Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Bra frempek (som de sier i litteraturen) i dag. Resten er bare sladder (opsjonene, kursmanipulasjon, ledelsens vurderingsevne osv).

11 Likes

Hva om Targovax skilte ut TG i eget selskap som de børsnoterte med en kapitalinnhenting på XX mill, samtidig som de solgte seg ned til 51-80 % eierskap. Selvsagt etter at kineserne innløser opsjonen sin.

Kunne det løst noe?

1 Like

Ja, ingen tvil om hva som dominerer der inne :record_button: Burde strengt tatt hatt sin egen tråd. Men det er kanskje vel fortjent og et naturlig resultat om man absolutt skal måle krefter med piers på OSE ?

Da ønskte Targovax god jul på LinkedIn så da må vi vel vente til neste år på fleire gode meldinger om framtida til Targovax si gode forskning,blir ett spennande 1 kvartal, markedet priser Targovax til komplett fiasko, vi får sjå

Hvis ikke andet, så er det da dejligt optimistisk, at Targovax ønsker Godt Nyt År🤞

3 Likes

Ja, dette måtte blitt igangsatt av BP/Staten eller en nyforelsket milliardær. Ville ikke vært den lange modellen med henting fra børsen. Er en måte å kjøpe selskapet billig på, og samtidig sikre forskningen. Spesielt nå som finanstilsynet pusher på meglerhusene til å droppe den vanlige modellen med fortrinnsrett i hver emi de utfører.

En som er lei å vil selge 200.000 aksjer til 1,1220 førjulstilbud

1 Like

Targovax- når formueskatt er viktigst :slight_smile:

Vaktbikkje som passer på at vi ikke feirer Jula med MCAP mye over MNOK 210.

1 Like

Vedum kom jo med en gavepakke til alle som har hatt et kjipt biotech år, med sine 37,84% i aksjeskatt :stuck_out_tongue:

1 Like

ja men frist for å avslutte ASK konto var vel i går?

1 Like

Aner ikke, jeg investerer uten, siden jeg kan alle regler for vanlige aksjekontoer, men ikke orker ASK styret når ting blir litt komplisert med selskap registrert i andre land og utbytter osv, samt avslutning og oppretting mtp. skatt.

1 Like

Det er dagen du selger som gjelder. Siste frist i år er 30.des.
Oppgjør tar vanligvis 2-3 dager. ASK-konto skal du kunne slette selv.

Det er slik min kontakt i banken forklarer det.

Noen klipp om forventninger til kapitalmarkedet og MA`s innen Biotek i 2023. Interessant om enn ikke direkte relevant for Targovax selv om selskapet også må navigere i dette farvannet.

13 Likes

Tenker nyttårsrakett. Gode nyheter og samarbeid. Kurs holdt nede. :rocket:

1 Like

Vi vil nok se 0,9 før 2023

Jeg vil ikke ha noe “nyttårsrakett”
Jeg vil ha varig, massiv oppgang med substans

1 Like

Du mener, DU vil gjerne se det. :roll_eyes::clown_face:

3 Likes

En optimist er en TRVX-aksjonær som legger penger tilside for å ha mest mulig kapital til å kjøpe emisjonsaksjer for når selskapet annonserer kapitalbehovet samtidig med offentliggjøring av en eller flere avtaler med BP.

Pesimismen er spent som en boge for knee så positive utløsende faktorer kan kan gi god avkastning.

4 Likes