Alle forhold ligger tilrette for å få til noe. Her har EW tatt Targovax fra en one trick pony til noe som er interessant å satse på, både med produkter, utviklingsløp og mannskap. Det står det respekt av. Det vitner om en sykt driftig og intelligent CEO. Innrømmer at jeg er fan av EW.
Så styres liksom skuta rett i dass på det som gjelder nå? Få inn penga. Nei, det tror jeg ikke. For de med lekkert agn biter nok fisken, selv om det er vanskelig for mange.
Jeg er veldig spent på IP. Den må på plass. Uten det er det ikke mye verdi å hente.
TG kan gjøres deal på eller selges
cRNA kan gjøres deal på eller selge deler av eventuelle rettigheter, på feks vaksine.
ONCOS som vi ser i dag tror jeg ikke er så lett å få noe for.
Jeg har diskutert cRNA med flere seriøse som uten tvil mener dette er det neste store. Nå sist med David Sinclair, som har brukt noe av samme tilnærming til å få blinde mus til å se igjen. Da med ord RNA. For å kunne ta dette videre, så er cRNA meget spennende. Fikk også bekreftelse på en del ting rundt den epigenetikken som Targovax peiler seg inn mot, og likhetene med aldringsprosessen. Etterpå postet han på Instagram, at denne likheten er spennende.
Så jeg har skikkelig trua!!! Dette drar de i land. Og bare kompetansen i Targovax er verdt mer enn mCRAPen vi snakker om dagen.
Gleder meg til ATH i det som blir Norges boi-lokomotiv.