Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Vet mange sitter og ser på kursen gå opp og ned, men tenker ikke det skal styre mine kjøp og salg. Da blir jeg bare fintet ut av algoer og råtasser. Styres av regnskapet hovedsakelig her i gården. Og har som sagt ikke tenkt å gjøre noen endringer akkurat nå.

3 Likes

Er det reprising av bio idag, Targovax og Nano på topp :grinning:

1 Like

Tror biotek-bunnen ligger bak oss etter tidenes verste wash out.

Her er samme chart for siste 2 år. Helt grusomt.

6 Likes

Sektoren har vært i ekstrem vekst, men derav også flere selskaper om kapitalen. Vanskelig å si om det er antall startups som har vokst raskere enn tilgjengelig kapital eller motsatt, men virker som det første:
image
image
image

1 Like

Grattis T aksjonærer. Grei start på oppgangen som kommer😊

2 Likes

Får håpe oppgangen varer lengre enn sist den gikk over 1.20. Hadde hjulpet med en melding i morgen for litt momentum, TG-studie f.eks, eller gud forby, et innsidekjøp.

2 Likes

Når det regner på presten ……………… :wink:

Ordreboken og positiv volumbalanse taler sitt tydelige språk og viser vei. Flere ser potensialet her, noe som betyr at Haltopen kanskje ikke får sin etterlengtede kriseemisjon men heller en invitasjon til å være med på finansiering av nye muligheter når den tid kommer. Forøvrig enig med sistnevnte i at et innsidekjøp hadde vært positivt.
Ingen krise om noen får høydeskrekk og tar litt gevinst på veien.

1 Like

Du må jo først få kjøpt litt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Økte bittelitt i dag tro det eller ei :sun_with_face:

3 Likes

Så det var du som dro opp kursen :sunglasses::+1:

Ja heldigvis men fikk rett på oppgang​:blush::blush::birthday:

3 Likes

Var på nippet til å dumpe T i går for å avslutte ASKen pga nano. Flaks jeg ikke gjorde det ser jeg :sweat_smile: Ty @solskimm :muscle:

5 Likes

Noen ganger lykken bedre en forstanden😊

2 Likes

COVC 2022 The 3rd China Oncolytic Virus Drug Development Conference
15.-16. juli (fredag-lørdag) Shanghai, Kina

ONCOS-102, an oncolytic virus, with pembrolizumab: remodeling of the tumor micro-environment and clinical outcomes in anti-PD1-resistant advanced melanoma

Thomas Hansen, VP, Targovax

12 Likes

Hyggelig å se Targovax helt øverst på vinnerlista på Oslo Børs torsdag; opp 17,08 prosent til 1,22 kroner.

Tror det er mye mer å gå på. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Targovax har fått uforholdsmessig mye juling mens andre biotekselskap (særlig NANOV) har falt på grunn av dårlige resultater, høy cash-burn og ingen innsidekjøp.

Som tidligere nevnt har Targovax hatt en positiv nyhetsflom de siste månedene, pluss solide innsidekjøp til vesentlig høyere kurs for en tid tilbake, og muligheter for flere gode nyheter i sikte - mens aksjekursen altså helt ufortjent har falt. Selskapet har også tilstrekkelig kapital til andre halvår 2023.

9 Likes

News på gang, eller er det teorien om switch fra NANOV til TRVX som spiller seg ut?

2 Likes

T er kraftig underpriset og det er fullt trøkk hos ledelsen om dagen. Så oppgamgen er nok bare T selv som er årsaken til?

Ny vår med T😊

Minst dobblingskandidat på meget kort tid etter mitt syn

3 Likes

Hvis man blir fristet til å trykk selg nå så må man bare zoome ut litt på chartet. Vi er fremdeles latterlig priset

5 Likes

Jepp T er så billig at det er latterlig. Og til helga reiser T-gutta på tur til Kina og hva kommer de tilbake med tror dere?:grinning::sweat_smile:

2 Likes