Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Melding og på DnB. I dag skal vi ned. :rocket:

2 Likes

Da må du snu raketten :grinning:Foreslår et blylodd. Om det finnes i galleriet.

Ha ha

ja det er nok sikkert noen mentalt forvirrede aksjonærer utpå her

1 Like

Primær og sekundære endepunkt har vel et relativt kort tidsperspektiv?

9 Likes

Fine dotpunkter synes nå jeg. Sponset studie liker vi.

• Studien er sponset av University of Kansas Cancer Center og ledet av Dr. Anup Kasi, en ledende ekspert på gastrointestinale kreftformer

• Samarbeidspartner Agenus vil gi PD-1 sjekkpunkthemmer (CPI) balstilimab og vaksineadjuvans QS-21 STIMULON™

• Studien har fått godkjenning av US Food and Drug Administration (FDA), og vil bli igangsatt 15. desember

9 Likes
11 Likes

Det var heldigvis en veldig feilaktig påstand. Kun 6 til 12 mnd :ok_hand:

10 Likes

Dena dritaksjen er vel strax i minus nå!andre aksje hadde vel stigi 40% på denna nyheten

1 Like

Uten sammenligning for øvrig, men Targo kan antakelig melde et MNOK 100-samarbeid med BP uten at markedet reagerer.

God morgen

Skal du sutre så lenge? :roll_eyes:

2 Likes

Kan man melde inn spm til QA på dagens konferanse, eller går alt live ?

1 Like

Den er nok bare live🤷‍♂️

1 Like

TRVX er i rute og melder TG USA som guidet med meget gode samarbeidspartnere - studien er sponset og TRVX leverer igjen. La kurs være kurs. Den kommer når vi har penger på konto igjen. Det viktigste er at de leverer og resultatene er gode.

7 Likes

Lurer på hvor vi endte for dagen om noen tok tak i 2-3 mill aksjer så fikk endret litt på allokeringen i diverse mindre beholdninger rundt omkring ?

2 Likes

Jeg tror noen må ta mer enn 10 mill aksjer for at det skal føre til endringer. Helst opp mot 20 mill. Om det skulle påvirke på lenge sikt hvertfall.

Hadde vært hyggelig det. Nå har jo de private på topp 50 bidratt bra vil jeg si.

2 Likes

35.000 kr var det som skulle til for å senke kursen rett tilbake, utrolig reaksjon på en god melding … alt handler om finans og p t intet eller svært lite om potensial og samarbeid - skrekk og gru for hvordan selskapet har havnet her, og dessverre viser historien hvordan … og hvorfor

BGBIO går 10, snart 20% , men de har Mohn som solid støttespiller… I envy

4 Likes

10 mill intraday gjorde nok vei i vellinga det ja. Men da var det nok svært gode nyheter som lå i newswebben ved daggry. Jeg er av den mer beskjedne typen.

2 Likes

Jeg sitter med følelsen av at noen aktivt prøver å holde kursen nede! For hver gang det er et lite forsøk på å bryte over 1,2 så smeller kursen ned igjen og så holder kursen seg i samme range! Får håpe at noen kjøper etter DNB konferansen.

3 Likes

Det er nok skattemotivert omsetning som holder kursen nede. Slik vil det være et par uker til.
Har du trua og penger er det vel nå du skal kjøpe ?