Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg har nå kjøpt mine første aksjer her i targowax’ fredag’ …Tatt ekstremskade av følgt nordicnanovector i alt for lang tid. Håper at denne ledelsen er mer troverdig og spiller mer med åpne kort.Som jeg har forstått kan det komme spennende nyheter innen kort tid ? Eller hva er forventningene her på forumet?

2 Likes

Targovax har så langt vært selvskadernes drøm, kun overgått av Nano i nyere tid.

Her får du en nylig gjenoppstått peptidvaksine som tidligere ledelse har forsøkt gravlagt tre ganger.

Du får et virus som er «best in class», bare synd at skolen ble lagt ned. Privatskole er for dyrt, så man håper på deltakelse i offentlig sponset skole senere.

Du får også «cutting edge» tech med sirkulært RNA som markedet ikke skjønner en dritt av før bomba eksploderer.

Ledelsen er fremoverlent, nesten så mye at det tipper over i nerdete og finansignorant.

Velkommen! :grimacing::grin:

10 Likes

Nordpolen er bare morragretten.

Du få prøve å inne andre kilder til informasjon

1 Like

Velkommen Ellen. Problemet til Targovax er omvendt av mange andre bioteknologiselskaper. Her er det meget gode produkter som det er marked for. At det er noe særlig entusiasme i aksjemarkedet og at ledelsen er gode til å piske opp stemningen er det vanskeligere å slå fast.

Så høyere risiko forbundet med forretningsfokus og evne, enn produkter, er min mening. Dette er uvanlig. Og Erik Wiklund er hel ved. La oss håpe han blir steinrik på sine opsjoner. Var de på 6kr?

2 Likes

Alltid en risk uansett…men nå er d så latterlig lav inngang at en må bare komme seg inn…Og har vært mye tap i biotech disse årene…så ikke rart at hver og en kan bli gretten:) Men også på tide det kommer en vinner…så la oss satse på at dette blir targowax:):):slight_smile:

1 Like

Håper for du etter hvert klarer å få litt humor inn alt alvoret, Birgitte :grimacing:

Litt stusselig når det skal være så drabelig seriøst i hvert eneste innlegg på småpraten.

Forresten så er det faktisk nyttig å være kritisk til egne investeringer, og det jeg skriver har jo et snev av sannhet i seg.

Av tidligere innlegg jeg har her på tråden tror jeg ikke det er særlig tvil om at jeg er superbull på circRNA-approachen til Targo, derfor prøver jeg å dra det ned av og til for å tenke gjennom om det faktisk er så rått som det virker som.

Foreløpig har jeg ikke funnet noen grunn til å være bear (utenom finansrisikoen)

8 Likes

Ellen, ikke noen stor sak, men værsåsnill, start å skrive Targovax, og ikke … wax :slightly_smiling_face:

Enkel-v er det korrekte.

5 Likes

Nordpolen - veldig forfriskende innlegg på morgenen!

1 Like

Nå begynner EW å få fryktelig dårlig tid hvis han skal holde “schedule” i November :santa: :heavy_dollar_sign:

1 Like

Humor ja forsto du ikke at jeg k… med deg😊

Ikke lett å forstå, nei, fikk kjeft på Ulti-tråden for noen dager siden, sååååå…

2 Likes

Latterlig lav inngang i nano nå også, håper du ikke kjøper bare pga lav kurs… enda en smell kan bite deg i ræva om ikke annet er vektlagt for din inngang :sweat_smile:

2 Likes

Jeg må innrømme at jeg forstår nordpolen sin humor bedre enn din Birgitte :wink:

TTT - ting tar tid.

Vi venter vel alle på info som bekrefter at prosjektene i T følger planene.

Så er det slik at man ofte er avhengig av andre motparter/ myndigheter før man kan gå ut å offentliggjøre saker.

For eksempel Patentsøknaden til cRNA teknologien kan godt være ferdig og sendt inn men regelverk/myndigher/saksbehandling kan medføre at formell registrering kan ta tid. Så sitter vi her og venter utålmodig på bekreftelsen på at T er på sporet av noe stort.

Avtaleforhandlinger og godkjennelser i styrer etc kan ta tid.

Føler at T er er nå inn i en litt slik periode før ting løsner.

3 Likes

Ja var vel ikke så mye humor i mitt innlegg - :blush:

1 Like

Ja, lav inngang hvis ikke “fusjonen” går gjennom. Tror Nano er verdt langt mer enn det det verdsettes til i denne fusjonen. Ihvertfall ift APIM.

Nei kjøper ikke grunnet lav kurs …har følgt med på Targovax en stund nå…ikke vits i sitte og vente til eventuelle nyheter kommer’ eller ikke’:slight_smile: men alt kan skje på godt og vondt .

1 Like

Hvilken tidshorisont ser du for deg for Targovax nå?

Jeg tenker det kan være spennende på et par måneders sikt, men ikke lenger sånn caset er nå. Hva tenker du?

Vanskelig å si men det er klart at det er forskjell på at ting tar tid innfor akseptable rammer og det at varslede forventninger ikke oppfylles.

Så ledelsen i T har press på seg å levere - og levere så raskt at bekymringene vedrørende den finasielle status ikke forverres.

1 Like

Hvorfor tror du at TRVX blir spennende i de 2 neste månedene, men ikke senere?

1 Like