Aha, det er godt å vite, har blingset da
Svært hvor travelt mange fikk med å forsøke å finne eksempler på dårlig utfall med slike lån
Tror du ikke fallet heller er relatert til denne, som kom 22 desember?
Edit: Da kan man vel strengt tatt si at fallet kan være relatert til de-listing, og at de mister lånet?
Flott detektivarbeid Får ta Buffets poster med en klype salt. Jeg forsøkte å finne hva som var negativt med avtalen jeg, men det så jo bare ut som utlåns-delen fra styret var det som skilte seg ut som negativt. Ellers virket den jo grei nok. Litt større rabatt enn Targo sin da.
Tragisk.en bra nyhet,opp 18 % hadde d vert en anen bio aksje hadde vi sett 70-100%
Hvis markedet finner denne nyheten positiv så vil Targo stige i flere dager fremover, hvis ikke så få vi håpe at vi i det minste har fått et gulv litt høyere opp! Jeg tenker at uansett så er det positivt at finansiering er sikret, bedre en at det ikke er noen finansiering i hvert fall!
Yup, det Targo trengte var tid, nå har de det. Så da blir plutselig alle planene deres gjennomførbare. Caset har gått fra så og si umulig til at Wiklund kan få vist hva han er god for.
Fin presentasjon. Kommentar på langsiktigheten til finanspartner og på andre interessenter i tillegg til dette. Og for å ikke glemme at de har etablert IP, som er sendt inn og at de satser på å være første cRNA produkt i klinikk. Første cRNA produkt i klinikk. Første cRNA produkt i klinikk. Det låter bra.
Buffet, er dette dødsspiral lån targo har fått?
Har ikke fått med meg dagens presentasjon enda. Ble det bekreftet at det nå er sendt mer enn den ene patentsøknaden på cRNA som vi kjenner fra desember ?
Han sier “We have filed critical patent applications”, så det tyder på at flere er sendt inn.
Da er kanskje tiden moden for å dele mer enn det vi har fått servert så langt, og at det presenteres slik at det er noe som familiene Glum og Stutum kan forstå
Se der ja, snart i rødt. Så intet nytt sånn sett. Forstå det den som kan. Forhåpentligvis bare en dump på 700K fra en utålmodig sjel.
Noen la 8 mill på bordet da…
Det fikk jeg ikke med meg ?
Nå retta det deg inn her… Får samme som dere. Det var merkelig. DnB…
Ser ikke den orderen hos dnb?
Er vel borte nå da ? Jeg ser heller ikke noe annet enn dumpen som kom.