Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

greit nok men kva har LG lovet,håper vedkommende er ung,sulten og meget dyktig.

1 Like

Sikkert lovet han lønn til sommerferien.

Høres fornuftig ut

Det er vinterferie i Sverige til uka. Virker som om noen har tjuvstartet på den.

Ahh, så Avanza sku bare ha no lommepenger til After Ski’n jaa :beers::champagne::stuck_out_tongue_winking_eye:

Vi ligger i stabilt sideleie om ikke annet :hospital:

1 Like

Samtidig er det avslag på forespørsel om deling av presentasjonen til Hansen. Den inneholder ingen ny, men mer detaljert informasjon. Den informasjonen er så teknisk at ingen får den.

Det kan tolkes i alle retninger, men fri flyt av den informasjonen er hvertfall ikke ønskelig.

Kommer avtale med penger før emisjon? Det er et veddemål jeg er villig til å stå i. YOLO!

Alle institusjoner er snart ute. Kommer det nyheter blir det vel litt vanskeligere enn før å få seg noen aksjer på 1.03

11 Likes

https://patents.google.com/patent/WO2020123300A2/en

Er dette relevant, patentfolk…?

Eli Lily, mRNA som koder for peptider, med target KRAS mutasjon, codon 12…

2 Likes

0 aksjer omsatt 40min etter børsåpning :shopping_cart:
*håper virkelig det kommer noen kursdrivende nyheter snart

2 Likes

Fortsatt ikke noe synlig buzz i kjølvannet av cRNA-presentasjonene, så vi mangler fortsatt flybensin :grinning:

2 Likes

Vi får håpe at de ikke avlyser dette studiet også uten å børsmelde.

hvilket av dei??

Kanskje en tur under krona gjør susen så vi endelig kan bli kvitt siste rest av garantistene, og at de aldri får være med på en ny runde.

Hva om nedsalget tvert imot betyr de gjør seg klar for en ny runde? :grimacing:

1 Like

I så fall så drar jeg dit pepper`n gror, og vender aldri tilbake. Men det begynner sakte men sikkert og bli mye å bekymre seg over. Siste er den manglende cRNA-buzzen.

2 Likes

Tenker du har rett i det @Haltopen. Så er spm om det blir sånn og om de får muligheten til å behandle selskapet slik igjen.

Så du trur på en ny blodig emisjon på dagens kurs?

Jeg? Gambler på at det ikke skjer. Gikta sier at det blir en annen løsning enn stor emi nå.

Rettet mindre emi mot stor og langsiktig er mulig?
Lån er mulig?
Avtale er mulig?

Langsiktig stor finansiering av cRNA fra den gjeldene aksjonærbasen er ikke noe et lite norsk bio-tek tørr ta på seg, tror jeg da.

…ps… bare så det er sagt, så har jeg tatt feil før og fått svi for det…

2 Likes

1 og 3 er mulig, og jeg har mest tro på en eller annen form for avtale. Lån til selskaper som dette er ikke å tenke på, vilkårene vil da være helt uspiselige. I selskaper med store enkelt aksjonærer skjer det innimellom at det gis lån når likviditeten blir dårlig, men her er det vel ingen aksjonærer som er store nok til å yte et sånt lån. Da er nok en rettet emisjon bedre.

Just-my-five-cents

5 Likes

Jeg har slått fra meg emi som et alternativ. Det er drepen. Både for selskapet, BOD og Management. Men det er jo rart at man ikke klarer å få gjennomført en rettet emi på skarve mnok 50-60 innenfor gjeldende vedtak. Faktisk litt alarmerende at ingen vil ta et slikt bet slik som selskapet fremstår i dag. Om da ikke det finnes et annet og mye bedre alternativ på bordet.

2 Likes