Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ganske håpløst at lav formueskatt av Trvx inngang blir eneste positive resultat av investeringene her … en ørkenvandring så langt, men kan vi forvente en oppstanden fugl fønix … håpet er vel det siste som forsvinner for de av oss som er loooong … :cold_sweat:

8 Likes

… og håp har vi nok av …
vi skal nok være fornøyde med dagens ledelse og den entusiasme de har gitt oss maltrakterte aksjonærer, og
så må vi be til de høyere makter som det heter, at det ikke blir kjørt nok en katastrofal emisjon - det er jo frykten for det som er forskjellen på 1 kr og 5 kroner aksjen … do not loose faith !!

2 Likes

Jeg har skrevet det før her inne. Ledelsen i T med EDW har i løpet av året gjort en meget flott jobb med å legge ny strategi, planlagt nye prosjekter og etablert partnerskap. Jeg tror det er bred enighet her inne om at strategien er spennende og riktig. Jeg har vært positiv. Alt gikk på skinner så lenge det var på planleggingsstadiet.

“Syretesten” er å i disse dager. Det må i løpet av meget kort tid leveres faktiske resultater i samsvar med planer, meldinger og rapporter til investorene. T begynner å nærme seg overtid på enkelte viktige saker.

Konkrete resultater med substans må til nå skal tilliten i markedet opprettholdes fremover. Det må bevises at det kan leveres. Vi ser det på kursen at markedet er avventende. Hvor lenge varer det.?

For T kan de neste uker bli “The Last Waltz”. Ingen lever av luft og kjærlighet heller ikke aksjonærene. Nano bør være en lærepenge. Det hjelper ikke å ha det gøy med faget og forskning i labben om dette ikke har et forretningsmessig rasjonale for investorer. Å leve på børsen er et rotterace og bare de beste overlever. Det å holde planer og løfter er kritisk. Aksjonærene betaler ikke lønna til de ansatte for gøy og den kan fort utebli om noen måneder om ting ikke ferdigstilles og leveres. Targovax har på grunn av sin historie mindre å gå på enn andre.

To be, or not to be, that is the question.

4 Likes

Til nå har alt gått for treigt! Vil tro Targo hadde vært solgt hvis resultatene med oncos i meso og melanom hadde kommet et par år tidligere. Håper de klarer å få fart på cRNA, før noen større plutselig er der før de🥴

2 Likes

Ikkje November heller,satse på Desember da

1 Like

Guny “Håper de klarer å få fart på cRNA, før noen større plutselig er der før de🥴”
Ja, er det noe her som gjør at noen har kommet i forkjøpet, da er det kjørt - har håp om det ikke er tilfelle men det har vært så mye skuffende i Trvx mht tidsbruk at tvilen melder seg … eller kommer gjennombruddet rett rundt hjørnet ? Jeg kan ikke annet enn å håpe, men tro, håp og kjærlighet kan være en farlig combo …

1 Like

Prisinga tilsier at her blir hverken gjennombrudd eller suksess med det første og at markedet ikkje har tillit til det selskapet har kommunisert skal komme i år og med tanke på Targo si historie er vel ikkje det så rart.Eg har trua og har kjøpt mykje aksjer siste mnd,synst ledelsen har gjort mykje bra etter emi og meiner bestemt Targovax er kraftig underprisa,MEN det store drawbakcet er som alle veit cash beholdning.Hadde vør veldig kjekt om nå Targovax kunne fått suksess og trøffe på guida triggera på slutten av 2022

1 Like

Tipper dem står på som bare det:) meldinger kan når som helst.ikke noe vi vet på forhånd…Men er vell litt generelt litt vonde mnd i aksjemarkedet…nov/des!..jeg har troen,…men heller litt på nyåret…men hvem vet…

1 Like

Det er viktig at kommuniserte planer og prosjekt blir holdt tidsmessig.

De er en viss stigning generelt i markedet om dagen. Den kunne T aksjonærene ha fått med seg om patentsøknaden mv hadde vært levert som forespeilet.

Targovax må nå bevise at de kan levere.

1 Like

Historisk har de aldri klart å holde det de lover, mange visjoner og store ord - så hva er egentlig realistisk å forvente?

Hvorfor skriver i ikke bare til Renate og spør om forventet nyhedsflow frem mod årsskiftet?

Fordi tiden med koseprat er over.

… men at bitche over det dagligt her på TRVX tickeren, dét sikrer fremdrift, eller hvad?

9 Likes

Det eneste som sikrer framdrift er at “varene” leveres til varslet tid.

1 Like

15 desember har DnB Nordic Healthcare Conf 2022.

Før den dato må T ha levert nyheter ut i markedet skal aksjeeierne få noe effekt før nyttår.

Vi får håpe det beste og at tausheten ikke varer lenger enn det. Forøvrig ingen vet hva morgendagen bringer😊

1 Like

Har altfor mye investert i Trvx til at skuta kan gå på et skjær underveis til en trygg ‘patenthavn’ for cRNA - nå venter jeg på et lite mirakel

5 Likes

Siden Bowie er tungt inne dropper aksjen tur til månen og kjører i stedet rett til mars. Its going to be the freakiest show!

5 Likes

Flott, siden jeg er på månen er jeg heldigvis på vei

da venter jeg på følgende ::::
Ignition sequence started,
spaceship TRVX ready to explore for all mindkind !!

4 Likes

Har ikke solgt noe tross tausheten for jeg liker konseptet og den lave mcaap. Det er et spennede utgangspunkt, men T har mye å lære av U hvordan man driver forretning i denne bransjen.

1 Like

Pipeline:

Cancer Indication:
Combination with: -
Product candidate: circular RNA
Next expected event: 2H 2022
Pre-clinical proof-of-concept data