Jeg kunne sikkert ha lett litt lengre opp i tråden her, men mente noen sa at Thomas Hansen hadde forsket på cRNA siden 2015 i den formen vi ser det nå?
(Jeg ser at også selskapet sier ett års tid, men fakta er vel at grunnlaget for cRNA har pågått noen år i kulissene hos mr Hansen)
Det kommer nok flere enn den ene søknaden som er sendt, og det er forståelig at man må knipe igjen. Men samtidig så brukes det store ord, og det oppstår et vakuum som blir større jo lengre tid som går uten påfyll. Tausheten fra publikum etter 3 presentasjoner (hvorav 2 på rett side av dammen) sier da også noe, eller hva ? Hvor teknisk var egentlig presentasjonen på RNA Summit ? Ligger alle fortsatt i koma ?
Men for å vrenge foret over til den mer positive siden, så kan dette cRNA-toget allerede ha med en partner eller to som foreløpig reiser inkognito i et NDA-regime sammen med T, og plutselig en dag så våkner vi opp med et spennende innhold både på circio.se og circio.no.
God helg.
Han har forsket på cRNA siden den gang ja. Hvordan det påvirker Targo sitt data- og IP-sett på nåværende tidspunkt må du gjerne si noe om
Den spede begynnelse var allerede i 2012, og TBH har jo allerede et patent inne (Århus Uni).
Jeg var ganske sikker på at jeg hadde satt et spørsmålstegn på slutten av egen setning, men det var ikke der ser jeg. Jeg har null komma niks peiling og innsikt på cRNA, så lite å dele med forsamlingen der dessverre. Jeg lurte bare på om de i Targovax gjør det samme som de to andre; de kjørte “Stealth”-mode i noen år før de plutselig slapp nyheten og gjorde svære dealer på det.
Hvis de andre kjører Stealth-mode (som betyr at alt er forseglet og skjer bak lukkede dører), hvorfor skal Targovax kjøre med 100 % åpen profil og slippe “lekkasjer” om at de ser at en deal kan være mulig i 2024?
Jeg spekulerer derfor om det er en mulighet for at også Targovax og Circio kan ha kjørt Stealth-mode her og tar markedet på senga ved at de ligger lengre frem i løypa enn det de offisielt forteller?
Kanskje bare ønsketenkning?
(Fra EW mail til aksjonær:
Vi har en unik tilnærming til circRNA og jeg mener vårt program har stort potensiale. Det er dog stadig i en tidlig fase, og vi har kun jobbet med dette i ett år – til sammenligning hadde Laronde og Orna holdt på 3-4 år i «stealth-mode» før de lanserte selskapene offisielt og hentet større penger og fikk samarbeidsavtaler. Hvis vi lykkes med noe lignende allerede i år 2 eller 3, vil jeg mene det er svært raskt.
TH jobbet deltid som konsulent 6 mnd før han ble fast ansatt. Der har du det som ble utført up front. Hvis det var utført en masse arbeid i ‘stealth mode’ hadde selskapet hatt mer å gå ut med enn det de har gjort til nå….?
viss dere ser under så svarer EW på mail til meg i år 2 dvs 2023,elller??
"Vi har en unik tilnærming til circRNA og jeg mener vårt program har stort potensiale. Det er dog stadig i en tidlig fase, og vi har kun jobbet med dette i ett år – til sammenligning hadde Laronde og Orna holdt på 3-4 år i «stealth-mode» før de lanserte selskapene offisielt og hentet større penger og fikk samarbeidsavtaler. Hvis vi lykkes med noe lignende allerede i år 2 eller 3, vil jeg mene det er svært raskt
År 3 begynner da strengt tatt juli/2023 om tidsregninga starter med TBH ? Med miljøet i Stockholm som utgangspunkt så er vi så vidt i gang med år 2.
trur Targovax er ved et veiskille,trur på stor suksess på fleire området.Stor tru på Hansen og EW og circRNA.imponert over 2022,gler meg til 2023.
Hvis vi på et eller annet tidspunkt må gjennom en blodig emisjon før cRNA slår til så tar jeg heller roadshow enn ‘stealth mode’.
2011 er vel mer korrekt.
Jepp, jeg vet at han kalles Mister RNA og sies å være en pioneer på feltet.
Men jeg forstod det slik at han har gått fra å jobbe / forske på RNA fra 2008 eller noe sånt til å de siste årene ha gjort banebrytende arbeid på cRNA, til stor glede for TRVX som fikk han med på laget.
Mener EW har sagt på Raforsk at de studerte sammen back in the days.
Her er early days work fra han, forskning fra 2008 / 2009:
Du har helt rett
De skrev en oppgave sammen om cRNA
Betyr vel bare at han er fra Sveits
Storebrand øker . Tilbakekalling av lånte aksjer ?
Selskapet ved EDW forteller at en større deal på cRNA først er å vente 2024/25,
det jeg håper på er at CFO Gaal sammen med EDW kan hoste på plass en options avtale på cRNA a la IOvaxis men på et mer høvelig beløp på ca $10 mill - hvordan ville markedet motta en slik avtale mon tro…
Nå må vi holde på håpet
Hvor har du fått det fra?