TH jobbet deltid som konsulent 6 mnd før han ble fast ansatt. Der har du det som ble utført up front. Hvis det var utført en masse arbeid i ‘stealth mode’ hadde selskapet hatt mer å gå ut med enn det de har gjort til nå….?
viss dere ser under så svarer EW på mail til meg i år 2 dvs 2023,elller??
"Vi har en unik tilnærming til circRNA og jeg mener vårt program har stort potensiale. Det er dog stadig i en tidlig fase, og vi har kun jobbet med dette i ett år – til sammenligning hadde Laronde og Orna holdt på 3-4 år i «stealth-mode» før de lanserte selskapene offisielt og hentet større penger og fikk samarbeidsavtaler. Hvis vi lykkes med noe lignende allerede i år 2 eller 3, vil jeg mene det er svært raskt
År 3 begynner da strengt tatt juli/2023 om tidsregninga starter med TBH ? Med miljøet i Stockholm som utgangspunkt så er vi så vidt i gang med år 2.
trur Targovax er ved et veiskille,trur på stor suksess på fleire området.Stor tru på Hansen og EW og circRNA.imponert over 2022,gler meg til 2023.
Hvis vi på et eller annet tidspunkt må gjennom en blodig emisjon før cRNA slår til så tar jeg heller roadshow enn ‘stealth mode’.
2011 er vel mer korrekt.
Jepp, jeg vet at han kalles Mister RNA og sies å være en pioneer på feltet.
Men jeg forstod det slik at han har gått fra å jobbe / forske på RNA fra 2008 eller noe sånt til å de siste årene ha gjort banebrytende arbeid på cRNA, til stor glede for TRVX som fikk han med på laget.
Mener EW har sagt på Raforsk at de studerte sammen back in the days.
Her er early days work fra han, forskning fra 2008 / 2009:
Du har helt rett
De skrev en oppgave sammen om cRNA
Betyr vel bare at han er fra Sveits
Storebrand øker . Tilbakekalling av lånte aksjer ?
Selskapet ved EDW forteller at en større deal på cRNA først er å vente 2024/25,
det jeg håper på er at CFO Gaal sammen med EDW kan hoste på plass en options avtale på cRNA a la IOvaxis men på et mer høvelig beløp på ca $10 mill - hvordan ville markedet motta en slik avtale mon tro…
Nå må vi holde på håpet
Hvor har du fått det fra?
EDW: “Hvis vi lykkes med noe lignende allerede i år 2 eller 3, vil jeg mene det er svært raskt”
År 2 er i år, år 3 er 2024.
Det som er interessant er at han ikke sier at år 2 (eller 3) er for tidlig, han åpner for at det kan skje.
Det blir spennende å se hva som kommer på IP fronten. Av det jeg har fått med meg har interessen for å bruke virus som vektor ikke vært så stor.
https://data.epo.org/publication-server/document?iDocId=6538015&iFormat=0
RubenAyala liker patenter. Over er ett som kanskje kommer i konflikt med Moderna sitt på den delen som retter seg mot å bruke cRNA som svamp for miRNA.
Lenge å vente til torsdag. Kanskje det kommer ett ørlite drypp?
Forutsatt at motparten i patentstriden er i tidlig klinisk fase, så er dette kanskje noen mulige kandidater.
Som et eksempel. Studer i regi av Hangzhou Neoantigen Therapeutics
Hva er det som tilsier at de er i tidlig klinisk fase?
Det er min teori. Motparten har ikke et kommersielt produkt. Ellers ville partene vært i et sivilt søksmål.