Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Oppstart når?

Litt kjipt at et inkluderingskriterie er at man må ha Tesla. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Not yet recruiting

Takk🙂

Børsmeldingen fra Targovax som omhandler denne, sendt ut 23.06.22:

https://newsweb.oslobors.no/message/565596

6 Likes

Indirekte fra dette så er vel samarbeidet med Agenus nå egentlig utvidet ? Siden PD-1 er med. En annen ting er om vi ender med denne studien om vi sammenfatter med presentasjonen fra ABGSC. Ikke flertall da når det gjelder TG/US studier.

3 Likes

Indication. Entall
Altså ikke helt god guiding i 2H dersom dette er riktig uten noen ess opp i ermet. Hvor ble det av NSCLC og CD38 ?

Det mangler vel noe på formalia før de kan kunngjøre det offisielt.
Men det er vel snakk om en eller to indikasjoner til om jeg ikke husker helt feil - deriblant NSCLC.

Dog har jeg registrert at svar fra Renate tar sin tid for tiden, i forhold til hvordan det var tidligere…

Edit:
Fra Lone Ottesens presentasjon 28. sept,

1 Like

Dette må vel være det nederste studiet. Dersom problematikken var at samarbeidspartnere ikke hadde på plass kontraker mellom seg - så må det være en klar indikasjon på at PDAC+NSCLC også kommer?

image

@solskimm; Forsøkt å sende direkte til Erik? Han er vel i Boston, så har sikkert god tid på å svare på flyturen hjem :wink:

3 Likes

Det var vel guiding av det personlige slaget - eye to eye :grinning:
Antar at Agenus fortsatt er med, så da er det sponsor av CD38 som er vrien. Kanskje.

2 Likes

De plages med å bli enige om hvilket tall det skal stå foran de ni nullene

:wink:

8 Likes

Får håpe det dukker opp mer i løpet av desember! Angående entall/flertall for TG US. Ser man tilbake har de alltid oppgitt som entall, både i forkant og etterkant av 4TH RAS-Target summit.

4 Likes

Jepp, det har du rett i. Ser det.

1 Like

Da kom det et livstegn om Targovax. Vi for se på dette som positivt, at planer og fremdrift holdes samt at aksjonærene har flere gode nyheter i vente de nærmeste dager.

1 Like

Det har sikkert vært nevnt her tidligere, men fra ukens konferanse:

EW har kjentfolk der, så han trenger ikke være redd for å bli stående alene:

https://newsweb.oslobors.no/message/577511

6 Likes

Hadde håpet på et annet innhold når jeg åpna mail fra targo i dag. Nok en konferanse.

1 Like

eksakt mine første tanker ,desverre

Ja, jeg håpet på noe snadder jeg også. EW annonserte “mange skudd på mål” i våres, men godfoten er vist lagt på hylla inntil videre. Jeg tror EW setter flere baller i mål i desember, dette blir bra :muscle:

1 Like

Skader ikke å drive effektiv markedsføring slik at Targovax er presentert på forhånd om det skulle dukke opp gode nyheter med substans rundt prosjektene.

3 Likes

Hadde de enda bedrevet det…nå har jeg vært “låst” her i såpass lang tid uten at det er noe tegn på at større investorer eller selskaper som er interessert. Emisjonene dekkes av selskaper som kun gjør det for å berike seg på bekostning av selskapet og andre aksjonærer.

De er på konferanse etter konferanse og prater og prater, men det stopper (foreløpig) der. Begynner å bli lei alle store ord og lovnader fra selskapet!