Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

prekliniske resultater, uttalt av EW at han skulle slippe noen smakebiter i høst, og høsten begynner å bli vinter.

2 Likes

På tide at mor snur seg nå…

image

7 Likes

Selv om det er litt trist å sitte her som aksjonær når “alt” skyter til værs bortsett fra TRVX må vi ikke glemme denne:

image

https://newsweb.oslobors.no/message/563470
https://newsweb.oslobors.no/message/572616

8 Likes

Det er lagt en del arbeid i å påvirke celler i motsatt retning av det Targovax ønsker.

Ganske spennende å se at tilnærmingen her i denne artikkelen, hvor det benyttes adenovirus vektor og cDNA for å påvirke celler, ikke er ulik hva vi kan forvente av Targovax.

Tenker Targovax er inne på noe stort. Og at fremtiden er her.

Er ulidelig spennende nå og adventstid deluxe. Forventningene til cRNA er for min del skyhøye.

9 Likes

Bare 1 og1/2 døgn igjen nå folkens. Hold ut

1 Like

Kva trur ledelsen kan informere om på Q som skal gi så store utslag?Skal vel godt gjersst å time resultat/nyhete akkurat til Q

De sitter på mye informasjon og kunnskap som kanskje ikke er sensitivt nok til å sende en børsmelding, men viktig nok til å informere aksjonærene og markedet om. Det kan være så enkelt som å undervise markedet i hva de driver med.

Gjennom “opplæringen” kan de få markedet til å forstå at vel 200mnok i mcap er latterlig.

9 Likes

Ikkje lett å selge nors biotek for tids,desverre.Håper Targovax virkelig overbevise på Q,men med lite cash og elendig børsklima blir vi nok liggende der vi er til noko fundamentalt blir meldt til markedet.

1 Like

vi får holde oss til hva som står i skriften -

den siste skal bli den første - eller kanskje var det den største

1 Like

I morgen er siste dag før Q3. Det kan også bli siste dagen på nåværende kurs nivå.

Jeg forventer at det nå kommer utfyllende info om de vesentlige prosjektene. Positive sådanne for nå har de hold info tett og det er det beste tegn på at noe viktig skjer. Lykke til solkimm og andre medaksjonærer i T.

8 Likes

Mye tro, håp og kjærlighet her.

2 Likes

Hva tenker du er korrekt prising av selskapet da?

Relativt mye mer enn i dag?

Mitt tips er at her smeller det mye opp eller litt ned når vi får mer info. Når jeg tolker flere av innleggsforfatterne her er vi nesten på et vippepunkt sammenlignet med tidligere. Dere er mange som kan veldig mye mer enn meg, men det kan virke som at det lukter litt fugl før jul.

2 Likes

Nå snakker vi, kan det bli 2 øre mon tru :muscle: :muscle: :muscle:

Ja, nå har det rabla fullstendig for noen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Håper ikke det er en som ønsker seg mye aksjer, for da kan det ta helt av,; 5 øre??? :innocent:

Byttekameratene ordner sikkert opp idag så er vi nede på 1,10 igjen.

1 Like

1-2 mill inn på kjøp så tror jeg det lages vei i vellinga. Vi får se hva ettermiddagen og morgendagen bringer.

1 Like

Nå trenger jeg nye briller…

1 Like

10 øre opp på 300k aksjer, ja ja

Hva skjer a?