Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Vi mangler fortsatt to TG-indikasjoner.

4 Likes

Subcutaneous injeksjon (ny) av TG + pd1 + q21 adjuvant fra agenus tror jeg det var som ble nevnt på sist podcast. Denne er ikke annonsert… La oss håpe på sponset akademisk randomisert studie med n > 100…

7 Likes

Hallo, er det noen hjemme her? :blush:

De fleste har vel lagt aksjene i skuffen og håper på et under. Ikke så mye å skrive om. Denne tause perioden til Birgitte er jo over, men det ser ikke ut til at det lå noe i luften ifm omorganisering heller? EW har en stor jobb å gjøre, nå bruker han altfor mye penger ift markedsverdien på selskapet og han må nok trylle litt skal han få dette til. Er det bare cRNA som kan redde oss eller er det andre muligheter for å heve kursen betraktelig iår. Disse ekspertinvestorene som det snakkes om er vel ikke villig til å betale mer enn det markedet er de heller?

Hvordan kan EW løse dette? Markedsverdien må opp innen neste emisjon skal kjøres. Er det noen som har tenkt gjennom noen alternativer som gir penger i kassa uten å utvanne dagens aksjonærer betraktelig?

1 Like

Hvordan kan en slik avtale se ut og gir den noen penger i kassa? Det er vel begrenset hva BP eller andre er villig til å betale når børsverdien av hele selskapet er ca 180mill?

En modell som jeg ser for meg er at EW får tak i noen ekspertinvestorer tilslutt og det blir en emisjon mot de til en gunstig penge. I tillegg så garanterer de for en del penger fremover slik at dagens program kan gjennomføres. Det kan garanteres gjennom lån som igjen kan gjøres om til aksjer??

Så er det selvfølgelig cRNA som kan gi betydelige midler både i kassa og bidra til børsverdi.

Ha ha jeg går kanskje til behandling for dysleksi for tiden?

Snuser rundt i “imun-korridorene”. Kommer tilbake så snart jeg kommer over noe smart.

Har ikke solgt en aksje. TRVX kommer når en minst venter det.

Slik at har vært de siste mnd er det like greit det er taust fra selskapet. Nyheter får om dagen nesten ingen effekt og noen ganger går det nedover på positive news. Nei la markedet roe seg litt nå. Oljen skal snart nedover og da går pengene ut derifra og noe skal inn i biotek.

Targo er god på bunnen😊

4 Likes

Jeg ser den, men hvis det er billigere å kjøpe hele selskapet og du får 2 teslar med på kjøpet så hadde jeg heller gjort det :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ser at det ble litt negative nyheter for Nanov nå ikveld og fokuset ligger vel der hos mange biofans. Kjedelig for dere som er investert der. Lurer på hvor mye de negative nyhetene i Nanov og PCIB har dratt ned TRVX kursen de siste månedene. Det henger sammen dette her, mye negativitet i norsk bio samtidig som det sikkert også er en del tvangssalg som påvirker alle selskapene.

2 Likes
13 Likes

Signal på at T er på sporet med sin satsing på circRNA og det er tydelig at denne teknologien er av interesse for eksterne investorer.

2 Likes

Gjenstår bare at investorene får øynene opp for oppdagerene av circRna nå.
Ser ut til at det er personalet som tiltrakk seg investorer her.
(TherOrna virker til å være veldig tidlig ute med pipelinen sin)
https://www.therorna.com/about.html


3 Likes

Det er vel samme strategi som T gjennomfører. Rekrutterer toppfolk på dette felt.

Kan T ta en “Fugl Fønix” fremover.

1 Like

September 26-28, 2022 | Boston, MA

image

4th_RAS___Targeted_Drug_Development_Summit_2022 (1).pdf (7,2 MB)

12 Likes

Blir vel et lite Nano sjokk idag også for TRVX. Vi får håpe det går fort over.

Får håpe og tro det heller, når stormen har lagt seg, vil føre til at endel NANO-aksjonærer bytter beite og flytter over til Targovax.

Er vel kanskje mulig at noen tenker at biotek er rævva å investere i og emigrerer helt etter NANO-turen? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Targovax fremstår som kanskje Norges mest attraktive bioteknologiselskap.

Mens andre selskaper har problemer med produktene, så kan Targovax lene seg på fantastiske mekanistiske data for ONCOS. Basert på vitenskapen forventes ytterligere resultatforbedring. I tillegg TG gjennopplivet og cRNA.

Dette er da altså et meget sterkt team med produktbein plantet i tre heite felt.

10 Likes

Targo har plassert seg selv i limbo en periode, men denne “restruktureringen” bør/må/skal gi frukter snart. Og det kan komme i hvert av de tre beinene i selskapet. Dagens kurs er komplett meningsløs og det skal jeg forsvare helt til siste slutt.

Man skal ikke sammenligne selskap, MEN: Nanov har på dagens kurs en mcap dobbelt av Targo. Det er rein idioti all den tid det ene beinet Nano lener seg på er skutt vekk med gårdagens melding. Slik det er i dag har de knapt en portefølje, men markedet priser de altså som om de har det.

10 Likes

Feil! Nanov har flere bein i pipen.

Som er langt frem i tid. Verdsettelsen baserer seg på Paradigme, og den dataene fra den studien viser seg mest sannsynlig å ikke være gode nok. Verdiene i selskapet er heller tvilsomme, for å si det mildt.

Men som jeg startet over, man bør vel ikke sammenligne selskap sånn uten videre. Det var mer for å vise hvor meningsløs verdisettelsen av Targo er.

6 Likes

Deler denne vurderingen og særlig teknologisatsingen med cRNA kan bli svært verdifull.
Restrukturering og en positiv og aktiv ledelse vil gi resultater fremover.

EDW har uttalt at de har erfart at cRNA teknologien til T fungerer og at det pågår arbeid med tuning og dokumentasjon. Forstår at dette må holdes konfidensielt av hensyn til konkurransesituasjonen og “industrispionasje”, men skulle gjerne sett presentert mer substans i status på utviklingen.

4 Likes