Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Det spises av 1,20. Det ser ut som folk satser på det skjer noe snart. Lite igjen av H2 og mye er annonsert. :+1::sunglasses::muscle:

1 Like

den er vekk før kl 16.00,eg tok min del:)

2 Likes

Vector ja. Da var dette kanskje en liten propp i forhold til cRNA også ?

1 Like

De har vel snakket om at de skal bruke vektorer for at det skal bli cRNA i kroppen?

Edit: Har ikke lest patentet, så jeg aner ikke hva de varter opp med her.

1 Like

Hva ? Og her trodde jeg at både abstract og claims kunne leses opp på rams ?

3 Likes

image

12 Likes

Kanskje det tas litt unna i sluttauksjonen i dag ?

6 Likes

Er nok egentlig “overlastet”, men ble noen ekstra i den store TARGO potten i dag.
God helg :clinking_glasses: :moneybag: :smiley:

15 Likes

Det er bare å spenne setebeltet :beers::beers::beers:

Måtte la den innleveringen synke inn litt. VEKTOR!! Det er rått.

3 Likes

For oss som er nye aksjonærer og ikkje så medisinsk kyndige og oppdaterte kvifor er dette så rått?

1 Like

Mulig det er denne:

From the ONCOS-200-series we have selected ONCOS-211 as the lead candidate for further development. ONCOS-211 carries two transgenic payloads, inducible costimulator-ligand (ICOS-L) and adenosine deaminase (ADA).

2 Likes

Akkurat som om jeg er noen ekspert, men vektor/leveringsmekanisme er liksom litt av “cluet” med cRNA-teknoen. Kan kanskje være at en endelig avklaring av denne søknaden er en liten propp i forhold til POC og videre fremdrift.

3 Likes

Kan det være TRVX’s sin tur til snu schillingen og se en Soverign Crown :crown: på forhandlingsbordet …

nå må vi håpe at det ikke er en ‘fata morgana’ vi skimter der fremme :sweat_smile:

1 Like

Dette er en gammel patentsøknad som er godkjent. Sikkert en ny iterasjon oncos vektor.

Det har foreløpig ikke noe med CRNA å gjøre

3 Likes

Itte vet je, men muligens viktig likevel i forhold til IP som skal dekke cRNA.

Her er beskrivelsen i patentsøknaden fra april 2020.

5 Likes

Det er også en annen “in process”

Begge er registrert første gang hos EPR i april 2020.

Abstract

6 Likes

Den siste der ser ut til å ligge 2-3 måneder etter i løypa. De jobber tydeligvis bra med IP-sikring.

3 Likes

Når vi først er innom patenter. På denne har fristen for innsigelser løpt ut. Mener at @Krieghoff gjorde oss oppmerksom på den for noen måneder siden.

13 Likes

Hver dag er vi 1 dag nærmere nyheter i følge selskapets pipeline om hva som skal komme i q4/2H.

Våkner vi til news i morgen tidlig?

2 Likes