Noterer meg at Moderna sin MCAP legger på seg godt over 50 mrd på den nyheten om mRNA i melanom.
Når det kommer noe håndfast fra Targovax, så bør det nappe bra. I mellomtiden så er det billigsalg om det er ønskelig å benytte seg av.
Noterer meg at Moderna sin MCAP legger på seg godt over 50 mrd på den nyheten om mRNA i melanom.
Når det kommer noe håndfast fra Targovax, så bør det nappe bra. I mellomtiden så er det billigsalg om det er ønskelig å benytte seg av.
Er fornøyd med 5 mrd opp på Targo når cRNA nyheten kommer.
Til å starte med.
Vi får se i morgen eller torsdag folkes.
Er vi sikre på at det kommer noe på cRNA da , de har meddelt at de har POC (proof of concept) men vil ikke meddele mer sensitiv info før IP er avlevert …
Hva med TG ? Ja, der kan vi ha mer forhåpninger, men igjen kan det jo skli til rett over nyttår før igangsettelse av studiene
Ellers er vi utsultet på info, riktig det … men for all del håper jeg du har rett i din vinkling, men vil overraske meg gledelig
Jeg tar gjerne imot nyheter før nyttår, men tror mer på at Q1 blir kvartalet hvor ting skjer. Forstår ikke helt denne utålmodigheten.
Jeg synes det vil være svært merkelig hvis 3 så klare triggere bare forbigår i stillhet til over nyttår. Det blir rett og slett for useriøst. Jeg har klokketro på at det kommer noe, enten gode nyheter eller i det minste info om hvorfor denne guidingen ikke gikk inn.
Glemte jeg si at man teoretisk vil trenge mye mindre circRNA levert via viral vektor vs mRNA for å oppnå samme effekt?
Dette fordi circRNA foreligger som genomisk DNA inne i Oncos basert på Adenovirus. Og når 1 virus kommer inn i cellen vil circRNA bli produsert av vertcellen.
For mRNA må man bokstavelig talt injisere milliarder av mRNA for å sikre at nok celler tar det opp og lager vaksinen.
Syntetisk circRNA er nok mye mer stabilt enn mRNA, men det er fortsatt utsatt for å bli sendt rundt systemisk før det blir brutt ned i leveren.
Skulle tro det er håp for T ja. LNP i ei juridisk hengemyr, lite effektive leveringsmekanismer og utfordringer i forhold til produksjon. Krysser fingrene for at forspranget som T har (medio 2021 ???) holder helt inn til mål.
Jeg synes T aksjonærene absolutt er og har vært tålmodige i høst. Det har blitt solgt lite og volumene er små. Så det er grunnlag for å berømme aksjonærmassen for lojalitet.
Så vil jeg tro etter det jeg leser her inne at mange aksjonærer er meget fornøyd med strategien og prosjektene som EDW har satt i gang siste år.
Men så er det slik at ikke noe av dette har materalisert seg på aksjekursen - ennå. Det er klart det er forventning om kurstigning og avkastning på kapitalen man har lagt inn i T. Mange, har jeg etterhvert forstått siden jeg kom inn førte gang for ca et år siden, har hatt negativ avkastning og jeg unner disse sliterne gjenvinning av verdier.
Derfor er det forståelig med en viss utålmodighet blant aksjonærene. De har også behov for at det i første gang kommer resultater som tar bort en underliggende uro for finansieringsbehovet fra og med neste høst. Det alene kan hjelpe.
Targovax aksjonærene fortjener en skikkelig julegave - det er nå min mening - så jeg håper noe snadder blir pakket ut snart.
Enig, men en nyttårsrakett hadde smakt enda bedre for mitt vedkommende…vel, det blir som det blir
At EDW i sjefsstolen og inntreden med cRNA har gitt nytt liv i forhåpningene er det lite tvil om, men finans har og er den sorte svane - håper vi snart ser den hvit og fin …
Hvorfor da dette stadige “maset” om meldinger som skal komme i dag eller neste dag?
Må ta med at jeg har sittet med Targovax-aksjer siden 2016 og har derfor lært å være tålmodig. (Har tradet endel og fylt på såpass i det siste at jeg er i pluss nå) .
Det var hyggelig å høre
Dette har med at når et børsnotert selskap guider 3 triggere/leveranser i H2 og det bare er noen få dager igjen så stiger forventningene. Hvis ikke de leverer i H2 uten å komme med noen melding/forklaring så er det svært negativt for troverdigheten til selskapet.
Jeg mener at CircRNA ble krysset ut greit ved Q3. Når det gjelder TG så kan det hende vi får info ja.
Når det gjelder cRNA så slapp de Technical proof-ofconcept data på q3, det har du rett i. Det vi venter på nå er IP og mer data/planer. Dette er varslet skal komme både i november og desember.
Jeg tviler på at de melder noe vedr innsendte patentsøknader. Det de kan melde snart er patentet som ble diskutert her for en ukes tid siden hvor de har fått “intention to grant”.
https://register.epo.org/application?number=EP20717904&lng=en&tab=doclist
De videreutvikler det aktuelle patentet parallelt med cRNA, veldig fornuftig og betryggende.
Jeg har vært med fra begynnelsen i dette selskapet og jeg er redd det grunnlaget (data, pasientgrupper etc.) selskapet sitter på pr. i dag ikke er kommersielt interessant for BP. I så fall snakker vi nok om ganske symbolske summer i forhold til hva mange aksjonærer ser for seg. Ref. ØS - «vi kan ikke gi bort selskapet heller». I tillegg er dessverre tiden i ferd med å spise dem opp.
Jeg sitter med en følelse av at vi alle skal overraskes ganske så positivt snart. Uansett, er glad jeg er en tålmodig sjel på 35 år som har tid å vente på noe godt
Du behøver ikke at være særlig tålmodig, for om 6 måneder er der ikke flere penge i kassen. Kom nu EW!!!
I mellomtiden kommer aksjekursen under press, så utrolig enkelt når omsetningen er svært lav, dette er noe tilretteleggere digger, flere små investorer å flå levende når selskapet må hente finans “i markedet” - håper vi slipper, men sannsynligheten??
Ett er sikkert, det å være “fattig” selskap/person da koster det til mye, og gjerne helt inn til beinet …
Fingers crossed !