Ha ha bra kommentar Pk2k. Du er ikke helt borte selv heller.
Jeg kommenterte overhode ikke finansieringsissue sitt innvirkning på kursutviklingen. Der har du nok et poeng.
Det jeg ga utrykk for var at Targo i realiteten er “risikofri” og med det mener jeg at det er så mye substans i aktiva at ved slaktesalg av disse vil det minst komme inn verdier tilsvarende dagens markedcap på ca 200 mill.
La oss tenke det utenkelige da - finansieringen uteblir - et aviklingstyre velges - dette styret selger da ut Onkos, TG og cRNA samlet eller hver for seg. Med patenter, teknologier, studier og resten av know how og goodwill. Det jeg påsto var at dette vil gi minst like mye i kassa som dagens Mcap. Derfor kan man ikke tape pengene om man kjøper Targo aksjer til dagens kurs.
Og bare for å minne om fisjon transaksjonen i vår med utskillelsen av Targovax Solution AS. Revisorene verdsatte dengang balansen til en verdi av ca kr 730 mill, altså 3 ganger dagens Mcap.
Jeg vil påstå at en verdsettelse av balansen i dag er vesentlig høyere pga fremdriften an cRNA, innsendte patentsøknader og studiene med TG01 som er i gangsatt.
Jeg fastholder:
Kjøp av Targovax aksjer til dagens kurs er risikofri pengeplassering med potensiell meget stor oppside.