Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Aha, det er godt å vite, har blingset da :slight_smile:

1 Like

Her backstabbet styret aksjonærene :stuck_out_tongue:

1 Like

Svært hvor travelt mange fikk med å forsøke å finne eksempler på dårlig utfall med slike lån :sweat_smile:

6 Likes

Tror du ikke fallet heller er relatert til denne, som kom 22 desember?

Edit: Da kan man vel strengt tatt si at fallet kan være relatert til de-listing, og at de mister lånet?

4 Likes

Flott detektivarbeid :slight_smile: Får ta Buffets poster med en klype salt. Jeg forsøkte å finne hva som var negativt med avtalen jeg, men det så jo bare ut som utlåns-delen fra styret var det som skilte seg ut som negativt. Ellers virket den jo grei nok. Litt større rabatt enn Targo sin da.

1 Like

Tragisk.en bra nyhet,opp 18 % hadde d vert en anen bio aksje hadde vi sett 70-100%

1 Like

Hvis markedet finner denne nyheten positiv så vil Targo stige i flere dager fremover, hvis ikke så få vi håpe at vi i det minste har fått et gulv litt høyere opp! Jeg tenker at uansett så er det positivt at finansiering er sikret, bedre en at det ikke er noen finansiering i hvert fall!

4 Likes

Yup, det Targo trengte var tid, nå har de det. :slight_smile: Så da blir plutselig alle planene deres gjennomførbare. Caset har gått fra så og si umulig til at Wiklund kan få vist hva han er god for.

4 Likes
5 Likes

Fin presentasjon. Kommentar på langsiktigheten til finanspartner og på andre interessenter i tillegg til dette. Og for å ikke glemme at de har etablert IP, som er sendt inn og at de satser på å være første cRNA produkt i klinikk. Første cRNA produkt i klinikk. Første cRNA produkt i klinikk. Det låter bra.

9 Likes

Buffet, er dette dødsspiral lån targo har fått?

2 Likes

Har ikke fått med meg dagens presentasjon enda. Ble det bekreftet at det nå er sendt mer enn den ene patentsøknaden på cRNA som vi kjenner fra desember ?

1 Like

Han sier “We have filed critical patent applications”, så det tyder på at flere er sendt inn.

5 Likes

Da er kanskje tiden moden for å dele mer enn det vi har fått servert så langt, og at det presenteres slik at det er noe som familiene Glum og Stutum kan forstå :grinning:

1 Like

Se der ja, snart i rødt. Så intet nytt sånn sett. Forstå det den som kan. Forhåpentligvis bare en dump på 700K fra en utålmodig sjel.

1 Like

Noen la 8 mill på bordet da…

1 Like

Det fikk jeg ikke med meg ?

1 Like

Nå retta det deg inn her… Får samme som dere. Det var merkelig. DnB…

1 Like

Ser ikke den orderen hos dnb?

Er vel borte nå da ? Jeg ser heller ikke noe annet enn dumpen som kom.