Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Det Birgitte oppsummerer over, det er en kamp mot klokken hvor min risikotoleranse varer ca. 2 mnd fra nå. Jeg ser risiko som en funksjon av tid og marketcap, samt makro, i Targovax etter hvert som tidligere lovede hendelser når sine milestones og regnskapet går sin gang. Fra Q1:


Fra Q2:

Fra Q3:

2 Likes

Og hva blir så den vesentlige forskjellen mellom POC og PreclinicalData for cRNA ? Eller hvorfor er dette endret underveis ?

1 Like

Joda, men det du egentlig mener er at det kan komme en del trigger/meldinger nå som kan løfte kursen en del (faktisk uavhengig av finansiering). For å dra kursen langt nordover så trenger vi melding om finansiering. Hva om det kommer en melding om finansiering og vi har ikke fått en deal på cRNA. Er TRVX fortsatt uinteressant om 3 mnd?

1 Like

Caset jeg satt med etter at CRNA var lansert var avtale på prekliniske data. Er vel der potensialet er størst i det korte bildet, om ikke annet har skjedd siden da som jeg ikke har fått med meg?

Sånn jeg har forstått biotech er det to steder de virkelige avtalene slår inn. Enten preklinisk eller når de har bevist effekt i fullført fase 2/3. Poenget med CRNA slik jeg forsto det var å skyte på mål med prekliniske data.

5 Likes

Du har rett i det du beskriver, men jeg tror det er litt tidlig å forvente noen avtale på cRNA innen 2mnd, men det kommer en del annet snadder.

1 Like

Jeg er litt mer visuell i hvordan jeg ser på case, så her er det jeg har i mitt hode i hvert fall :slight_smile:

6 Likes

På spørsmål på investormøtet ble Wiklund spurt om når det kunne komme en cRNA avtale, da hintet han til Q1. De vil også helst ikke røpe for mye detaljer rundt CRNA før de må. Men vi vet de skal holde talk om det i Januar.

Hadde vært kjekt om melding om crna-patentstatus, men folk her kom vel fram til at det ikke var vanlig etter en innsending.

TG gjøres vel av eksterne, og er utenfor Targo sin kontroll. Men kan jo ticke inn noe der anytime.

1 Like

Snadder ja, mon tro det. Synes TG-studiene (US) har blitt beheftet med en del ull når man sammenligner hva som er presentert gjennom året. Er det fortsatt PDAC og PDAC&NSCLC som er de aktuelle målene, eller er det skjedd noe underveis/på tampen som gjør at det nå ikke nevnes noe annet enn undisclosed ? Om det skal tillegges noen positive vibber (ref snadder) så er håpet kanskje at man jobber med en minnelig løsning i patentstriden, og at det kommer før vi får vi vite noe særlig mer om cRNA. Men tausheten er fortsatt plagsom.

1 Like

Interessant fremstilling. Litt bratt avtakende kurve for mulighetene for deal på cRNA kanskje ?

Ville nok gitt det mer enn 2 måneder. Store ting kan skje om 2-4 måneder.

2 Likes

Jeg har er tidsperspektiv ut Q2-23 for deal circRNA

Men Targo er så mye mer enn det da… :sunglasses:

3 Likes

Det beveger seg i KRAS-sektoren;

Edit:
Det er vel dette feltet som omhandler patentstriden?

8 Likes

Jeg må nesten korrigere. EW sa ikke noe om deal på møtet. Det som ble sagt var at de ser for seg å være mer rustet til å gå ut med cRNA i løpet av Q1 23. April ble nevnt.

Det jobbes iherdig med å skaffe data som underbygger konseptet og utviklingen fortsetter ut 2023, hvor et utviklet produkt kan foreligge.

Verdien som vektor øker betydelig jo mer anvendelig den er. Jmf utvidelsen innenfor andre områder, som enzymlidelser mm.

Avveining skjer altså på når de søker ut med cRNA i henhold til produktets modenhet. Her skal aksjonærenes verdier og interesser veie tungt.

En deal tar kanskje 6mnd fra initiativ til ferdigstillelse.

Så langt har prosessen gått langt fortere enn antatt. Mye grunnet gode folk, Hansen. Og litt flaks i prøv og feil perioden. Antatt besparelse 6mnd.

Ps. De sier lite for å beskytte. No news is good news.

Pps. Spennende med KRAS

9 Likes

Har også litt vanskelig å forstå at Lone Ottesen kan holde en presentasjon hvor PDAC og NSCLC blir nevnt. Når selskapet da ikke kan gå ut med offisiell informasjon - så skaper det bare grobunn for spekulasjoner.

Informasjon/kommunikasjonsmessig så er jeg også litt forundret over selskapets manglende evne/villighet til å svare per e-post. Lurer derfor på om det er noen andre her på forumet som faktisk har klart å få kontakt med dem i høst?

1 Like

Min opplevelse er at informasjonen er god og klar når det er noe konkret å melde. I tillegg har det vært forklart hvorfor når ikke de har kunnet gå ut med informasjon.

Spenningen er uutholdelig, men lettere å håndtere når man veit hva man forholder seg til.

Jeg er enig i at det noe med TG som ikke helt kan settes fingeren på. Hvorfor sklir det ikke som forespeilet? Patentet på cRNA meldes når det mottas, og det er etter alle solmerker overlevert og tidsaspektet utenfor Targovax sin kontroll. Det må vi akseptere.

Fra en så imøtekommende gjeng, så er det rart mail ikke har blitt besvart. Kan være trykket på huset om dagen. Også blir jeg jo nyskjerrig på hvilke spørsmål som blir stilt. Kan de besvares? Targovax har kontrollen på informasjonsflyten, som seg hør og bør, og ønsker vel at det ikke går ut til enkeltaksjonærer

3 Likes

Hvilken presentasjon? Når?

2 Likes

Jeg er enig i at det noe med TG som ikke helt kan settes fingeren på. Hvorfor sklir det ikke som forespeilet?

Det er nettopp det som hadde vært interessant å få bekrefte/avkrefte. Når EW sier 18.august at de vil “update the marked shortly” og (for å repetere meg selv) når alt av protokoller er godkjent - og det kun jobbes med å klargjøre for rekrutteringsstart 2022 - så tenker jeg at det burde være mulighet å kommunisere litt mer informasjon til markedet.

Når det gjelder cRNA så har jeg full forståelse og jeg forventer egentlig særdeles lite informasjon av konkurransemessige hensyn. Ser heller ikke for meg at det meldes noe når patent er sendt.

Det har egentlig vært problematisk å få svar over lengre periode. Har kommet igjennom en gang ved purring. Dersom de ikke ønsker å svare til enkeltaksjonærer så er det helt fair, og da kan man jo i praksis bare svare at man må avvente til kvartalspresentasjoner (i stedet for å unnlate å svare). Men da trenger man jo heller ikke å avslutte kvartalspresentasjonen med å oppfordre aksjonærer til å ta kontakt :slight_smile:

@Birgitte ; 4th RAS summit presentasjonen på nettsidene dems (ser AOL linket nå)

1 Like

Mange mulige forklaringer, men kanskje noen ønsker å overta hele TG. I et slikt tilfelle vil det være naturlig med radiotaushet inntil alt er klart.

5 Likes

Korte svar i det siste/ikke alle mailer som blir besvart.
Men vi nærmer oss en avklaring, det er sikkert :+1:

3 Likes