Det spises av 1,20. Det ser ut som folk satser på det skjer noe snart. Lite igjen av H2 og mye er annonsert.
den er vekk før kl 16.00,eg tok min del:)
Vector ja. Da var dette kanskje en liten propp i forhold til cRNA også ?
De har vel snakket om at de skal bruke vektorer for at det skal bli cRNA i kroppen?
Edit: Har ikke lest patentet, så jeg aner ikke hva de varter opp med her.
Hva ? Og her trodde jeg at både abstract og claims kunne leses opp på rams ?
Kanskje det tas litt unna i sluttauksjonen i dag ?
Er nok egentlig “overlastet”, men ble noen ekstra i den store TARGO potten i dag.
God helg
Det er bare å spenne setebeltet
Måtte la den innleveringen synke inn litt. VEKTOR!! Det er rått.
For oss som er nye aksjonærer og ikkje så medisinsk kyndige og oppdaterte kvifor er dette så rått?
Mulig det er denne:
From the ONCOS-200-series we have selected ONCOS-211 as the lead candidate for further development. ONCOS-211 carries two transgenic payloads, inducible costimulator-ligand (ICOS-L) and adenosine deaminase (ADA).
Akkurat som om jeg er noen ekspert, men vektor/leveringsmekanisme er liksom litt av “cluet” med cRNA-teknoen. Kan kanskje være at en endelig avklaring av denne søknaden er en liten propp i forhold til POC og videre fremdrift.
Kan det være TRVX’s sin tur til snu schillingen og se en Soverign Crown på forhandlingsbordet …
nå må vi håpe at det ikke er en ‘fata morgana’ vi skimter der fremme
Dette er en gammel patentsøknad som er godkjent. Sikkert en ny iterasjon oncos vektor.
Det har foreløpig ikke noe med CRNA å gjøre
Itte vet je, men muligens viktig likevel i forhold til IP som skal dekke cRNA.
Den siste der ser ut til å ligge 2-3 måneder etter i løypa. De jobber tydeligvis bra med IP-sikring.
Når vi først er innom patenter. På denne har fristen for innsigelser løpt ut. Mener at @Krieghoff gjorde oss oppmerksom på den for noen måneder siden.
Hver dag er vi 1 dag nærmere nyheter i følge selskapets pipeline om hva som skal komme i q4/2H.
Våkner vi til news i morgen tidlig?