Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Housekeeping dette også?

2 Likes

Virker som ting gjøres klart rundt Crna :slight_smile:

2 Likes

Nå er det en del T gjør som få andre norske bioteks velger å gjøre. Den der @nordpolen - jeg lurer på om det kan være noe i emning.

Men nå har en del av oss håpet lenge da…

1 Like

Ta 3 betal for 1 :rofl::rofl:

4 Likes

Dette minner veldig lite om et selskap som er bakoverlent.

Det er uansett årsak, noe som snart kommer frem, ganske klart at det jobbes.

For meg begynner dette å se ut som er kakett som er ‘very pointy’. EW likes his rocket pointy.

7 Likes

Circio AB er nok det formelle selskapet som aktiviteten i Sverige foregår i.

Det er opplyst tidligere at de hadde satt opp et prosjekt ved Karolinska under ledelse av Thomas Hansen.

Der utvikles cRNA prosjektet.

Targovax har da tydeligvis flyttet prosjektet over i datterselskapet, noe som kan være fornuftig med hensyn til partneravtaler og risiko.

Denne infoen viser at Targovax og EDW / TH skal presentere sitt cRNA prosjekt i San Fransico til uka. (11 jan 0.30?) Dette som følge av at det er Circio AB som er påmeldt.

Spennende. Meget spennende utvikling.

11 Likes

kanskje vi får noe news til uka da :slight_smile:

7 Likes

Mulig det ja @strongbuy :santa:

23 Likes

EDW begynner å nærme seg ØS i ikke innfridde ambisjoner og tomme ord. Føler at dette bør innfri ganske omgående hvis han skal beholde tilliten.

Dombo - Har du mye aksjer i Targo

2 Likes

Da gjenstår det å se. Får vi vite noe før presentasjonen, eller må vi vente til etter at økten er gjennomført og presentasjonen evt blir lagt ut på hjemmesiden ?

2 Likes

EW har sålangt innfridd på alle områder bortsett fra fremtidig finansiering. treffer han der så har han 100% score.

15 Likes

Få noen store amerikanske investorer med på laget nå etter presentasjon neste uke i statene så kan dette bli meget bra fremover :slight_smile:

3 Likes

Har du glemt siste emisjon? :grinning:

Nei, jeg har ikke det. Den gir jeg han ikke skylda for. Han måtte inn og rydde opp etter ØS som hadde strekt strikken alt for langt når det gjaldt finansiering. EW var fersk som CEO og hørte nok litt for mye på sleipe rådgivere. Han kjører nok ikke en slik emisjon en gang til.

2 Likes

Det kan vi alltids håpe på, men i nøden spiser fanden fluer. Men med dagens utgangspunkt så synes jo en emisjon nærmest utelukket uten deal med substans som kan sende oss opp i skyen.

2 Likes

Ja, jeg synes også det ser meget bra ut og de bør jo lande et eller annet. Både i hele selskapet og deler av selskapet (etter housekeeping) bør det være muligheter. Det lille vi har fått av cRNA virker jo veldig lovende og hvis dette er fremtiden så bør jo noen bite på??? Hvorfor skulle ikke TRVX få til en deal her når andre selskaper har gjort megadealer med kanskje dårligere utgangspunkt.

1 Like

EW er en skarping og det kommer nok ikke en emi som sist, om det kan unngås. Det tror jeg det kan.

Ved sist emi var Targovax et selskap med et lite studie og med aktivitet i kun virussegmentet, et vanskelig og surt miljø på den tiden. Det er en hel del som har endret seg siden den gang.

1 Like

Emisjon med MCAP 200 som utgangspunkt er dødfødt. Så vi trenger bensin på bålet. Most soon (fysj).

(det er kanskje ikke “best practise” å dra på en konferanse med visittkort som viser til en blank hjemmeside ?)

2 Likes

January 1, 2023

Pilot Study of ONCOS-102 and Pembrolizumab:
Remodeling of the Tumor Microenvironment and Clinical
Outcomes in Anti–PD-1–Resistant Advanced Melanoma

5 Likes