Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Det er nok ikke riktige strategien nå. Hadde det kommet noe sånt og de blottet seg for cRNA og utfordret patentet. Da hadde det vært skikkelig krise og det tror jeg det ikke er.

Når det er sagt så forventer jeg full action på markedsføring for å nå mange og få ut budskapet når tiden er inne.

1 Like

Noen med tilgang?

https://www.nature.com/articles/s41556-022-01066-9

4 Likes
3 Likes

Har i pdf. PM om interessert.

Valo er også deltager her ser jeg… :grinning:

3 Likes

Ser ut som denne er eldre enn publiseringsdatoen. Ingen referanse til Targovax for T.B Hansen under disclosures.

2 Likes

I dag økte eg kraftig i Targovax, veit dette er gambling på høgt nivå mtp finansiering men vis cRNA er så hot og aktuelt som vi får inntrykk av må det vel gå på et vis.Tipper Avanza har drøye millionen igjen,skulle berre likt å vist koffor dei på død og liv skal kvitte seg med alle aksjene??Når må Targovax seinast ha påfylling av cash?

6 Likes

Du sier du gambler å har økt kraftig, men lurer på det finansielle rundt bedriften :thinking:

ja er vel det som er gambling;)

6 Likes

Lenge siden jeg har ledd så godt. Håper det var lykketreff, så blir det ennå bedre.

1 Like

AGENUS med Late Breaking Oral Presentation i dag på ASCO-GI

12 Likes

Hvordan er cashbeholdning til Agenus?

MCAP på ca mUSD 900, og leter etter strategiske samarbeidspartnere for å utvikle egen IP og finansiere studier. Q3 mUSD 218 i cash. Hadde nok tatt et bet i T for lenge siden om selskapet var en ideel strategisk match. Ikke sikkert at cRNA har noen særlig betydning i den vurderingen heller.

2 Likes

Nei kan virke sånn,er vel ikkje anna samarbeid mellom desse en at Agenus sponser Botensilimab vel? Rekner med at Targovax må ha løyst finansieringsbehov innen ca 3 mnd.Blir spennande i hvilken form er desverre ikkje lett for biotek i desse tider,men som alt anna er produktet så bra som Targovax skal ha det til bør det absolutt vere mulig.Lurer litt på koffor dei starta eget selskap i Sverige b.la har ledelsen kommentert dette med anna en inhouse?

2 Likes

Jeg er forsiktig optimist når det gjelder Targovax og tenker slik: «the proof of the pudding, is in the eating». Med andre ord - om teknologien og patenter er bare sorgen, så er det riktig at kursen synker ned mot null. Men om de har noe som er veldig bra så vil finansiering løse seg på en eller annen måte.

5 Likes

Det kan være at selskapet allerede er, eller er i ferd med å bli fraløpt av mye annet i markedet når det gjelder det kommersielle potensialet i egen IP. Kanskje særlig når det gjelder ONCOS med unntak av den delen av IP`n som evt har betydning for cRNA (som vektor ?). Patentstriden og salget til Hubro tyder vel på at det fortsatt er mulig å skvise noen dråper ut av TG. EDW understreker at det er i cRNA at verdien i selskapet ligger, men pr i dag så er det umulig å ta og føle på når, og hvordan denne verdien skal materialisere seg mens kassa sakte men sikkert tappes for gryn.

Det er fortsatt optimistiske toner fra selskapet, og man forholder seg like rolig i forhold til finansiering som skjæra på tunet. Jeg velger å sove rolig noen netter til i håp om at Viktor har rett.

“A key player in the cRNA segment” og “rapidly create value within all segments”.

Dette sier vel nokså mye om hvordan selskapet definerer seg selv, og tro på egne ferdigheter, når det gjelder cRNA

7 Likes

Da håper vi på at Targovax er gode og effektive på salgsida,ifølge dei sjølve burde jo dette vere lett å selge inn.Dei har litt å bevise der.Krysser fingrane

5 Likes

Eige selskap i Sverige med cRNA er nok fornuftig. Det vil nok eventuelt bli ulike partnarar på dei ulike teknologiene til T og då er det fornuftig at desse ligg i ulike juridiske einingar. Ryddigere økonomisk, meir oversiktlig for ein partnar og tettere skott mellom prosjekta. cRNA vert utvikla på Karolinska i Stockholm og då ligg alle kostnader også i S og mogeleg er kostnadsnivået lægre også i S så det kan væra fleire omsyn bak organiseringa. Mindre skatt?? :upside_down_face:

1 Like

Ihvertfall spennande måneder som kjem,håper på stang inn

3 Likes

Ser vi den ukronede risk-reward monarken Myrild igjen tar jeg det som et godt tegn. Upåklagelig timing på sist exit.

Ellers enig i at penger gir mulighet for momentum, og at i et felt som går fort er det sykt viktig. Heldigvis er kompetanse også noe som gir mulighet for momentum, og her står det bra til. Jeg tror foreløpig det veier opp, og at avstanden til konkurrentene opprettholdes i utviklingsløpet, men derifra vil pengene bety mer.

Håper vi får se mer av Hansen i Nature.

Kunne kommet ned sitat fra en Tom Cruise karakter, men klarer akkurat å styre meg

1 Like