Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

stadig nye propper å fjerne desverre,stor selgerside og lite kjøpsinteresse,EW må komme med noe snadder

Det er vel heller snakk om ikke-eksisterende volum og interesse. Aksjeposter på < 100 000 kr er vel strengt tatt ikke særlig propp :slight_smile:

5 Likes

Ja, tiden går og mange triggere er i vente. Det at det er litt forsinkelse er ikke nødvendigvis negativt. De finpusser nok patentet til cRNA før det sendes inn. Det er nok rett rundt hjørnet og det blir spennende å se hvordan markedet tar nyheten om IP med forhåpentligvis litt mer data/info om hva et lite bio i Norge har fått til med et “hot” produkt i et “hot” marked. I tillegg venter vi på innrulering av pasienter i 2 TG studier og mulig nye partnerskap. Alt dette er annonsert skal komme i desember (november). Jeg har trua :muscle: :heavy_dollar_sign:

1 Like

Dagens lekse - bekjempelse av lakselus er hot. Ikke cRNA.

3 Likes

Forskningsmidler denne uka. Lista ut på torsdag 8 ? Om vi er heldige. Ellers så glimrer TRVX med sitt fravær på listene over nyttårsrakettene. Det er fortsatt tillatt å motbevise alle tvilerne.

5 Likes

7 dager til DnB Healthcare Con så det må nærme seg nyheter nå på bakgrunn av Pipeline info

3 Likes

Jeg håper virkelig det kan bli none positive meldinger det trengs, omsetningen er jo slim to none!
Er kun ca. 400 000 aksjer som ligger synlig til salg opp tom. 1,7.
Så hvis det kommer en nyhet som det virkelig svinger så :rocket:

4 Likes

Jeg synes godt nok, at der er meget stille hos TRVX i øjeblikket - og har været det længe efterhånden😳

Ja siden juli måned har det bare vært 2 kvartalspresentasjoner og deretter bare opplysninger om events de har deltatt i og info om diverse publikasjoner.

Vi får håpe at det de har gode grunner for å ligge lavt - forhandlinger med parter mv, patentsøknader mv som medfører at de ikke kan offentliggjøre status.

Men det setter tålmodigheten på prøve hos mange lojale aksjonærer at man ikke kan registrere noen positiv utvikling - men heller ikke negativ da det må sies.

Jeg håper ikke jeg får @pdx på nakken nå, men det andre beste som kan skje Targovax (nr. 1 er såklart avtale med penger) er at Storebrand selger sine ~700k aksjer til noen som ikke vil låne dem ut:

Her ser vi handelshistorikken (et øøøøørlite utrdrag) til Storebrand - kun utlån til short fom. 18.11.22:

Hvem låner aksjene? Det er flere kontoer som rullerer;

MSIP EQUITY - KONTO #1:

BOFA SECURITIES EUROPE SA - KONTO #1E

MORGAN STANLEY BANK AKTIENGESELLSC - KONTO #1

Forøvrig er dette reklame for hvilken oversikt dere kan få som inside+ medlemmer (bare en ørliten smakebit). Her det er bare å finne frem kredittkortet for å kunne følge med favorittaksjene & favorittinvestorene deres. :wink:

18 Likes

Noen som gidder å anskueliggjøre hva den økonomiske vinningen er ved holde på slik innenfor den trange rang’n som vi ligger?

Hadde man visst hvem aktørene bak kontiene er hadde det vært enklere å komme med et motiv.

Når man ser på den konstante aktiviteten som har foregått over så lang tid er det lett å finne frem aluminiumsfoliehatten å tenke at det nødvendigvis ikke er margintrading som er målet - spesielt mtp hvor lav omsetning det er i aksjen.

Funfact: advokatfirmaet som brukes i patentsaken mot TRVX koster i underkant av 5000,- pr time, så det er noen med dype lommer som finansierer herligheten…

4 Likes

Når skal denne saken opp,var det i slutten av 23??

Det har begynt å irre i min lettmetallhatt for lenge siden. Det ser da dessuten ut til at det ikke er nok volum i ordreboka på enkelte dager som kan gjøre rede for elendet ?

1 Like

Jeg trodde aksjonærlistene var 3 dager gamle, men her ser det ut som man får oversikt dagen derpå?

1 Like

Hørte jeg TG US studie på gang?

18 Likes

Oppstart når?

Litt kjipt at et inkluderingskriterie er at man må ha Tesla. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Not yet recruiting

Takk🙂