Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Nå ble det plutselig stor spread, og ikke fullt så morosamt

Slapp av, snart på 1,10 igjen

Nå har du plassert kommaet feil plass, du mener vel 11,0?

7 Likes

Bomber og granater…tenk om patentsaken er en løs kanon på dekk som kan smelle som lyn fra klar himmel ? Joda, +1 år til partene skal møtes, men appelldomstolen kan gi føringer i forhold til sin vurdering på et mye tidligere tidspunkt. Neppe på denne siden av årsskiftet, men ja…tenk…og er det GSI som sitter som hedge for opponenten så kan det jo tenkes at det blir skikkelig fyr i teltet med hjelp fra det holdet også. Ikke bare de kjente variablene.

Sånn blir det når virkeligheten ikke er nok… :weary:

10 Likes

Nå viser markedet EW tillit før morgendagen. Da bør han absolutt komme med noen gullkorn som gjenytelse :thinking: :grinning:

Ja, enten er oppgangen fundamentert i forhåpninger for finansiering eller så foreligger det faktisk en finansiering. Selskapet lekker som regel ved nyheter, så det er vanlig med en stigning i forkant.

Har du eksempler?

Ja, jeg har sittet i selskapet i mange år og har kontaktet Renate ved to stygge anledninger!

Når var det og hvilke nyheter var det?

1 Like

Jeg fører ikke logg på hendelser i selskapet, men vi som har vært med alt for lenge har fått med seg det. Vi har også fått med oss noen emisjoner som ikke har vært spesielt profesjonelt utført - nytt det også?

Kan ikke være så store lekkasjen. Vi er fortsatt under millionen i volum :grin:

Når dagens liste kommer på mandag, så er det neppe noen andre enn STB#3 og MSIP som har vært på ferde i dag heller. Volumet speaks for itself. Tror jeg.

1 Like

Ingen aktivitet i shorts på Targovax

Rart hvordan noen sånne kommentarer dukker opp ved litt stigning. Kan stille klokka etter Domboshawa :sun_with_face:.

Du må da ikke kalle meg Dombo når jeg står oppført med Domboshawa, det er jo ren hersketeknikk, har du behov for det da?

1 Like

Hvis en faktisk finansiering foreligger og markedet på denne nyheten sender aksjen opp 10 MNOK i mcap er det bare til å selge aksjene og beine avgårde! En slik finansiering bør 2 - 4 x MCAP, hvis ikke er det ikke i nærheten av å forsvare risk / reward.

3 Likes

La oss holde oss til tema, folkens :slight_smile:

2 Likes

Markedet sender vel ingen ting opp før en eventuell nyhet foreligger for markedet.

Jo, det gjør det faktisk. Kursen stiger ofte på forventninger.

1 Like

100 % korrekt, og det var ikke mine ord som sa at det “faktisk foreligger en finansiering”…

Så dagens oppgang kan vi utelukke skyldes en slik nyhet, det var hele poenget mitt, og derfor synes jeg argumentasjonen din var noe diffus.

1 Like

For oss som ikke er så godt vant med store krumspring, så ble jo dette en ok dag👍 Litt hallelujastemning i morgen, så kanskje oppturen fortsetter🚀

2 Likes