Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Helt enig. Vi har en meget god ledelse i TRVX med EW i spissen. Det er ingen på dette nivået som elsker å reise rundt og bruke masse tid på konferanser etc, men dette er helt nødvendig for å skape nettverk, bli oppdatert på markedet og hva som rører seg. I tillegg får vi presentert TRVX på de største og mest prestisje tunge konferanser i verden. Jeg har virkelig tro på at vi får napp en dag. Vi har 3 interessante ben som kan gi avkastning. Det er varslet mye i H2 som ikke er annonsert ennå. EW har jeg tillit til og han har ikke VARSLET noen endringer i planene.

2 Likes

Enig i, at det har været en lang ørkenvandring indtil videre. TRVX har vel eksisteret i ca. 12 år, og pt. Har de et fase 2 produkt. Ikke imponerende for nu at være helt ærlig.

Men jeg tror fortsat på det store gennembrud, og er imponeret over MT og ikke mindst EW. Men det kræver godt nok tålmodighed i store mål….

2 Likes

En kan saktens diskutere om det er nødvendig å melde fra om disse konferansene. Det er neppe meldepliktig, og dessverre så gir det nok et lite inntrykk av en slags utilstrekkelighet når dette er stort sett det som meldes i tillegg til Q.

3 Likes

Tja, det er vel en “tradisjon” å melde dette så ikke legg for mye vekt på det.

Kursen holder seg bra og det skal ikke mye til nå før den rykker til. Det hadde vært en innertier og kommet med en godmelding nå.

1 Like

Holder kursen sig bra???

Vi har vidst købt TRVX aktier på forskellige tidspunkter….

Alt er relativt. Nå tenkte jeg den siste tiden selv på røde ose dager så har den stått seg bra. Markedet venter på oppdatering og mange holder på aksjene.

1 Like

Enig😊

2 Likes

Da prøver jeg meg som insider så skal vi se om det hjelper på kursen :santa: :heavy_dollar_sign: :muscle:

8 Likes

Ja det utfordrer nok tålmodigheten til en del aksjonærer den fasen T er i nå. Det er forståelig og jeg har hatt min utblåsning jeg også selv om jeg er en relativt ny aksjonær.

Men ser man på pipelinen så bør vi være nærmere meldinger om konkrete saker for hver dag. Og jeg synes det er imponerende disiplin blant svært mange aksjonærer for tiden - de holder på aksjene og selger ikke.

Jeg er faktisk veldig optimistisk på Targovax sin vegne - det kan ikke være tilfeldig at Targovax og EDW får vanke rundt blant eliten i bransjen gang etter gang og presentere selskapet og studiene.

Og så har vi nå også cRNA prosjektet som ennå ikke er kommunisert. Det kan bli en av de store “bio-kuler” fremover og da er det en betydelig oppside å hente ut. Potensielt veldig stor.

Vi får holde ut folkens.

3 Likes

Selv ikke AI’n klarer å skrive noe bear om Targo… :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 Likes

Har vi akkurat bustet DNB i å bruke AI for sine biotech-analyser når de er emi-tilrettelegger? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Replimune med ny data fra sitt onkolytiske virus:

The data confirms the prior signal seen in anti-PD1 failed melanoma in a smaller earlier cohort of patients, with the data from the first 75 patients in the new cohort showing an overall 36% ORR, a 20% CR rate

4 Likes

Da skal de jaggu stå på fremover med 36 mill nye aksjer som utgangspunkt for å hente noe som monner :grinning:

Det er fine data for Targovax som har planer om å overgå med glans. Hvor andre gen CPI bidrar.

2 Likes

Det blir egentlig litt interessant å følge denne. Var det ikke nettopp single-arm studie Targovax ble anbefalt å gå bort fra grunnet fokus på “contribution of components” ?

3 Likes

Det er en pen studie Targovax skal i gang med og de har fått og fulgt gode råd. Ikke minst har de mekanistiske dataene gitt god pekepinn på veien videre og kanskje vært avgjørende for avtalen med Agenus. Tidlige data fra Targovax blir spennende om listen ikke blir lagt vesentlig høyere.

For oss blir det bedre CPI og oppjustert dosering fra en bra studie. Kan bli veldig bra.

Finansiering da? Etter gode tidlige data bør det være muligheter for å hente noen kroner uten at eksisterende aksjonærer må svelge cyanid igjen.

2 Likes

Jeg overlevde så vidt forrige cyanid pille🤢 Det blir jo en utvanning uten sidestykke, hvis de skal hente noen penger som monner litt på disse kursene😳 De må først ha en generalforsamling, godtar de en utvanning der på rundt 100%, da blir det trangt i utgangsdøra!

2 Likes

Det har vært helt kritisk her også. Det som er helt sikkert er at penger blir det. Hva jeg synes om siste emi er det ikke tvil om. Selv en loyal type står nok i den køen ut døra om det blir sånn igjen

2 Likes

Mener du det kommer en emisjon?

Emisjon kommer det nesten helt sikkert, men det gjør jo ikke så mye, hvis kursen setter kraftig fart🚀Men, det haster.