Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

4 Likes

Børsmeldingen fra Targovax som omhandler denne, sendt ut 23.06.22:

https://newsweb.oslobors.no/message/565596

6 Likes

Indirekte fra dette så er vel samarbeidet med Agenus nå egentlig utvidet ? Siden PD-1 er med. En annen ting er om vi ender med denne studien om vi sammenfatter med presentasjonen fra ABGSC. Ikke flertall da når det gjelder TG/US studier.

3 Likes

Indication. Entall
Altså ikke helt god guiding i 2H dersom dette er riktig uten noen ess opp i ermet. Hvor ble det av NSCLC og CD38 ?

Det mangler vel noe på formalia før de kan kunngjøre det offisielt.
Men det er vel snakk om en eller to indikasjoner til om jeg ikke husker helt feil - deriblant NSCLC.

Dog har jeg registrert at svar fra Renate tar sin tid for tiden, i forhold til hvordan det var tidligere…

Edit:
Fra Lone Ottesens presentasjon 28. sept,

1 Like

Dette må vel være det nederste studiet. Dersom problematikken var at samarbeidspartnere ikke hadde på plass kontraker mellom seg - så må det være en klar indikasjon på at PDAC+NSCLC også kommer?

image

@solskimm; Forsøkt å sende direkte til Erik? Han er vel i Boston, så har sikkert god tid på å svare på flyturen hjem :wink:

3 Likes

Det var vel guiding av det personlige slaget - eye to eye :grinning:
Antar at Agenus fortsatt er med, så da er det sponsor av CD38 som er vrien. Kanskje.

2 Likes

De plages med å bli enige om hvilket tall det skal stå foran de ni nullene


:wink:

8 Likes

Får håpe det dukker opp mer i løpet av desember! Angående entall/flertall for TG US. Ser man tilbake har de alltid oppgitt som entall, både i forkant og etterkant av 4TH RAS-Target summit.

4 Likes

Jepp, det har du rett i. Ser det.

1 Like

Da kom det et livstegn om Targovax. Vi for se på dette som positivt, at planer og fremdrift holdes samt at aksjonærene har flere gode nyheter i vente de nærmeste dager.

1 Like

Det har sikkert vært nevnt her tidligere, men fra ukens konferanse:

EW har kjentfolk der, så han trenger ikke være redd for å bli stående alene:

https://newsweb.oslobors.no/message/577511

6 Likes

Hadde håpet på et annet innhold når jeg åpna mail fra targo i dag. Nok en konferanse.

1 Like

eksakt mine første tanker ,desverre

Ja, jeg håpet på noe snadder jeg også. EW annonserte “mange skudd på mål” i våres, men godfoten er vist lagt på hylla inntil videre. Jeg tror EW setter flere baller i mål i desember, dette blir bra :muscle:

1 Like

Skader ikke å drive effektiv markedsføring slik at Targovax er presentert på forhånd om det skulle dukke opp gode nyheter med substans rundt prosjektene.

3 Likes

Hadde de enda bedrevet det…nå har jeg vært “låst” her i såpass lang tid uten at det er noe tegn på at større investorer eller selskaper som er interessert. Emisjonene dekkes av selskaper som kun gjør det for å berike seg på bekostning av selskapet og andre aksjonærer.

De er på konferanse etter konferanse og prater og prater, men det stopper (foreløpig) der. Begynner å bli lei alle store ord og lovnader fra selskapet!

Divergensen er jo at de slipper inn på alle de store konferansene, deriblant med “oral presentation” - så de har da “noe” å slå i bordet med… At selskapet er priset til noe over 200mill henger ikke på greip med hvor og hva de får presentere.

2 Likes

Slå i bordet til hvem da? Jeg er inneforstått med at det er bra å få fremføre på disse konferansene, men trampeklapp hjelper like lite der som ellers i samfunnet, de er nødt til å ta dette et stort skritt videre!

1 Like

Nå sparker du ned åpne dører her.
Det at de blir invitert til å presentere på de største konferansene hvor det både er penger, fagfolk og kompetanse er ikke for alle. Det store skrittet du snakker om tror jeg vil komme som et resultat av at de reiser rundt å presenterer på disse konferansene.

Jeg tror ikke det er tilfeldig at vi nå blåser liv i TG igjen, det er vel gjerne som et resultat at de har reist rundt å blitt kjent med folk. Optimalt sett skulle det vært penger involvert, men det har det ikke vært så langt.

Det at vi nå får tilgang til next gen cpi fra Agenus - jeg tror ikke det kommer av seg selv.

6 Likes