Merkelig svar
Mener de har hatt samme tilnærming på andre presentasjoner. Unngår å legge dem ut da 90% ikke vil forstå innholdet. Men du får dem sannsynligvis tilsendt om du tar kontakt
Da bør jo selskapet hyre inn en scientific ressurs med gode pedagogiske evner. Må liksom være litt av poenget det at de dype lommene forstår og blir fristet uten anstand.
Ja, og Erik ville sannsynligvis tilbudt deg en gjennomgang om du hadde tatt kontakt! Men flott om noen tar bryet med å kontakte dem å forespør presentasjonen
Jeg har ikke dype lommer. Som de fleste andre på aksjonærlista.
Det tror jeg helt oppriktig at ikke hadde hatt noe betydning!
Du mener at EDW ville svart ? Joda, men det er ikke meg og mine likesinnede han bør bruke tiden på.
Ja, det tror jeg at han ville gjort. Selskapet er jo også tjent på å ha en aksjonærbase som forstår hva de holder på med
Kjenner jo at dette føles litt som et lite gufs fra tidligere år. Akademiske avtaler. Vet jo hva det betyr.
Snart 10 år etter IPO så lyder det ikke særlig ambisiøst. Alle forhold tatt i betraktning.
Det har tidligere betydd penger inn fra aksjonærer. For å sikre penger inn får noen haier muligheten til en kjempedeal.
Kanskje det blir en mrd aksjer på kr 0.10. En flyselskapemisjon.
En mill blir til hundre tusen, som så blir til en tusenlapp.
Tenkte her om dagen at å brenne pengene er nesten like god avkastning som aksjer her nå som strømprisen har vært såpass høy.
Nettopp. Med dypere lommer enn dagens gemene hop.
Renate bør vel overlate til leseren om den gir mening eller ikke - de ønsker nok ikke å ha noe skriftlig i sirkulasjon
Dette kan jo oppfattes som flåsete fra min side, men teknologien er jo nærmest parkert og videre utvikling skal ikke finansieres med egne midler. Slik dette formuleres så kan ingen ta verken EDW eller andre dersom det ramler inn nye studier de neste 12-24 månedene sponset av andre uten at det drypper inn en eneste krone på konto. Jobben er gjort. Basta. Her burde det heller stått at man har vedtatt en aggressiv exit strategi for TG med et klart definert mål om kommersielle avtaler innen X medgått tid. Da kan vi i det minste sette en benchmark på det som management og styret faktisk klarer å oppnå over tid.
Hvem, hva, hvor ?
Vanskelig å få tak på. Så kan jo forstå selskapets vurdering. Men essensen er store ord og modige utsagn om egen posisjonering. Så da koker det ned til; biter noen på, og når ? Lykke til med dagens presentasjon.
Så de kjører på med USP på produksjonslinje. Det er viktig.
På slide 15 kommer det også et viktig poeng. Tilnærmingen til Targovax åpner for langt raskere utskilling av de sekvensene som er av interesse. Her er det penger å spare og tid å hente. Det kommer godt med når vi veit dette er et rotterace. De måler aktivitet på ribosomet som blir fabrikken ved kontakt med cRNAet
Dette gjør at Targovax kan ha en fart fremover som penger ikke kan kjøpe?? Dessuten et supert utgangspunkt for utlisensiering om noen skulle ha en super ide for bruk av cRNA i et annet felt.
Kanskje det er guds-løkke at de to andre i cRNA har fulgt innpakkingssporet fra mRNA vaksiner…
@anon79663630 jeg tror produksjonen er såpass grei at den kan kjøres på samme produksjonslinje som andre vektorvaksiner. Targovax kan velge å sette opp selv eller kjøpe produksjon.
Lykke til Tydeligvis full fart i ansettelser så penger kommer nok «soon»