar også oppdrag for andre selskaper som ikke er direkte konkurrerende.

Hilsen Erik

9 Likes

De siste månedene har det ikke blitt kjøpt aksjer av ledelsen i noen norske bio selskap som jeg har registrert.
De Sousa i U kjøpte noen ganger i vinter men da var kursen over 100.

Forøvrig er det er vel helt naturlig at de går noen ut døra når det gjennomføres slike prosesser som EDW gjør i TRVX.

Det er endringer i strategi og T har allerede fått inn ny fersk kompetanse. Good Bye og reduserte lønnskostnader er min reaksjon til de som går. Ingen er uerstattelige og de “gamle” kom uansett ikke i mål.

Heretter er det “Den nye vinen” som tar T videre oppover.

Fortsatt god helg.:grinning:

5 Likes

3-4% nedgang hver dag nå. Når snur dette mon tro. Nå er det jo konferanse og da har den en tendens til å rase. Er det fordi disse konferansene koster en del i flyreiser etc? :cowboy_hat_face:

Noen kaster vel kortene fordi de er for høyt belånt og ras i Nanov? Noen vil kanskje over i Nanov og ser på det som et bedre kort? Hvem vet?

1 Like

Du kan ha et poeng at N stupet kan ha fremtvunget en del salg i T for å dekke inn

1 Like

Targovax klarer å falle helt på egenhånd - men situasjonen i NANO belyser jo dagens situasjon for biotekaksjer. Spesielt de uten pengebeholdning til å gjennomføre planene sine.

Isolert sett er også aksjen særdeles svak teknisk. Bruddet ned fra 1,50 signaliser et salgssignal. Ingen støtte.

Det som trengs her er nyheter fra selskapet, og helst nyheter med pondus.

Enig. Likevel, mange sitter ofte med flere bio aksjer og en ser mange ganger at et fall et sted drar med seg en annen.

1 Like

Etter aksjonærlistene å dømme er det “kvalitetsinvestorene” som selger nå.

3 Likes

Tilslutt må man kanskje betale for å bli kvitt aksjer?

Begynner å bli vanskelig å ikke kalle dette en kjøpsmulighet.

Hvor langt ned er kvalitetsinvestorer villig til å gå?? Herlige signaler fra ledelse, styre og de største aksjonærene.

1 Like

25-30 mill aksjer, så er vi kvitt mye

1 Like

Latterlig spill, etter min mening.

Hvorfor selge nå, til 1.30?
Når du har hatt mulighet til å selge til 1,50++ i uker og måneder.

På dette nivået er det i alle fall helt uaktuelt å «lette seg». Beholder alt,og prøver å øke litt forsiktig når jeg har mulighet. :slightly_smiling_face:

3 Likes

Når noen selger er det også noen som kjøper. Kan godt være et meglerhus som har fått et oppdrag å kjøpe x antall aksjer til lavest mulig pris. Urolighetene i verden hjelper godt til å klare dette.

Starter å bli lav nedside, mulig en burde spleise dei 10 til 1 så vi fikk litt fallmuligheter :rofl:

1 Like

Derfor man regner prosenter :slight_smile:

4 Likes

Kjøpte helt ned mot 1.40 tallet og trodde virkelig det skulle stoppe der, men vet jo at en ikke skal tro når det gjelder aksjer(det skal en gjøre en viss annen plass)
:sweat_smile: Men en kan da virkelig håpe :money_mouth_face: Å selge nå er absolutt utelukket ! La de store “stygge” bli kvitt sine poster så vil nok aksjen bevege seg i riktig retning igjen :moneybag:

God helg :sunny: :clinking_glasses:

3 Likes

Prøver du å si at nedsiden alltid er 100%? :thinking:

sikkert, eg liker å tenke at det er bare 10% igjen :rofl:

neida , bare litt fredag humor.

Det er snart sommer og børsfri, med litt flaks klarer en å glemme møkka.

Vi snakkes om det blir bedre tider:)

1 Like