Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg synes det nesten er litt positivt at det ikke lenger dumpes ut aksjer og at kursen har flyttet seg noen små knepp nordover.

Elendig volum til tross…

4 Likes

I Q2 presentasjonen sier Lone at de venter tilbakemelding på TG studien i Oslo hvilken dag som helst. Det er nå over 3 måneder siden og vi har fortsatt ikke hørt noe???

2 Likes

De kommenterer litt på Q3. Etiske og regulatoriske godkjenninger er på plass og protokoller er godkjent. Men, det er gjerne litt rart at vi vet såpass lite om TG USA studien til tross for at vi er såpass nærme rekrutteringsstart ?

1 Like

I det siste av de 2 studiene (PDAC) så blir ctDNA+ nevnt. Hvilken betydning har dette/denne komponenten i studien ? Trodde dette var av større interesse i utvelgelsen av deltakerne enn i selve gjennomføringen ? Noen kan sikkert forklare ?

1 Like

Mye som skal skje i H2 iht TRVX. Kanskje EW venter helt til nissetoget? Ikke lenge til det heller :grinning_face_with_smiling_eyes:

ctDNA betyr “Cell-free Tumor DNA”, dvs DNA spesifikk for tumor som sirkulerer i blodet hos pasienten og som dermed kan brukes for diagnostikk/typing av selve kreft-formen.

Eks for kreft i Pancreatic Ductal Adenocarcinoma (PDAC) fant jeg denne artikkelen om ctDNA: Circulating Cell-Free Tumor DNA in Advanced Pancreatic Adenocarcinoma Identifies Patients With Worse Overall Survival - PMC

Her brukes next gen. sekvensering for bestemme hvilke tumor-assosierte proteiner som finnes i blodet, basert på DNA som frigis fra selve tumoren.
Hvis Targovax skal bruke samme teknologi så er det for å bestemme hvilken type av mutasjoner som er i de individuelle pasientene slik at man kan gi en prediksjon og/eller korrelasjon på hvilken effekt TG01 har.

Interessant nok påpeker artikkelen hvor viktig KRAS er for utkommet av kreftformen PDAC, noe som er kjekt siden jeg ikke med første blikk kan se at Targovax er involvert i studien.

11 Likes

Gracias. Og da har dette muligens betydning for opponenten patentstriden også ? Jeg går dessverre ikke rundt med abstract og claims i friskt minne i den delen av hjernen som fortsatt er sånn noenlunde i vater :grinning:

Skal bli tett imellom børsmeldingane resten av året viss det selskapet har kommunisert tidligere holder seg oppe!!!

2 Likes

Kanskje planen er å kjøre en børsmelding i uka frem til jul for å få skikkelig fart i kursen :thinking:

Ja, vi får håpe at det de har kommunisert innfrir denne gangen - der har de litt troverdighet å gjenoppbygge. Helt avgjørende for selskapets fremtid spør du meg!

5 Likes

Meget enig her! Kommunikationen generelt lader vente på sig. Synes vi aktionærer bliver efterladt “in the Dark” her ca. 5 uger tilbage i 2022

1 Like

Artig hvordan kursen kverner stille og rolig opp og ned innenfor et stramt område på 1,13-1,19.

2 Likes

Alle venter vel på julenissen. Han kan dukke opp når som helst :santa:

2 Likes

Siste mnd temmelig stram og lineær. Vi vil ha news, vi vil ha news, men får nøye oss med fredags-juice.

Storebrand og MSIP kjører fortsatt showet med sine regelmessige byttehandler. Ikke fullt så artig. Lei av juice.

https://investor.agenusbio.com/static-files/3fd0754b-cb11-45bc-96db-e3c1d7fd1b2c

8 Likes


5 Likes

Konferanse og konferanser har det vært i seks år med Trvx uten at det er kommet noe som helst ut av det!

1 Like

Her også Duo - jaja

Plagsom taushet.

1 Like