Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Er det helt utopisk å tenke at de kan få et generelt patent som dekker adenovirus som koder for circRNA?

I så fall en ekstremt god og bred beskyttelse.

2 Likes

Det er drømmen. Da blir det $RNA. Strengt tatt er det jo det som er oppfinnelsen. Så blir det Nobelpris på gutta.

2 Likes

I svaret til @VBR så svarer EW “første patentsøknad”.

4 Likes

https://www.nature.com/articles/s41418-022-01022-y

Her er det muligheter som passer cRNA godt. Meget spennende lesning.

… Første av mange søknader kan vi håpe på…

5 Likes

Bergenbio over 40% opp,håper det snart blir vår tur.Håper heile biosektoren på OSE får ett løft.akkurat no verdsetter markedet Targovax til kr 1,16 pr aksje og ingen kjøper??

1 Like

Fortsatt POC cRNA 2H-2022, og denne er jo rykende fersk. Så en liten julegave kan vi kanskje få.

3 Likes

Vi har fått litt “POC”. Vi venter nå på patentet og “road show”

3 Likes

Litt for mye forlangt av en stakkar å holde følge, men kanskje nyttig for andre med et bedre utgangspunkt. Bl.a om NSCLC, KRAS og IO Therapy. Så jeg antar at det er en del relevante ting å snappe opp her i de forskjellige videosnuttene :speaking_head: :film_strip:

https://www.onclive.com/insights/evolving-landscape-of-molecular-alterations-in-nsclc-optimizing-testing-and-treatment

1 Like

Nå må EDW og Gaal’ningen m flere se til å kjøpe 100.000 aksjer hver i markedet og melde det. Det er det minste vi må kunne forvente nå. En handling som viser at de tror på caset.

Handling - ikke bare preik. Vi tror på handling ikke hva folk sier.

Har du fått det med deg nå Erik??

Hele gjengen sitter innside. Kanskje mer aktuelt etter mer info om cRNA. Levinsky kjøpte på 10kr og han smiler fortsatt. Noen har sikkert kontroll på opsjonene og der er vel sånn at kursen må justere seg før disse får verdi.

Det vil komme en synliggjøring av verdier før eller siden. Grunnlaget for verdi er jo gode produkter i et bra marked og der sitter Targovax midt i smørøyet.

Agenus samarbeidet tilfører vesentlig verdi til både TG og oncos, i tillegg kommer utviklingen av cRNA. For et fantastisk år vi har hatt, og valuta for emisjonspengene.

Traderene får vi gjort lite med. Men i sommer kjørte jo litt jazz på Hegnar-forumet opp kursen med rundt 50%. Tenke seg til når institusjonene og storfisker våkner, og de er sjelt ute på et par uker. cRNA kan vekke bjørnen.

5 Likes

Når jeg først er i gang. Siterer EW som sier, det er i cRNA verdien i Targovax ligger.

Så ser vi KRAS deals på $1mrd for enkeltmutasjonspreparater.

6 Likes

Eoghan O´Leary

Post doc

Eoghan received his Master’s degree in Molecular Cell Biology from University College Cork, Ireland in 2018. His Ph.D in Molecular Biology and Genetics was obtained at Aarhus University, Denmark in 2022. During his Ph.D Eoghan’s research focused on exploring the biogenesis of a subset of RNAs characterised by their closed circular structure, known as circular RNAs. Eoghan’s research focused on investigating the contribution of RNA binding proteins in regulating circular RNA production. Eoghan joined Professor Michael Uhlin’s lab in 2022 in collaboration with the Norwegian Biotech company Targovax.

9 Likes

Bold statement when so little has been proven. Og hva sier egentlig det om cRNA når Melanom skal brenne av noen hundre MNOK før det løpet er i mål ? Kommers avtale med Agenus som skal finansiere tidlig fase av cRNA, eller pre-klinisk deal på cRNA som sikrer home run ? For vi gidder vel ikke en ny emisjon ?

1 Like

Om Targovax sitter med en av de første nøklene til cRNA-markedet, er det ikke sikkert at en utvannet småaksjonær vil angre på førjulsloddet-22.

4 Likes

Jeg håper jo sjefen sjøl veit mer enn oss. Oppfatter ham som nøktern generelt sett, ikke en som pisker opp stemningen.

Penger er nødvendig og kommer de ikke på andre måter, bidrar jeg gjerne. Ledelsen imponerer meg. Jeg etterlyser fortsatt store sterke investorer. Det hadde gjort selskapet godt og kanskje dempet kursherjingen.

Dette er meninger, ikke nødvendigvis sannheten.

4 Likes

Hva kommer først, høna eller egget ? Vi er muligens kun en milepæl eller et VIP unna fundamentale endringer på eiersiden, men klapp på skuldra og muntlige presentasjoner i akademia, eller forskningsmidler som øker runway med 60 dager er dessverre ikke slike stemningsbrytere. Verken i dag eller i 2019. Kanskje aller minst i dag.

2 Likes

Idag er det siste dag i november, det håper jeg EW er klar over :slight_smile:

1 Like

Hva forventes så i desember?

Minst det som er varslet på q3.

Dette bør komme som et minimum i desember:

IP cRNA med ytterligere data og info om "roadshow - prosess/markedsføring av cRNA
TG -2H 2022 Initiation of trial (Norway) + EU godkjenning her??
TG - 2H 2022 initiation of trial (USA) + samarbeid her?

2 Likes

gjenspeiler desverre ikkje kursen,godt med selgera og lite kjøpsinteresse.Håper EW kan ha sine ord i behold når vi nærmer oss årsslutt

1 Like