Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Markedet har liten tro på positive nyheter denne uken.

“Markedet”:
image
image

2 Likes

Jeg skjønner ikke hva de holder på med. Kursen er ihvertfall konstant rundt +/- 1,10.

Vi får handle litt vi som har trua :slight_smile:

1 Like

MSIP er nok tom nå etter dagens lister.

Storebrand og Merrill Lynch er inn blant de 50 største aksjonærene ?

1 Like

MSIP er ikke tom. Bytter daglig aksjer med Storebrand.

2 Likes

Bare 3 dager igjen…

Targovax’s lead clinical candidate, ONCOS-102, is a genetically modified oncolytic adenovirus, which has been engineered to selectively infect cancer cells and activate the immune system against the tumor. Following very encouraging clinical data in several indications, both as monotherapy and in combinations, ONCOS-102 is progressing into a randomized phase 2 trial in melanoma patients resistant to PD-1 checkpoint inhibitor treatment.

Building on successful studies demonstrating clinical efficacy and providing deep mechanistic insights, the Targovax platform is being expanded into delivery of circular RNA (circRNA).

2 Likes

Litt avventende marked før den 3 november og det er muligens forståelig på en dag uten nyheter.

Det eneste jeg lurer på er hvilken aksje som dobler kursen først - U eller T?

1 Like

En dobling af aktiekursen er stadigvæk patetisk, set i det større perspektiv. Er der virkelig investorer her, der kun ser en dobling for sig?!

1 Like

Først får vi nå milliarden, deretter kan vi begynne å snakke dobling(er)…

4 Likes

Kjære aborum.

Du må ha misforstått litt.

Jeg skrev at jeg lurte på hvilken av aksjene av T og U som dobbelt kursen først.

Dette har ikke noe med kursmål eller verdsettelse av T å gjøre.

Det handlet om hastigheten kursen eventuelt vil stige med fremover.

Da prøver jeg igjen:

De eneste jeg lurer på om hvilken av aksjene U og T som først får kursen økt med 10 gangeren fra dagen kurs.

Bedre nå?

2 Likes

Den daglige rutinen fortsetter (close 27/10) .

STB#3 - 306K (beholdning 111K)
MLI - 70K (beholdning 364K)
MSIP +278K (beholdning 357K)

(og GSI sitter fortsatt ikke i ro. Selger liksom 4 aksjer…jo takk, den tror vi på alle dager)

Det var ikke voldsomt volum i går heller, men nok til at STB#3 muligens tok tilbake sine så det roer seg før Q3.

3 Likes

Å gud bedre hvor kjedelig, men vi holder ut :stuck_out_tongue_winking_eye: :muscle:

1 Like

Nei, ingen lang kø utenfor inngangsdøra til T akkurat…

1 Like

Targovax sin tur kommer

1 Like

Fryktelig lite interesse og kjøpervilje,markedet lite tru på suksess

1 Like

Spread på 0,002. Yippi…

Da er vi så tett opp til Q3 at det jeg forventer nå er at patent(er) på cRNA muligens bekreftes sendt, men at vi må må vente på annonsering av prekliniske resultat enda noen uker frem mot årsslutt. Noen bedre ?

Virker som at ting ikke går helt på skinner. Hadde forventet oppstart av TG studien i Oslo og USA. Når proppen endelig løsner blir det ketsjupeffekt.

1 Like

Jeg tror det kommer før

1 Like

Det prekliniske, patentene, eller begge deler ?