Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

“circRNA
o Key technical proof-of-concept data were established for
the circRNA program”

Dette er den setningen som står i Q3 rapporten.

“In vitro” er det supplert med i presentasjonen.

Det er mulig de ikke kan gå ut med mer info men markedet har ikke tatt dette til seg.

2 Likes

De har vært veldig tydelig på at de er og har vært veldig forsiktige med å dele info om cRNA. Det blir andre boller når patentet er i boks og IP er sikret.

Vi kan være trygge på at labben på Karolinska kjører full fres, og at det har bygget seg opp mer info å dele, når den først kommer.

Gleder meg til å følge hvordan EW og co ruller ut PR-planen. Dette er potensielt noe som kommer til å fange oppmerksomheten til mange

7 Likes

Repeterte avspillingen av Q3 presentasjon. Det er riktig at de er helt klare på at CRNA er i rute i henhold til det som er kommunisert.

Vi får håpe at de kan gå ut med mer info i nær fremtid for cRNA prosjektet har potensialet til å løfte Targovax opp på et helt nytt nivå og også være det som løser finansieringen fremover.

1 Like

Anti-klimakset er jo at patentering er en langdryg prosess (og vi kjenner ikke til om selskapet har sendt inn patentsøknad) og det er stor usikkerhet rundt informasjonsflyten fremover - annet enn at de sannsynligvis vil dele lite de neste 12 månedene.

Selskapet kunne med fordel vært klarere i veien videre (oppdatere pipeline milestones, verdiskapningspunkter osv) og hva vi eventuelt kan forvente å få av informasjon. Når man ser hvordan TG US studiene er kommunisert i høst - så syntes jeg de har “litt å gå på”.

4 Likes

4 Likes

Veien om den langdryge prosessen er en pre-klinisk deal. Det er vel der håpet ligger, og som selskapet har guidet som mulig (tidligst) i Q1 ?

1 Like

Ja, ja - hva skal man si. EW holder ihvertfall spenningen oppe. H2 er langdryg. :santa:

Det aner meg at DnB-konferansen kan bli et kursmessig antiklimaks dersom repeat knappen er skrudd på flere uker inn i 2023.

1 Like

ja, det kan jo skje. Jeg forventer ihvertfall at EW i slutten av året sender ut en børsmelding på hvorfor ikke 3 varslede aktiviteter ikke har blitt gjennomført. Det å bare sitte stille i båten og ikke klare guidingen er drepen for en aksje.

Nå er det jo noen dager igjen og jeg har fortsatt trua på at ting detter på plass.

1 Like

Mirati har nå fått FDA - godkjenning på sin KRAS - inhibitor Krazati (https://firstwordpharma.com/story/5685602?aid=5685602). Dette er et antistoff som binder mot kun en (G12C) av veldig mange RAS - mutasjoner involvert i kreft. RAS er altså fortsatt hot og virkemidler mot disse bidrar til positiv utvikling hos pasienten.

Det er virkelig bare å håpe at Targo snart kan hoste opp noe juicy på sin TG - plattform, da en vaksine som tar absolutt alle de viktigste variantene av RAS - mutasjoner virkelig bør gjøre vei i vellingen.
Targo sitt patent på RAS i TG dekker som sagt de aller fleste mutasjoner og har fortsatt potensiale til å ha universell effekt på tvers av mange kreft - indikasjoner.

16 Likes

Ting tar tid når alt må gå på sparebluss hele tiden. Frustrerende for oss aksjonærer men sikkert enda mer frustrerende for de ansatte.

1 Like

Så hva er da egentlig problemet med Targovax sin TG-plattform fra et kommersielt ståsted ? Selv om selskapet ikke har hatt muskler, vilje eller evne til å fortsette utviklingen i egen regi, så skulle man tro at det var mulig å kommersialisere IP`n på en bedre måte enn å slenge ut et lite åte til et lite og ubeskrevet blad i Kina dersom teknologien både er universell og knakende god ? Så hva er det vi leser feil; er patenttvisten i realiteten ødeleggende og en hemsko for selskapet, eller er det sider ved teknologien og det videre utviklingsløpet som gjør den lite attraktiv for andre ?

4 Likes

Dagen for oppdatering og sammenligning mellom selskap og teknologier. Nå sist Moderna med mRNA - vaksine mot melanom kombinert med Keytruda: Moderna, Merck cancer vaccine combo cuts melanoma recurrence by 44% | Reuters

mRNA er ustabilt, må injiseres i store konsentrasjoner og brytes raskt ned i cellene som tar det opp. Det siste er årsaken til at man må bruke store mengder for å få effekten man ønsker.

Da blir det faktisk særdeles spennende å se hva man kan få til med circRNA, spesielt når det leveres via et virus (Oncos-ett-eller-annet) og circRNA blir produsert av den cellen som blir infisert av det modifiserte viruset.
CircRNA er mye mer stabilt inne i cellen siden det er sirkulært, og det betyr også at det vil gi effekt mye lenger enn mRNA.

15 Likes

ja men vi savner info på kva Targovax får til med dette,i følge kursen blir det total fiasko

1 Like

Bra avslutning idag. Da er det bare for EW å følge opp imorgen eller torsdag. Da er jula redda :christmas_tree:

1 Like

bra avslutning ja men riktig nok berre 1933 aksjer,sikkert en stakkars aksjonær som kjøpte opp kursen,er spent på kva ledelsen skal komme med før jul

1 Like

Den dropper 3-4 øre på 1000 aksjer også så det er litt tilfeldig hva den havner på om dagen. Ja, EW bør levere nå. Det er store forventninger.

1 Like

Helt ærlig så forstår jeg ikke forumets hastverk med circRNA data. Har vi noen som helst grunn til å tro de tvinner tommeltotter?

Ledelsen har alt å tape på dårlig execution, og de ser finansieringsspøkelset like godt som oss. Antakelig bedre.

Mitt inntrykk er at de jobber hardt og målrettet og har en klar plan. Det er nok for meg, når det fundamentale er så rock solid.

15 Likes

Helt enig. Vi kan ikke forvente noe stor avtale på cRNA nå, det er for tidlig. Det blir likevel interessant å se hva de slipper av data og planer når IPen er på plass. Regner med at det skjer noe denne uka eller neste. Jeg har tro på at det dukker opp noe positivt på andre områder før jul.

1 Like

Interessen er tilnærmet null. Bommer de i tillegg grovt på guiding nå, da er vi raskt under krona. Tolmodighet har jeg lite igjen av når det gjelder targo. De har ikke hatt et produkt i klinikk, på sikkert 1 1/2 år! Nå må snart melde at en pasient får noe innabords!!!

2 Likes