Radforsk som ikke støttet opp under forrige rævkjørte emisjon, tror de gir blanke F i T
I utgangspunktet er vel mandatet til RadForsk å være med på å starte biotek selskaper og ta dem til børs. På børs vil de normalt selge seg ned og reinvestere penge i nye start-ups eller gi pengene til kreftforskning. Men å konkludere med at de gir F i noen norske biotek er å svartmale det. (Men jeg synes ikke nødvendigvis de har opptrådt så smart i alle sammenhenger, som f.eks. NANOV nå sist)
Tilbakeholdenhet rundt cRNA er den beste måten å sikre langsiktige aksjonærer. Tenk litt da folkens. Hva ville selskapet gjort hvis de nærmet seg kroken på døra. Hva gjør andre selskaper?
F i T skrev jeg, de har da vist aktivitet i Ulti
Radforsk kan kanskje være med på å kapitalisere opp Circio AB? Eller kanskje ikke siden det er svenskregistrert?
Det er nok ikke Jonas som skal skaffe penger til Targovax. EDW og LG har nok jobbet med dette den siste tiden. Selskapet jobber som om de har finansieringen i boks, bl. a med nyansettelser i det siste. Neste uke er det Q4, og det bør være “dags” for å presentere hvilken plan selskapet har, også for finansiering.
I wouldnt expect to hear too much on the future financing plans at Q4. I expect to hear more of the same, via the market or partnerships. The “we get the money we need from the market” rhetoric worked out so well for existing shareholders last time…
With such limited cash runway I expect this issue to be adressed properly this time.
I would hope so too. Just dont want you to get too disappointed if its not hehe.
Ser bra ut dette vel. Har fått ristet ut AVA idag, kursen på krona. TRVX varsler at de nå prioriterer aksjonærverdier til fordel for roadshow/mer data på cRNA. Q4 til uka hvor EW & co må legge frem en finansieringsplan.
Har vi ?
Satser på det. Det har vært brukbart volum i 3 dager nå så hvis de vil ut har de hatt gode muligheter. Vi får se. Jeg sa idag og dagen er ikke slutt
Vi må få på oss de optimistiske brillene igjen og gi EW en sjans. Neste uke blir spennende.
Slutt 1 blank. Da klarer de fleste av oss å regne oss frem til riktig emi-kurs. Både med rabatt og påslag. Glimrende, så slipper vi å bruke mye tid på det om ikke annet
Som nevnt over pleier “strategien” å være “bare noen få bryr seg om finansene og de fleste er ikke her for å høre om det”. Er man investert ville jeg sagt ifra før kvartalsrapporten til IR om at dette er et viktig tema for deg. Spørsmål etter selve rapporten er ikke riktig sted å grave etter svar. Da er man garantert noe kortfattet som ikke nødvendigvis gir verdi. Bedre å be dem sette det på agendaen i forkant. De vil markedsføre caset fra den medisinske siden på kvartalsrapporten, men fakta nå er at de potensielle investorene som står utenfor bryr seg mer om pengeproblemet enn det medisinske, i hvert fall den kortsiktige gjengen. Hvis de med Q-rapporten vil tiltrekke seg fler må det derfor være besvart der. Har de en avtale eller god grunn til å tro de får det kan de gjøre som før. Men er redd de gjør som før uansett, og heller gambler på at noe nytt vil skje før GF. Husk at det er mye de ikke kan eller bør si/besvare, så ville ikke hatt for store håp til noen form for konklusjon ved Q4, men man får i det minste oppdatert regnskap.
Virker vel som det er en litt lengre venteperiode før noen forventer nyheter her?
Hva kan skje de neste to mnd ene som kan potensielt øke kursen?
Hva blir den da?
flott,sender avgårde en mail asap.Håper å bli tatt på alvor
Selvfølgelig en rettet emisjon på MNOK 100, og vipps MCAP på MNOK 600 mens vi venter på cRNA deal primo 2024.
ok, da vet jeg det. Takker.
Ingen årsak. Det blir noen russiske prosenter, men det har vi fortjent.
Fra spøk til alvor; dersom BOD/MAN ikke klarer å selge 17% av selskapet til en ok pris (alt er relativt, men vi ligger her og spreller i gjørma) slik GF har vedtatt som akseptable rammer, så er det grunn til å stille noe ubehagelige spørsmål.