Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Det får tiden vise :slight_smile: Har dog sterk tillit til Erik på medisin-fronten, så tror de skal få til mye som frister andre, men om det er nok til en deal med upfront får vi se. I hvert fall kult at vi faktisk får se denne gangen :slight_smile: Og ikke trenger å leve med usikkerheten om det skjer.

Hadde de fått til noe tilsvarende TG-dealene på Oncos kunne selskapet gått med veldig lav cash-burn. Det hadde også vært en fin vei å gå for oss.

2 Likes

Så du mener de er 50 millioner i minus i Q4 i år Ruben?

Kommer an på melanom og kost på cRNA, men det er neppe en del av planen nei. Poenget mitt er hva med status medio 2024 uten kommersialisering ?

Hvis du tror ditt regnestykke er i nærheten av riktig bør du skrive til styret og gjøre dem oppmerksom på at de må begjære oppbud allerede i Q3.

Leser du alltid teksten slik som fanden leser Bibelen? Jeg bommer sikkert både på melanom og cRNA, poenget er likevel at lånet ikke kan finansiere alt særlig mye lenger enn ut Q2 2024.

Jeg forutsetter at de har kontroll på dette og stoler mer på selskapet enn på dine tall Ruben.

2 Likes

Det gjør du nok med rette. Men både selskapet og moi forutsetter nok kommersialisering innen Q1/Q2 2024.

Ikke godt å vite, men velger å tro at de har bedre oversikt enn oss, og at de er minst like gode på pluss og minus.

Så, jeg kommer til å handle Trvx gjennom 2023. Så er det best å komme seg ut om man forventer at det ikke er avkastning å hente. Pest å ta tap, men sånn er det.

Targovax henter et betydelig beløp på greie betingelser i et surt marked. Fortsatt pipes det. Ikke bra nok. Når blir det bra nok?

Vedr. deal på cRNA sa EW fra Q4 2023. Altså inneværende år. Anslag type som de to som er gjort. Det siktes mot. Antar det ikke blir bra nok heller.

Det er mye positivt her, eller er jeg helt på jordet?

10 Likes

Jeg er enig med deg @Takk at dette er utrolig positivt. Så får andre bekymre seg for hva som evt kan skje om over ett år :wink:

6 Likes

Fire caser. Det er viktig en får utløst transje 1 så fort som mulig. Cashburn blir også avgjørende.

image

4 Likes

Hvis noen vil lese igjennom dagens presentasjon :blush:

8 Likes

Det opplegget her utelukker ikke at det kommer andre penger inn. Det er emisjonsfare om et år. Løpet blir ikke lagt så selskapet er konkurs før resten av pengene kan hentes ut. Den realistiske holdningen må man ha. Nå ligger forholdene til rette hvertfall, så får tiden vise.

2 Likes

Stresser ikke så veldig, vi har god tid til å se på finansene i framtidige rapporter. I dag bør være en dag for feiring :slight_smile:

5 Likes

Syntes dette var en god løsning med finans og veldig stødigog saklig presentasjon. Har økt drastisk da de nå kan få arbeidsro fremover. Takker for kjøp på lave 7% opp. Regner med at det kommer positive analyser og videre oppgang når megler klanen har forhøyet denne presentasjonen

Selv om ikke aksjekursen responderer like godt på denne fantastiske løsning på finans og webcast, tipper jeg stor oppgang fremover tross dårlig børsklima. Er komfortabel med kjøp idag, men var tvilende til rapport idag.

Vanligvis er d smart å selge for Q, slik jeg har erfart med biotek men Ikke IDag!

11 Likes

For å følge dette resonnementet videre, bør det vel komme innsidekjøp nå da, siden kaninen er ute av hatten?

1 Like

Må huske at Targo ikke kaster penger etter sine ansatte :stuck_out_tongue_winking_eye: De har god kostnadskontroll, så blir nok ikke så mye til overs til innsidekjøp. ^^

1 Like

Da blir kursen for aksjene Atlas mottar lav isåfall, skin in the game av insiders og ikke bare PSUer vil snu kursen. Tror jeg :+1:

Nei her er det lite til overs :smiley:

1 Like

Helt utrolig fra 25% til 3% søppel null tro at d noengang begyner å stige,var noen som skreiv at hvis dette selskapet fikk penger i kassa ville kursen hoppe opp​:see_no_evil::hear_no_evil:

Bare å gratulere aksjonærene i Targovax med å klare en oppgang på hele 3,35% etter at selskapet sikrer penger til prosjektene sine. Helt håpløst å skjønne hvor logikken er…

7 Likes