Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Stille før stormen

1 Like

Den som ville ha på 1,10 har fått sitt for i dag. Whats next ?

1 Like

Vi er allerede en uke på etterskudd for at kursen skulle falle 20 % :wink:

image

6 Likes

Ja trodde selv på et større salgspress ned mot krona før året var omme pga skatt og tap. Men ble tatt godt imot på 1.07 som laveste før nyåret. Får håpe noen av de som solgte tar tilbake igjen nå da. Og at vi får noen avtaler med cash up front og milestones payments :slight_smile:

1 Like

Et evt. fall fra 1.10 til 0,99 utgjør ikke 20% . Matte er kanskje ikke din sterkeste side :wink:
Om jeg ikke husker feil, så har du i flere år hauset aksjekursen opp mer enn en gang. Fasiten viser noe helt annet og presset vil vedvare helt til det er kommet et avklaring på videre finansiering.

Da kan du jo skrive 0,99 neste gang, men jeg tviler på at jeg klarer å regne ut det altså…

3 Likes

Et fint sammendrag fra august 2022 om aktører og patentlandskapet. Under ligger en stor rapport/database som dessverre er utenfor mitt budsjett.

Når det gjelder den daglige donten, så er det foreløpig ingen synlige tegn på ny kontakt mellom IOVaxis og CDE etter 1/6/2022. Så kan vi fortsatt tro på avklaring om opsjonen i Q1, og en kjærkommen forlengelse av runway mens cRNA kvernes og mørnes i kapitalmarkedet?

11 Likes

5 Likes

EDW bekreftet visstnok at første patentsøknad som dekker cRNA allerede er sendt. Det var medio desember hos DnB. Mener - altså langt fra sikker - at EPO skal bekrefte mottak av søknad innen 60 dager dersom alle formalia er ok. Noen som vet mer om det, og når vi evt tidligst kan forvente å se innholdet i abstract/claims i portalen hos EPO ?

1 Like

nokon som kvitter seg med litt aksjer rundt 1,07

Avanza kaster ut litt igjen? Skulle vel være mulig å få inn en storkjøper som tar et jafs av den posten i en avtale.

Håper den iherdige innsatsen til EDW og Gaal over det siste halve året bærer frukter etterhvert. De bruker begge all sin tid på det finansielle. Det er fokuset, og det med rette.

5 Likes

Så denne på Twitter og det ser jo relevant ut i forhold til CircRNA teknologien til TRVX

I neste tweet i tråden er denne med:

Direkte link til pressemeldingen her for de som ikke er på Twitter:

Det ser for øvrig ut til at selskapet ikke har noen kliniske studier på gang, så de er nok i pre-klinisk fase.

3 Likes

Problemet er vel gjerne bare å finne argumenter for å gjøre et stort langsiktig kjøp over børs. Selskapet har jo uten tvil fått ekstremt dårlig betalt for arbeidet de har presentert i 2022. Nå er det toppen 6 måneder igjen til selskapet må ha mer kapital og jeg har litt problemer med å finne flere verdiskapningspunkter som selskapet kan styre selv (altså annet enn IOVaxis og cRNA avtale).

Den kan eventuelt være at motpart på TG paten innser at tiden begynner å løpe fra de og at de heller inngår en avtale for ikke å miste forspranget de måtte ha på andre konkurenter

1 Like

Vanskelig å ikke være enig i alt du skriver.

Targovax har TG å spille på utenom Kina. Tre år siden Kinaavtalen ble annonsert. Overraskende om det blir noe, selv om det sies at det er løpende kontakt og at de er ivrige.

Det som er sikkert er at det blir helt kaos om det annonseres noe som virkelig positivt påvirker finansene.

TG deal og Kina cash bør være innen rekkevidde snart - tipper jeg.

cRNA news kommer senere i jan vil jeg tro i forbindelse med en berammet presentasjon i USA

1 Like

Det er korrekt at de nå har TG - men hva slags resultater må selskapet kunne vise til i de kommende studiene for å skape interesse ? I melanom studien kunne de jo også vise til “best in class” resultater, men problemet ble vel kommentert til å være lavt antall pasienter. Hvordan vil TG studiene med henholdsvis 20 og 24 pasienter vurderes ?

IOVaxis er jo også en mulighet for 30MNOK, men det er jo ganske bekymringsverdig at de må ha “daglig kontakt” med selskapet for å hjelpe å kommunisere med regulatoriske myndigheter. Helt supert om de klarer å utløse opsjonen, men har dette selskapet gjennomføringsevne til å ta dette videre?

3 Likes

Den enkle og nakne sannheten er vel at det ulmer under beina på BOD, og at mulighetsrommet for å få på plass et solid finansielt fundament begynner å bli av det trange slaget. Spørs om ikke R/R bikker alvorlig langt over kneika for mange allerede før vi passerer medio Q1. Kanskje allerede før utgangen av januar.

Har nevnt det før, og tror fortsatt at redningen og en litt lengre runway kommer fra TG utenfor Kina. Men det lyt skje fort.

4 Likes

Oncos har bra performance, og bedre enn mange andre i virusfeltet, som har vært preget av varierende resultater og risk-off for BP. Når vi ser fremover er det langt færre konkurrenter, og heldigvis er Targovax sitt virus veldig godt.

Det vitenskapelige rasjonale for å inkludere og kombinere virus i kreftbehandling er sterkt, og det er med en annen trygghet vi går inn i melanomstudiet enn andre har hatt inn i sine.

Så, best in class, men ikke noe uttelling ennå, men posisjoneringen er ikke ille. Det er min mening. For at vi skal få uttelling her må det jobbes og brukes penger.

Når det kommer til TG og cRNA er det håp og større sannsynlighet for uttelling på nåværende stadium. Det kan bli redningen.

For sittende langsiktige aksjonærer kan det være et alternativ å gjøre en dårligere deal på et tidlig tidspunkt enn å gå igjennom fall tilsvarende fra 6.5 til 1 krone igjen. At det fantastiske arbeidet til Targovax siden sist emisjon skulle føre til halvering av kursen er trist.

3 Likes

Deal - dårlig eller ikke - er nødvendig. Uten, og til syvende og sist, så spørs det om selskapet faktisk kan hente penger på tradisjonelt vis en gang til, med nødvendig overbevisning om at det fortsatt er liv laga.

3 Likes