Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Blir vel om til en useriøs pennystock snart

image

God helg! :slight_smile:

11 Likes

Den er allerede under dollaren. Bare pennies for den allerede :frowning:

Er du short Targovax solskimm og nyter livets glade dager når styremedlem selger aksjer på all time low? Good days, nyt boblene :star_struck: !

Nederlenderne bekrefter ihvertfall sin måte å operere på. Tjener pengene på å stille som garantist og gir beng i etterspillet i aksjen/selskapet de har tjent pengene på.

1 Like

Og de norske biotek-selskapene inviterer nederlenderne til å komme og «fiste» dem. Gang på gang! :flushed:

1 Like

Det er vel de flinke rådgiverne som inviterer disse ekspertinvestorene.

1 Like

Fra vondt til verre her. Dagens markedsverdi tilsvarer kapitalbehovet de neste årene.

Market cap vs financial overhang…

1 Like

Det er ikke lett å finne annen grunn til denne relativ kraftige nedgangen enn at dette styremedlemmet solgte aksjer for å innfri opsjoner med kr 4686,-.
Børsklimaet har ikke vært så ille siste dager, TRVX er på ASCO med 2 innlegg, ikke noe negativt om studier eller økonomi og mcap er i utgangspunktet lav.

Når man må kjøre emisjon med garantister, som får betalt så er det :poop: Tenk å ikke vekke mer interesse enn å må kjøre en slik emisjon. Da bærer det preg av komiske Ali, når Wiklund sier Targovax tiltrekker seg kvalitets investorer!

3 Likes

Ref. innlegg over så tipper jeg at ABN har satt igang salg uavhengig av nyhetsstrøm, og at at styremedlem solgte ikke har vært trigger.

1 Like

Hvor mye har de igjen nå?

ca 5mill pr 26/5 ser jeg.

Ingen insidere vil røpe den hemmelige informasjonen :smiley:

1 Like

Null tillit og spørsmålet er om vi skal under kronen

Fysj, pass deg nå eller så sender jeg mørkemannen etter deg!

Jeg er svært lite bekymret ettersom jeg vet hvem det er som v*ldtar oss på det groveste med de største verktøyene de har i kisten. Det er det de gjør når de entrer en aksje - ingen fundamentale endringer tilsier salget :slight_smile:

Jeg gleder meg bare til hele gjengen her inne, av oss som er long, kan poste champagnebilder i sola!

12 Likes

det er alltid noen som får plukket greie poster nå som volumet har tatt seg opp - de frustrerte selger og noen som øyner håp kjøper, som alltid 2 sider av ‘medaljen’

nå skal det byttes endel aksjer i auksjonen …

1 Like

God pinse folkens - bare 4 børsdager igjen til The New Start :blush: Nå Gin Russian.

12 Likes

Se det positivt. Det var godt de fikk hentet så mye penger på 1,72. :joy:

1 Like

Så feil kunne han ta 17. feb 2021

Endelig konfirmasjonsfest

Øystein Soug mener Targovax går over i «de voksnes rekker» når behandlingen Oncos-102 mot føflekkreft starter registreringsstudie for godkjenning.

Nei seier du det på en fredag kveld.

må være en fryktelig dårlig komfirmant fest,han klovnen soug burde startet som klovn på sirkus…