Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

… og faktisk sa ikke EDW "at vi henter de pengene vi trenger i markedet ", selv om det er innlysende på en måte at det er slik … denne gangen var vinklingen mer på mulighetene ved samarbeid og få i gang studier som vil reprodusere/dokumentere det potensial +++ som allerede er påvist med Oncos, de sa vel nesten mellom linjene at dette ville gi et gjennombrudd og at den nye partneren Agenus er vel så ivrige med sitt
nye aCTLA og eksisterende aPD1 som Targovax, så synergiene er optimale fremover

så har vi TG
og
cRNA
og alt til prisen av en god pølsebod

2 Likes

Jeg tror EW er veldig klar over at måten de kjørte emisjon på sist ikke var den rette måten å gjøre dette på og det har han lært av. Han har nok også lært at utsagnet " vi henter pengene vi trenger i markedet". Han begynner å få noen måneder i sjefsstolen og er en dyktig mann. Han bør kunne overbevise BP, ekspertinvestorer eller andre om at TRVX har noe for seg selvom det tar litt tid.

2 Likes

Vi blir stadig minnet om fra forumet hvor dyktige ledelsen var/er - med Øs og EW, men hvis det er riktig hadde vi vel ikke stått her med gjørme opp til hårfestet?

2 Likes

EW har sittet i ledelsen i mange år! Chief Business Officer (CBO) and Chief Financial Officer (CFO) of Targovax since 2017.
Emisjonen som førte kursen fra ca 6-7kr og ned til noen tiøringer, er på hans vakt.




:brick:

7 Likes

La det for faen snu nå

3 Likes

Må regne med litt krakktendenser når alle får rentesjokk, og skal være smarte og selge det meste samtidig. Nå må støvet få lagt seg, og folk venne seg til et mer normalt rentenivå. Så blir vi nok mer mottakelige for positive nyheter.

3 Likes

Spørsmålet er hvor langt ned vi skal. Ser ingen åpenbare triggere før vi kommer til q4. Ser vi 0,8 i løper av dagen?

0,1?

Det ligger 30k på kjøp 0,95. Du burde forte deg å selge til han hvis ikke du har trua og tror den skal i 0,80 idag.

trua!! med den nedgangen fra 10 til under 1kr må man vel miste trua, ikke alle som er evig optimist uansett.

2 Likes

Rekorder som perler på en snor. Det er lov å kjenne litt på følelser når prestasjonene er såpass

1 Like

Jeg drømte i natt at kursen var 0,1 kr. Da tenkte jeg det var på tide å fylle på med litt mer :sweat_smile: Det begynner kanskje å bli alvorlig når jeg begynner å drømme om Targovax…

2 Likes

Jeg drømte i natt at Elon Musk gjorde innhogg i aksjen.
Jeg er faktisk optimist igjen etter å ha lest litt siste dagene, men jeg er ferdigkjøpt nå.

2 Likes

Opp 9% på en omsetning på 40000. Omsetningen i aksjen er jo ikke eksisterende. Den dagen et fond eller en person bestemmer seg så vil den nok løfte seg kraftig. Selv jeg kunne kjøpt denne opp 30% ved å putte inn 200.000. :thinking:

2 Likes

Tja, for kjeltring-meglerhusene og andre proffe aktører så ville det vært helt greit, men dersom du hadde prøvd deg på et slikt stunt så kan jeg se for meg at finansmyndighetene ville slått hardt ned på det. :roll_eyes:

Vel, tilgangen på aksjer har vært god på vei ned, så jeg er ikke så sikker på det. Virker som selv de ivrigste selgerene synes krona er vel billig, derav omsetning og sensitiviteten. Ved øket interesse begge veier blir likviditeten bra uten at sensitiviteten berøres. La oss håpe på litt ubalanse og kjøpstrykk

3 Likes
1 Like

17.6; (above, i.a.) cuts from conclusion: “Recently, the use of ICIs showed impressive clinical responses in patients with other solid malignancies. However, their impact on survival in MPM patients as single agents is small. Therefore, hope for patients with MPM comes from innovative therapies, such as oncolytic virotherapy in combination with ICIs and from the study of novel meso-tailored targets that might provide appealing opportunities to treat this severe malignancy.”

1 Like

Litt tidligere fikk jeg inntrykk av at det ville komme en rekke nyheter før sommeren. Stemmer det fortsatt?

Vi har vel fått det vi skulle få, så vidt jeg ser.