Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Beklager lingoen, men dette er da jævlig klønete av selskapet, eller…? Semi-offisiell avdukning av nyheter. Gjennomføringen av CMD denne gangen hadde da ellers en merkelig lav profil/eksponering, og som tiltrakk seg hele 10 besøkende. Vil ikke selskapet ha oppmerksomhet ?

Jeg ser litt annerledes på det.

CMD ga de mest interesserte en sneak peak og egentlig en liten edge mot resten av markedet.

Nyheten med stor N blir nok presentert skikkelig når man har mer kjøtt på beinet.

1 Like

Kanskje viktig at at man opptrer litt mer målrettet når man først byder på ?

Basert på EW sitt arbeid med å snu om Targovax, og med sin kunnskap gi selskapet en ledende posisjon i et helt nytt felt, er jeg ikke bekymret for fremtiden.

Å se at oncos kan utnyttes på denne måten er meget imponerende.

Utifra min kontakt med EW fremstår han som en som gjør gode taktiske vurderinger med fokus på å skape aksjonærverdier, selv om dette ikke gjenspeiles i kursen ennå

Melanom studien er et godt eksempel på gode vurderinger faglig og taktikk forretningsmessisg. Endringene i organisasjonen er også imponerende.

Klønete var sist emisjon. Nå er det irriterende spennende å vente.

9 Likes

Fra selskapets side så var siste emisjon muligens ikke klønete. Vi kjenner jo ikke beslutningsgrunnlaget slik det så ut den gang. Det hadde neppe endt med et bedre utfall om de valgte å følge det gamle sporet fra de foregående så lenge man foreløpig ikke har nok verktøytøy i kassa som kan tiltrekke større aktører med et snev av langsiktighet.

2 Likes

:thinking:


11 Likes

Endring i selskapsstruktur. Tja, noe mer spennende enn en nødvendighet etter gjennomføringen av fusjonen meldt i BR 4/7 ?

1 Like

Ok, så var emisjonen et nødvendig onde. Pengene har blitt forvaltet godt, og det det viktig, imo

2 Likes

TRVX kan dele resultater fra cRNA når søknaden er sendt inn. Da er de beskyttet.

3 Likes

Når det gjelder relevans i forhold til IP, er dette noe som gir en klar indikasjon om retning ? Altså hva tror du man vil søke beskyttelse om ? Og kan det tenkes at finnes rom for å kreve endringer i en eksisterende søknad ?

1 Like

Jeg tror de vil prøve seg på:

  • cRNA levert med adenovirus (deriblant, men ikke begrenset til Oncos-102)
  • Biologisk cRNA så langt det lar seg gjøre (de fleste andre i feltet går for syntetisk cRNA)
  • Aaaaalt de kan tenke seg rundt cRNA :wink:
11 Likes

Alt ja. Ikke umulig at det sendes mer enn en søknad.

1 Like

Jeg tror de kommer til å kjøre på en “patentfamilie” rundt de prekliniske datapakkene de har produsert.
Når man har lest litt på patentene fra TRVX ser en at hvert patent er ganske mye arbeid.

4 Likes

Det han sa :point_up:

Bredest mulig innenfor virusvektor-relatert in-vivo produksjon av cRNA.

Gir mulighet for utlisensiering av teknologien utenfor områder Targovax ikke ønsker å satse selv.

Dette gir mulighet for cash-flow mye tidligere enn ved legemiddelløpet.

Repeterer at konsulentene som er med her er de samme som gjorde RNA-vaksine patentet!!!

15 Likes

aol

hva er dette - utgående dokument til Targovax - Har de fått mer støtte til nytt prosjekt

Gjelder åpenbart noe om endring i selskapsstruktur. Kan f.eks være relatert til selskapsendringene som ble gjort tidligere i år.

1 Like

“Dialog vedr overføring av prosjekter”.

En konsekvens av endring i selskapsstrukturen vil jeg tro.

1 Like

Selskapet har uttalt at det kommer til å søkes om prosjektmidler fra samme kanaler for cRNA som TG, men først må patentet/ene på plass

1 Like

Herunder f.eks lisensiering til aktører som faller inn under kategorien “viral vector manufacturing” ? Altså aktører som vi vanlig dødelige ikke oppfatter som BP.

1 Like

Hvis Targo går mot onkologi, kan andre aktører være interessert i andre områder.

1 Like