Jeg er optimist med tanke på verdiene i TRVX og tror på stor kursøkning i 2023, men risikofritt? Nei det er det ikke.
De trenger penger Birgitte, masse penger! Se på situasjonen i Flyr - ikke ulikt. Hva tror du neste emisjonskurs blir?
De trenger penger etterhvert, men å sammenligne T med flyr er vel noe søkt? T har jo masse på gang i en spennende Biotek-verden, mens Flyr har vel 4-5 fly i drift eller noe sånn?
I utgangspunktet så kan vi anta rydding, men innerst inne så vet vi at det kan være noe annet
Mr D trenger et ekstremt eksempel for å få skikkelig schwung på sutringa.
Om det blir EMI tror jeg kursen evt blir bra for da blir det en partneratale om TG med kombinert emi, men mest tror jeg på en avtale med TGsom tilfører godt med cash. Har forhåpninger om melding av nytt her i løpet av januar. Alt ligger klart for dette nå - opsjonene til ansatte mv er utdelt, TG studier igangsatt, T sin motpart i patentsaken har hentet inn cash til avtale i desember og den samme har behov for å kjøpe seg løsning på en forløpig tapt patentsak. Som jeg har sagt tidligere T har patentet, motparten har nå cash, begge har noe den andre trenger og da kommer avtalen nærmest av seg selv.
Flott Ruben dette var strålende info. I Januar skal gutta til USA og snakke om cRNA.
Det kommer til å løsne så j… for Targovax i 2023.
Alt av verdier i ASA med unntak av bankinnskudd og fordringer tilsv MNOK 46,6 ble utfisjonert og deretter fusjonert inn i Solutions. Det betyr at verdien av all IP ligger konsolidert i Solutions, og har gjort det siden gjennomføringen av trekant-transaksjonen. Det som fremstår som litt merkelig er hvorfor lisensene ikke ble overført ved gjennomføringen. At man ikke flytter på ONCOS+vektorene gir mening, siden disse allerede ligger i Targovax OY som nå er et underbruk av Solutions. “Housekeepingen” synes dermed komplett. IP ligger i 2 selvstendige armer (dog litt merkelig at aksjene i OY ikke eies direkte av ASA dersom man reder grunnen for salg av IP)
AR sier litt mer om dette i note 15. Selskapet bruker en modell for impairment/testing av verdier som viser en høyere verdi enn bokførte verdier. Det vises til denne også i erklæringen fra revisor ifm fisjonen. Hvor god denne modellen er vet vi dessverre ikke så mye om.
Hva er bakgrunnen for at du tror ImmunityBio er motpart?
Det har vært begrunnet flere ganger innpå her. Blant annet med at de som har gått gjennom patentsakens dokumenter har analysert argumentasjonen. De mener den bare kan komme fra eier av et patent med samme opprinnelige opphav mange mange år tilbake. Og den eieren vet de hvem er. Står noe oppe i tråden rundt 15-20 desember om dette.
Targovax sin USA studie i bukspyttkjertelkreft påbegynt i Kansas USA i desember ble dessverre blitt aktuell i dag med Shabana R sin bortgang. Studien fikk et ansikt. Bakom investeringen i T kan også ligge et bedre liv for mange mennesker. Hvil i fred.
TRVX avsluttet 2021 på kr 2,21. Vi er med andre ord halvert i verdi etter oppløftende resultater i hele år. Dette skyldes ene og alene at ikke TRVX har orden på finansene. Jeg hadde virkelig håpet at de hadde fått til noe iår, men EW & co misset skikkelig på dette skuddet som var det viktigste. Sånn sett så synes jeg TRVX 2022 ikke står til godkjent selv med meget gode og oppløftende samarbeidsavtaler/studier og resultater. Halvering i aksjonærverdier på et år er ikke bra.
Når det er sagt så synes jeg EW har vært overraskende kald og ikke latt seg stresse av spørsmål rundt finansiering. Vi får håpe at noe fornuftig lander tidlig i q1 uten at aksjonærene blir nevneverdig utvannet. Skjer det sammen med en brukbar avtale på cRNA i slutten av H1 så bør en 4-dobling være innen rekkevidde.
4-dobling på en OK avtale innen cRNA høres svæææært konservativt ut for undertegnede, men det er kanskje bare meg…
Med brukbar så tenker jeg 200mill NOK upfront.
Når en ser hva hva andre avtaler innen segmentet cRNA har levert høres $20mUSD ikke ut som en spesielt god avtale, heller tvert om. Så da er vi uenige om hva en brukbar avtale er
Hvilket selskap står egentlig til godkjent i 2022? Alt jeg har av fond er minst halvert i avkastning i 2022, alle akskjer som ikke tjener penger på energikrisen og krigen i Ukraina er ned.
Biotek er tro, håp og iskalde nerver. Jeg har troen på TRVX fordi de bygger sten på sten, de har regn til resultater og ikke minst har de patenter som noen er veldig sultne på.
Enig i det, mye er ned i 2022. Nå var jo ikke kr 2,21 spesielt høy kurs heller da med tanke på det store fallet siste halvår 2021. Det at vi har hatt en halvering i aksjonærverdier er ikke ikke det største problemet hvis finansiering kommer på plass. Det er på det punktet ikke de har lykkes.
Har vært med i TRVX siden selskapet ble startet og det har vært et kostbart bekjentskap men levd er levd
Selskapet blir hele tiden lammet av kravet om finansiering og spøkelset emisjon lusker rundt i bakgrunnen som hufsa i mumitrollet.
Historisk har jo selskapet klart å kapitalisere driften mens det har stormet på barrikadene…hvær gang.
Men denne gangen vil de ALDTI I LIVET klare å kapitalisere selskapet
bla bla bla
bla bla bla
bla bla bla
De burde hatt ros i.s.f. kjeft for de har vært dyktige til å finansiere og holde ostnadene nede og klart å hente kapital i dårlige tider.
Men alt over her er jo historie og TARGOnew er jo et helt annet selskap mht teknologiene selskapet satser på og dyktigheten til ledelsen.
Men risikoen er jo høy uansett dersom en velger å satse på selskaper som TRVX.
Det vet jeg av egen erfaring (ca 700.000 nok tapt så langt) så at det fremstilles som risikofritt å satse på TRVX er jo helt på tryne og burde ikke vært på trykk.
Gjelder forøvrig alle biotekaksjer.
Så hvorfor være med i denne “lotto” aksjen??
( er pr dags dato med for ca 120K men vurderer å øke)
-Karismatisk, dyktig og særdeles selvsikker CEO
-Helt eksepsjonelt produktspekter
-vanvittig potensiale
Så alt i alt en spennende sak men investert kapital må anses som tapt , eller kall det gjerne spillepenger
Tar meg den frihet å spørre Snoeffelen om hva han synes om sjansene for TRVX til å lykkes ?
Hva er Hubro sitt fortrinn forran TRVX ?
Beslektet teknologi , ikke?
Håper du tar deg tid til å komentere godt og dårligt rundt TRVX som det fremstår i dag snoeffelen.
Lykke til