vi veit vel ikkje hvilke betingelser han har i kontrakta?
Betingelser mot å kjøpe aksjer i selskapet han jobber for eller hva sikter du til?
En kan nok finne mange negative vinklinger men at en som har 700.000 opsjoner ikke kjøper aksjer er ikke noe jeg legger vekt på iallefall.
Blir vel fort at studien i melanom utsettes
Nei TG avtale blir annonsert snart så imgen utsettelse😊
Ta med paraply om dere beveger dere rundt Vollsveien på Skøyen. Stor fare for å bli spruta ned med blekk! God helg og skål!! @solskimm sørger for bildet.
Lurer på hvilken supersportsbil jeg skal ha targovax skilter på. Litt av gevinsten må man jo kose seg med. Kanskje det blir to. En her og en i Spania. Lurer på om jeg får det på skiltet der nede.
Har nettopp kjøpt leilighet I La Zenia,ferdig I desember. Spørs om eg får råd til bil med den kursutviklinga i Targovax
Sender en melding her på tråden når jeg er forbi. Påsken 2024. Klart det blir bil på deg!
Er det den ett øringen idag du ble så glad for
Jeg er så lett å glede. Ett øre her og ett øre der, jeg tar det med meg. Stolt Targovax aksjonær.
Jeg liker bedre denne
Sjekk om skiltet er ledig (2-7 tegn) *
TURBO S
Søk
Tegnkombinasjonen er opptatt. Prøv en annen kombinasjon.
CRNA
Kan det være noen tvil ?
Du trenger ikke bytte ut det skiltet. Hva med TarGT3o eller GT3VAX.
CIRCADE
Ingen over, ingen ved siden.
GAAL
for min del
Denne er sikkert ledig:
CIRCIO $
Ledende innen Meso også. Hvor skal dette ende ?
I mens venter Targovax på resultat fra 2 studier som kan bli ny SOC.
And the money flows
https://www.thepharmaletter.com/article/renewed-interest-in-rna-targeted-therapies-delivery-remains-the-achilles-heel
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har på en følelse av at måten Targovax løser problemet på er en serie-A i Sirkuset, ikke nødvendigvis på Oslo børs… Kanskje det er den ene citrus-ølen jeg tok til middag som snakker, men det må da være lov til å drømme.