Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Dette ble presentert og pakket godt inn på q3. Veldig få skjønte dette og fikk det med seg. Dette ble ikke den triggeren det faktisk kunne ha blitt med børsmelding og egen presentason for dataene var gode. Det vi venter på nå som skulle være klart først i oktober dernest november og nå ser det ut som kanskje desember er IP med mer data som har måttet holdes skjult. Jeg forventer også en god markedsføring og strategi rundt cRNA fordi dette er jo mer eller mindre en verdenssensasjon av et lite norsk bioselskap sitter på dette og mest sannsynlig vil være først i verden og teste dette på mennesker.

6 Likes

Protesterer ikke, men utdyp gjerne om du kan. Da viser du både til webcast og presentasjon ?

1 Like

Plansje 8-11

Se også plansje 4 siste dot punkt hva de kaller det.

3 Likes

Konsept ja, men POC ? Regner jo med at det siste blir slengt hardt i bordplata ?

1 Like

Det må andre svare på hvis det er noe mer her? “Takk” var jo på investorpresentasjonen. Kanskje han kan si noe mer. Jeg har forstått det slik at det de har meldt er at de skal presentere teknisk PoC og det ble gjort med noen nøkkeldata på q3.

1 Like

Snart gått 1 time, ikke 1 aksje er solgt😳 Hold hardt på aksjene✊🏻og la de betale de som vil inn☝️

5 Likes

1
Q3 presentasjonen 03. november:

2H 2022
Technical proof-of concept data

Q1 presentasjonen 12 mai:

2H 2022
Pre-clinical proof-of concept data

Q2 presentasjonen 18 august:

2H 2022
Pre-clinical proof-of concept data

Ordlyden har i Q3 presentasjonen endret seg i avsnitt “Pipeline” hva kan vi legge i dette?

1 Like

Tror ikke det ligger noe spesielt i det. Sikkert samme greine. De skal vel starte på museforsøk på nyåret?

Foreslår at EW og LG kontakter STB sporenstreks og kjøper disse bytteaksjene som ligger på konto #3.

edit: Å samtidig erklære dem som uønsket deltaker i neste emisjon. Som selvfølgelig ikke kommer :grinning:

5 Likes

Jeg tolker utviklingen i kurs er smått positiv siden dumping av aksjer ser ut til å være over.

Ikke overraskende at interessen for å kjøpe oppover er kjølig, siden perioden siden emisjonen har vært kontinuerlig black friday.

En positiv update fra selskapet og kursen fyker nordover.

Tror jeg da…

12 Likes

POC burde vel strengt tatt ikke stå som VIP på den siste presentasjonen dersom selskapet allerede har krysset av for at dette er gjort ifm Q3 eller på annen «ullen» måte. Så setter lit til nytt om TG, forskningsmidler og POC før nyttår.

2 Likes

Enig i at stabiliseringen av kursen i lengre tid nå viser at aksjonærene er avventende - de selger ikke - fordi de sannsynligvis har håp, tro og forventer kursdrivende nyheter. Vi får håpe for alles del at dette stemmer og at T serverer cRNA nyheter som de har lovet før nyttår og helst før 15 desember.

1 Like

Trenger en dugnad for å ta de 340K på 1,20….

Hvor er sveitserane når man trenger’em?

2 Likes

Kan ikke gjøre det, da blir bare selgeren drita sur.

Vel folkens da er det snart helg. Det er bare å begynne nedtellingen til torsdag 15 desember. Det er 9 børsdager. Er vi heldige kommer det en cRNA melding i løpet av disse dagene før 15 desember og DNB conferansen😊

1 Like

PoC har blitt lagt frem. Dette fremgår av presentasjonen. Hva som ble sagt på pizzakvelden har jeg vel lagt frem etter beste evne. Det har vel også blitt linket til en del artikler som gir utgangspunkt for videre lesning innenfor cRNA og hvilke muligheter en fungerende plattform gir.

Kort oppsummert. Viruset kommer i cellen, påfølgende cRNA er dokumentert i cellen og påfølgende proteiner er dokumentert. Så, det fungerer. Dette er krevende greier og nydelig bio-engineering!

Ja, men hvordan vet vi dette kan påvirke klinisk? Her er det en overføbarhet til kjent RNA teknologi. Vaksiner og viruslevert. Forskjellen her er at cRNA gir en varighet som frigjør fra å knytte behandlingen opp mot en immunreaksjon.

I frykt for å ha misforstått, så har jeg pratet med et par stykker som virkelig har peiling, og kun basert nå den informasjonen vi har fått til nå flytter de seg til kanten av stolen og venter spent på mer info. Det som er oppnådd nå er et kjempesteg og finpuss og tilpasning er mye lettere.

Det er patentet som er viktig. Utålmodig, men likevel utolig viktig at det blir solid. Så her har de god hjelp og vi må stole på at EW gjør gode avgjørelser. Noe jeg er trygg på. De står ikke å klapper for seg selv, men applaus fortjener de når patentet er i boks.

Glemte det var $RNA fredag, så innlegget er mer nøkternt enn dagen skulle tilsi.

18 Likes

De sier riktig nok at POC “has been established”, men det er vel ikke sånn at dette har blitt presentert og adressert som så ?

I så fall sitter vi igjen med forskningsmidler og mulig nytt om TG før året er omme. Eller ?

1 Like

Det er klart at deltaljer mangler rundt strukturen av cRNAet, men det kan ikke komme ut før patent. Det vi vet fra andre, hvor dette har blitt langt frem i mer detalj, er at strukturen betyr mye for funksjonen til cRNAene. Om det er virksomt og hvor potent det er.

Det gjenstår å få vite hvor store proteiner kan det kode for. Hva slags miRNA kan det være svamp for? Osv…

At det en en funksjonell vektor og cRNAer har vi fått vite.

Nå skal jeg hausse litt da. Vi sitter på verdensledende og disruptive-technology. Verdien er gazillioner. Pluss litt i TG pluss bittelitt i ONCOS. Når folk ikke kan selge på forventet nedgang, så blir det bra.

14 Likes

Det skjer ting både her og der i Targovax.


https://register.epo.org/application?number=EP20717904&lng=en&tab=main

God helg!

24 Likes

Its on like Donkey Kong!!!