Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg er forberedt på at selskapets planer skal finansieres. Det bør man jo om man er eier og det ikke er inntekter.

Når det er sagt, så håper jeg at det blir en annen opplevelse enn tidligere. Får de til dette, så vil kanskje tilliten fra markedet øke. Prisingen nå er på et nivå hvor penger inn fra andre kilder bør gi et veldig utslag.

Nå påvirkes verdien til Targovax litt av den som settes av det lave omsetningsvolumet, som bærer litt preg av å ta et lodd og kvitte seg med det igjen.

Det er veldig spennende nå, med flere avgjørende hendelser fremover, som kanskje vil synliggjøre verdien og redusere usikkerheten litt. Jobben som er gjort og hvordan Targovax har klart å posisjonere seg er ikke noe annet enn imponerende. De har lagt forholdene til rette, så får vi se.

9 Likes

Hva er det som er så imponerende. Selskapet har kollapset fra tidligere topp med kurs over 30 kroner. Vi har vært vitne til den ene patetiske emisjonen etter den andre. Vi har sittet i 6 år og hørt den samme tomme retorikken hvor himmelriket er rett rundt hjørnet. Hvilken aksje er det egentlig du snakker om og har kommersiell suksess egentlig noe betydning for dine investeringer, eller er du bare blendet av hvor fantastisk dette er?

3 Likes

Hei der var du igjen, ikke vanskelig å skjønne at TRVX har hatt en grønn dag når du kommer med eder og galle!

Note to self: Jeg må lære meg å ikke trykke på “vis 1 skjult svar”.

7 Likes

Skjønner heller ikke hva årsaken til at folk hauser denne skakk kjørte aksjen,den er sorgens kapittel og absolut bare en jørmehull som er umulig å kommeseg ut av😬

“Selg” → antallet aksjer du har → “1 kr”

1 Like

Det er en tålmodighetsprøve det er det ingen tvil om. Jeg ønsker ikke å konkludere med noe som helst før desember er over. Kommer det noe snadder da så er jeg fornøyd. I første halvår 2023 så kan vi ha skutt gullfuglen med cRNA, så jeg holder fast på hver eneste aksje.

2 Likes

Nei du behøver ikke skjønne det heller.

Andre ser at selskapet har en meget lav markedsverdi på ca 200 mill og at potensialet for avkastning er stor dersom noen av prosjektene som er på gang slår inn.

Derfor det noen som synes det er greit å ta risikoen slik situasjonen er i dag.

Så er det helt fritt om man vil holde seg unna.

4 Likes

Ser at Targovax på LinkedIn gratulerer Replimune med gode resultater, er dette en direkte konkurrent til Targovax?

Replimune is pioneering a novel class of tumor-directed oncolytic immunotherapies (TDOI) designed to kill the tumor locally, alter the tumor microenvironment, and ignite a powerful patient-specific immune response. These transformational new therapies are being developed to be tolerable and treat difficult-to-treat cancers.

Det er mange veier til Roma, selv om en ikke skulle få penger fra BP…

6 Likes

Jepp det er noen selskaper som har som har som forretning å finansier/kjøpe andeler i biotek selskaper - eller hva med en fusjon/oppkjøp av et amerikansk selskap - oppgjør i aksjer på Nasdaq så det kan være flere veier til “mål”

1 Like

Noe av det samme har Agenus fått til ifm finansiering av studier i tidlig fase. Riktignok gjort på bakgrunn av avtaler om fremtidige royalties.

3 Likes
16 Likes

Targo svært svak idag, skulle nesten tro at det kom en melding imorgen?

1 Like

Kanskje noen som har ombestemt seg og er usikker på om det var nyttårsraketten. Best å sette loddet et annet sted? Det er opp til hver enkelt å gjøre sine egne undersøkelser og valg.

1 Like

Sikker på at det ikke bare er han her som skal spre litt pest og plage?

5 Likes

Det er et godt alternativ.

Bøhhhh!!:flushed:åssen går d ? Ventetid er no drit.

Jeg tenker at biotek i Norge er litt som norsk musikk, svært få får til noe i utlandet! Ja, du har Algeta, blir litt som A-Ha.

En ganske så god beskrivelse det ja.