Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Vi får bare håpe vi ikke er Rune Rudberg.

??Rune Rudberg fikk jo fleire platekontrakter,sålangt står Targovax uttafor studiodøra og banker på

1 Like

Imponerende så stille der er omkring nyhedsflow.:pensive:

Vi har iallefall bydd oss frem til like mange som Rune Rudberg🍆
Men kanskje vi i motsetning til han satser på kvalitet og ikke kvantitet

2 Likes

Nå er det ikke mange “luker” igjen til jul. Lurer på hvilke luker EW har tenkte å plassere all den nyhetsflommen han har annonsert i H2 (desember). :santa: :heavy_dollar_sign:

1 Like

Nissen kommer vel tomhendt i år også, da er vi om ikke annet i rute!

1 Like

EDW har vært i USA denne uka og neppe tilbake før i går/dag så det var ikke ventet melding før helga.

Forventer at noe kommer til uka før 15 des og DnB.

1 Like

Nå skal jo ting meldes fortløpende når avtaler etc er på plass, men enig med deg. Tror det kommer noe til uken.

Hvis ikke TRVX klarer guidingen så bør de som et minstekrav melde det. Taushet holder ikke i dagens marked.

Det er fristende at skrive til Renate, for at spørge til, om guidance for 2022 forløber planmæssigt….

2 Likes

ironisk ment :cold_sweat: -

• kanskje de mener at alt er meddelt i en halv setning på Q3 :face_with_head_bandage:

ref cRNA Q3:
Important in vitro technical proof-of-concept achieved for circRNA
structural design and vector delivery approach
ok, var det

endelig godt å se enden på selger siden i boka. En god nyhet så tenker jeg det meste blir tatt ut ganske fort.

targo

4 Likes

Det kan bli alvorlig eksplosivt ja… :smirk:

1 Like

:alarm_clock: Kan vi få EDW til å tenne :rocket:

5% fra eller til for selgerne ser ikke ut til å spille noen rolle?

eg tok ansvar og kjøpte litt på 1,25:)Men selgersida e rask å øke:(stor spread

3 Likes

Alle biotek-aksjene gikk opp unntatt Targovax, det var uflax! (jaja, gikk jo LITT opp da, men…) God helg :slight_smile:

Der er ca. 6 mdr. til pengekassen er tom. Det er vel ikke realistisk at forestille sig en emmision på nuværende kurs. Mon ikke det begrænser kursopgangen, så længe EW er stille som graven….

Det har vært prat om emisjon sånn ca 13 sekunder etter forrige emisjon :dizzy_face::joy:

At kursen er låst av “noen” og har vært i lang tid er jeg ganske så sikker på …

God helg :wine_glass::blush:

5 Likes

Øv! - ingen “Morning News” i dag. Havde håbet….

Jeg mener det sjelden har kommet meldinger fra Targo.på mandager! Tirsd,ons,torsd mener jeg er de dagene som er mest brukt🤔Jeg har ikke 100% dekning for påstanden!